sola26 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg går rundt og er så urolig i kroppen.Min ul termin er i morra,og menstermin er tirsdag 11.tenker litt på at kanskje menstermin er det riktige.Men,blir helt gal av å ikke vite når ting vil skje.Min første kom 5 dager før termin.Kan ikke huske jeg hadde så mye symptomer og vondter før det satte igang da heller.Men,husker så lite fra den gang. Lurer litt på om ting plutselig bare kan skje?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har født to før og ingen av gangene hadde jeg sånne tegn på at det var noe på gang. Første gang gikk slimproppen 2 uker før fødsel og nesten 6 uker før termin så jeg regner ikke den som tegn... (den kan jo faktisk gå mange uker før fødsel uansett) Begge fødslene begynte uten forvarsel! Poff så var de igang =) =) =) Tror man blir gal av å gå å lete etter symptomer på nært forestående fødsel! Prøv heller å slappe av og gjør ting som ikke får deg til å tenke så mye og lete etter tegn =) =) =)
gullgutt08prinsesse11 Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Kan dessverre ikke gi deg noe svar, lurer litt på det samme selv. Husker at forrige gang jeg skulle føde, var det løs avføring ca en uke i forveien. Har det litt på samme måte nå,pluss masse kynnere,og mensmurringer,så håper noe skjer snart, men jeg ha det som deg, veldig urolig i kroppen,og stresset av ikke å vite når,hvor og hvordan,og som du sier, kan det bare plutselig skje?Jeg har 17 dager til termin og forrige fødsel startet 14 dager før. Jeg ønsker deg masse lykke til, er ikke lenge igjen for deg uansett:)
Heidish Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg må bare føye meg på lista her! Har det akkurat på samme måte. Termin til mandag. Jeg har masse energi til tider, men merker at jeg er redd for å "bruke opp" kreftene i tilfelle fødselen starter i dag/natt. Blir litt kjedelig å ta det med ro...
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er i fødsel akkurat nå (førstegangs) og jeg har opplevd tynn avføring som eneste tegn før riene startet. Fikk tynn avføring ca 12 timer før riene startet! Ting kan plutselig skje, men trenger ikke å gjøre det... ;-) Lykke til!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Så spennende Nuunu!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå