Modern og fjerdemann Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Så ble det Karna da....selv etter høylytte protester både hos familie og her...er og blir hun en Karna for oss...
Giss Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Gratulerer! Så flott at dere fannt det rette navn for henne og dere!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Grattis med jenta. Karna er stilig navn:o)
namedrop85 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Gratulerer med datter! Hvordan uttaler dere det? Uttaler dere rn som i ordet "barn" på Oslo-dialekten eller ruller dere r-en og sier Karr-na? Jeg synes ikke det er fint, men navnet skjemmer ingen, og det viktigste er jo at dere liker det
Cornelianelia Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes Karna er nydelig. Et navn jeg kunne ha vurdert selv. Grattis
LilleBitteliten Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Karna er veldig flott! Gratulerer så mye med jenta! :-)
sommertiara Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Gratulerer! Familien vender seg nok til det så fort de blir kjent med henne, hvis de ikke har gjort det allerede.
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Et veldig fint navn:) Vi valgte også et litt uvant navn på vår sønn.. en del protester i starten, men de venner seg til det. Er jo ikke at det er stygt, bare litt uvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå