mammas skatter <3 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 no er blødninga nesten ferdig og g-testen er blitt negativ ijen. men har fortsatt litt ømhet/småsmerter i magen. er det normalt eller? er så redd det skal gå gale ijen eller at jeg ikke blir gravid ijen. tenkte vi skulle begynne prøve ijen med en gang. men aner jo ikke når jeg har el. har jo bare hatt tull med syklus i flere år. åsså håper jeg inderlig at jeg slipper pergotime og ovitrelle.
Trilletrill Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hallo! Vi er litt i samme båt kanskje. Jeg hadde sa for straks 2 uker siden. Blødde som en litt sterk vanlig mens i 6 dager. Begynte med sex på 3 "blodfrie" dag. Mistet ganske tidlig, 4+6. Jeg har hatt nogelunde stabile sykluser på 25 dager med el på rundt dag 11. Idag er jeg dag 12 hvis jeg regner med sa`en som mens og hadde idag ved andre do besøk ganske mye eggehvite slim som jeg regner med kan være el selv om jeg ikke er sikker. Min gynekolog anbefalte å vente 1 syklus men vi har kjørt på med en gang. Hatt vanlig normal sex når vi har følt for det og jeg tror ikke sansynligheten øker for en sa til. Jeg har tidligere spottet endel mellom sykluser og fikk etter min sa nå resept på Crinone gele (progesteron) som jeg begynner med imorgen på det som blir da dag 13 i syklusen. Ble rimelig fort gravid med den jeg mistet, 2pp, og håper på det samme nå. Min private gynekolog sa at om jeg ikke blir gravid til jul så begynner jeg med pergo. Da øker sjansene mine betraktelig siden jeg igrunn har el. Men vi har ikke lyst til å bruke 1 år på å få barn og da fremskynder det prosessen litt selv om sjansene for tvillinger er større. Ømhet og småsmerter er helt normalt! Hvor lang var du på vei når du mistet? Du skal ikke ha sex om det gjør vondt, da er det bedre å vente.
mammas skatter <3 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 ganske lik deg da. var 4+5 regna legen det til. hadde hatt 1 uke med positive tester. men el var mye tidligere enn forventet ut fra at jeg har hatt de tre siste mnd me 32 dager syklus. men har vel da lang lutefase. har ikke prøvd sex enda men blir av de nærmeste dagene tenker jeg siden blødningen er bare spotting igjen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå