Svins&Småsvansene Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Snakk om antiklimaks.....Har hatt min første opplevelse med en natt med rier/kynnere (vet ikke helt hva som er forskjellen??) inatt. Fikk ikke sove grunnet smertebølger lik kraftige menssmerter jevnlig hele natta, på det meste med 10-15 minutters mellomrom. Hver "bølge" varte ikke mer enn maks et halv minutt. Og jammen så jeg tegn til at den berømmelige slimproppen har startet å gå da jeg var på do på natta også. Så her begynte ting virkelig å skje på en gang! Er fire dager fra termin idag, og ikke hatt snurten av noe slikt før nå, så man blir jo naturlig nok ganske spent og begynner å lure på når det var man skulle ringe sykehuset igjen..!?! Men ut på morgenkvisten dabbet det hele av, og alt så bra ut hos jordmor idag også. Kjenner fortsatt sånne smertebølger innimellom, men sjeldent nå. Så da er det vel bare å forberede seg på at hele "moroa" kan ta seg opp igjen ut over kvelden og natta..? Jaja, får trøste meg med at det endelig skjer noe hehe:) Beskjeden fra jordmor var bare å vente, hvile, og la kroppen modne seg klar... Så da venter vi vel bare fortsatt da, småtten og jeg..
jippi78 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Sånn er det her i dag også. Har akkurat ei uke til termin i dag og har hele tiden vært innstilt på å gå over termin og ikke vente på fødsel. Kjenner noen tak nå også men ser dårlig ut. Samboer reiste på jobb men fikk beskjed om å ha telefon i nærheten hele tiden. Han må kjøre 1,5 timer for å komme hjem + kø så terskelen for å ringe etter han er ikke høy. Til sykehuset er det ca 45 min og det er ikke godt å sitte i bilen med sterke rier. Er 2. gangs og forrige fødsel startet med rier men er usikker. har hatt litt kynnere men dette kjennes vondere ut. vel vel, får sove litt og kanskje høre om noen vil ha overnattingsbesøk av 2,5 åringen i huset. Vet besteforeldrene verker etter å få besøk så det kommer til å gå greit:) Lykke til Sunisita, vi satser på at dette er helga vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå