*Håper* Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Er det noen her som har fått negativ på graviditetstest, men som fortsatt ikke har fått mens? Jeg hadde ikm på forrige torsdag, altså over en uke siden.. Men to negative tester! Skjønner ikke hvor den blir av..
Tina-30 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hei.Jeg skulle hatt ikm forrige fredag.. og har bare hatt negative tester helt til å går. Da kjøpte jeg Cb digital og med morgenurin og den er positiv.. Utrolig irriterende med bare negativt, så føler med deg.Jeg trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt. Tydelig at mange produserer Hcg sent. På testen min står det at jeg er 1-2 uker på vei,men når jeg regner på det så er jeg 5+3 på vei. Uansett,lykke til! Håper din også blir positiv.
*Håper* Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Gratulerer så mye med positiv test! Utrolig irriterende med bare negative tester ja! Jeg har begynt å få skikkelig mens smerter, så regner med jeg får mensen snart.. Så får prøve på nytt denne mnd! Lykke til videre i svangerskapet!
Kaktus_86 Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Hei! Jeg hadde det akkurat på samme måte. Jeg ventet IKM... ingen mens... 1 uke, ingen mens, negative tester. 2 uker.... fremdeles ingen mens. Bestemmer meg for å ta meg en fest - LEI. Hadde også mensenmurringer så jeg var sikker på at mensen skulle komme den helga! Tar en test morgenen etter og der var det en svak strek. Tar en digital dagen etter og der står det GRAVID 1-2 Så ENTEN er jeg 6 uker (og EL var 2 uker "sen"), eller så er jeg 8 uker fordi jeg produserer HcG seint (altså testet jeg positivt 28 dpo). Vurderer å ta en til digital bare for å se om jeg har steget i uker. Så det er fremdeles håp Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå