Solskinn81 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har en gutt på 6 mnd. Og i det siste har han begynnt å sove veldig mye om natta. Har brukt å legge han rundt 19.30. og da sover han til 9.30. Er dette normalt? burde jeg vekke han? Vet at dette kanskje er et luksusproblem, men iår kveld la jeg han kl 7, og han sovnet med en gang, nå ligger han fremdeles å sover. Noen som har det slik? Er det bare bra at han sover så lenge eller er det litt i det meste laget?
Cybele Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hallo! Du e rverdens heldigste, IKKE bekymre deg, men heller nyt det. Dette tror jeg er sjeldent. Min er 7 mnd og sover 1830-0530, med x antall amminger og uroligheter på den tiden. Jeg har poser under øynene som rekker ned til knærne.
Gjest Madolyn Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 To av mine venninners babyer (begge jentebabyer som kun har fått mme forresten), har også 12-14 timers netter, så du er nok også bare heldig som har fått en slik <3 Stemmer i med mamma&edvin og sier - nyt det
Solskinn81 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for svar. Ja burde vel kanskje nyte det. Ve at jeg er heldig, men er førstegangs mor så bekymrer meg jo lett når slike ting skjer. Nå sover han ennå. Nettopp vært inne til han og da søv han så søtt. KAnskje jeg heller burde legge han tidligere om kveldene?
oslo37 Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde sikkert også bekymra meg for det. Men min på snart 6 måneder våkner ca hver tredje time, selv om han sover fra 19-07. Jeg får tårer i øynene bare ved tanken på åtte timer sammenhengende søvn :-)
Solskinn81 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 off, husker den tiden jeg også gjorde det. Jeg er blitt veldig bortskjemt. Fra han var 3 mnd sov han tolv timer. men har bare økt på. Er så usikker på hvordan jeg skal legge opp hviler og mat nå når han sover så mye. Får til vanlig i seg 4 måltid for dagen, men vanskelig å få det til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå