Gå til innhold

neg. test, men ikke mens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har fått negativ på graviditetstest, men som fortsatt ikke har fått mens? Jeg hadde ikm på forrige torsdag, altså over en uke siden.. Men to negative tester!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikm tirs/ons, men testa negativt i dag :S Når tenkte du å teste igjen? Har du merket noe til sympromer?

Lykke til ;)

Skrevet

Hei!

Så utrolig irriterende å få negative tester, uten å få mensen.. Jeg har begynt å få mens smerter i dag, så regner med at det er den som kommer! Begynte å få et lite håp siden jeg har gått så lenge over.. Men får bare prøve på nytt denne mnd! Har du prøvd lenge? =) Har vært kvalm og ømme pupper! Du da?

Skrevet

Testa igjen i dag med CB test, negativ den også... jeg skjønner iiiiiingenting!!!

Mens ar ALDRI vært så forsinket før og ja, jeg har hatt symptomer, som smerter/stikking/verking/tyngdefølelse i livmor, var et par dager denne uka jeg var kjempekvalm, forstoppelse, festeblødning (trodde jeg ihvertfall) 5 dager etter el.... Jeg har fortsatt overhodet ingen tegn til tr i dag heller. TOTALFORVIRRA!! Tør ikke ta meg et glass vin før evt tr kommer.

Har jo hørt om de som tester positivt opp til 11 dager etter IKM, jeg er nå 3-4 dager over.

Vi er i 1. pp. Enn dere? Må få høre om det faktisk er tr som kommer til deg! *Håper ikke* ;)))

Skrevet

Hei hei :) På dag 40 i syklusen, ingen tr og masse negative tester :( Sender ein klem til dykk. Eg fekk ikkje påvist eggl med eggltest denne mnd. Den slo aldri ut, Gav meg å testa for 2 veker sidan.då hadde eg testa ei heil veke ekstra, frå dag 9 til dag 28.

Skrevet

Jeg har gått 7 dager over,3 negative tester.....ikke noen mens,og ikke noen tegn til tr heller...

Skrevet

ikm igår, negativ test...

Skrevet

tr i dag...

Tror symptomene var reelle, men at spiren ikke klarte å klore seg fast og dermed kom tr så sent. Gravid symptomene stoppet på torsdag. IKM uke 45 for min del.

Håper virkelig dere ikke får IKM og at vi ikke sees før i 1. tri, men OM tr skulle dukke opp til dere, så er det alltid trivelig å se igjen "kjente" ;)))

Fortsatt lykke til!!

Skrevet

Det var nok tr som kom til meg! Så får prøve igjen.. :) Vi skal inn i 3. pp nå! Så satser på full klaff! :) Hvordan har det gått med deg da? testet positivt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...