Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Venter på at legesenteret skal åpne. Våknet i natt av at jeg måtte på toalettet, noe som er veldig vanlig hos meg fortiden. På slutten av vannlatingen var det veldig ømt å tisse. Etter vært har det blitt mer og mer ubehagelig og jeg føler jeg må tisse hele tiden. Jeg har sett to små blodflekker på papiret. Jeg vil ikke kalle det blødning. Mer at jeg har truffet et område som er litt sårt eller ei kvise. Ikke vondt i magen eller ryggen.
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Og jeg hadde rett. Fikk komme inn og snakke med en lege. Fikk Selexid. 1 tablett, 3 ganger daglig i 10 dager. Ble også oppdaget blod i urinen. Litt blod på papiret, men ikke som blødning. Kommer nok mer av at jeg er sår nedentil. Er det farlig for fosteret? Jeg er 9 uker på vei?
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Du burde kankje spurt legen om det er farlig for fosteret. Legen hadde nok heller ikke gidd deg det om det var farlig.. Vist du sa du var gravid da.
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg kom til en lege som aldri hadde hatt en pasient som var gravid. Jeg sa selvføgelig at jeg var gravid. Det gjorde i det jeg leverte urinprøven til de på laben. Jeg lurer på om det er farlig med UVI når en er gravid.
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Ok. Jeg syns da at legen burde da vite d.. =) Eller noen andre på legesenteret. Var litt rart at legen ikke viste det.
syltetøy Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg hadde x antall UVI'er i forrigesvangerskap. Fikk også selexid. Det skal være trygt. Det som er farlig slik jeg har forstått det er å gåmed UVI ubehandlet når en er gravid..
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tisser piggtråder og innimellom tisser jeg blod. Liker ikke!
MrsMilla Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke farlig. Selexid er ok for gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå