♥ Min engel ♥ Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Her er jeg på min 4 dag på overtid og det er slitsomt. Jeg føler at hver dag er en evighet og jeg blir skikkelig sint på kroppen min som ikke vil gå i fødsel!! Bor i Bergen, så er jo litt ekstra nervøs når det gjelder overtid siden de nye retningeslinjene ikke følges her. Ellers så kan jeg foreløpig ikke gjøre annet enn å vente. Hun kommer vel (forhåpentligvis) når hun er klar Kjeftet på samboeren min igår, sa at det var hans feil dette her siden jeg alltid er presis og han alltid er forsen. Så da hadde lillemor i magen arvet dette av sin far..haha ) Hvilke planer har dere damer for helgen da? Jeg har egentlig ikke lagt noen planer, blir angrepet av kynnerer etter å beveget meg noen meter. God helg til alle sammen, satser på fødsel på både meg og flere av dere overtidsdamer i løpet av helgen!
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Huff, vi får håpe det blir fødsel på deg i løpet av helgen! Fire dager på overtid er minst fire dager for mye. Jeg har i dag 21 dager til ultralydtermin og har nå ligget med regelmessige rier i hele 27 timer! De blir ikke særlig verre, men de øker gradvis. Har vært innom sykehuset og det skjer modning hele veien. Det går bare så tregt :-( Så nå sitter jeg hjemme og venter på at ting skal ta seg opp. Tenkte å ta en boksekamp på Nintendo Wii, gå meg en tur, få med mannen på en hyrdestund og slappe litt av. Så håper vi på snarlig fødsel!!! Ha en finfin helg, damer :-)
kjærlighets_barn Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 23 dager til termin her. Har vært våken i hele natt med ekstremt vondt i halsen, med masse blemmer. Så her blir det å drikke en kopp te å komme seg til legen. Blir nok en aldri så liten antibiotika kur på denne kroppen i helgen.
09+11+15 <3 Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er 8 dager på overtid i dag. Men har fått time for igangsettelse på søndagkveld, så er ved godt mot i dag faktisk.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Hmmm. Er 5 dager over termin i dag og begynner på uke 42. Det er jo faktisk bare ca 70 % sjanse for å føde før utgangen av uke 41, og det regnes ikke som overtid før fullførte 42+2... Har ligget godt innenfor de siste 30% de første to gangene og, så det er som forventet; men hadde håpet han ville komme litt tidligere denne gangen, siden vi ikke har barnevakt i helgen Ja, ja, setter bort eldstemann til kameratfamilie og får plage en nabo med de minste to om vi må... Plan for helgen: Få ungen ut. Vet ikke helt hvordan det skal gå til da . Vurderingstime på sykehuset søndag morgen (må vel dra dit alene da mannen må passe unger), men regner med/håper på å unngå igangsettelse da jeg er frisk og rask efter omstendighetene og helst vil at det hele skal komme igang på naturlig vis.
Nuffy Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 21 dager igjen her! Nå begynner det å "krible" skikkelig i kroppen... ikke lenge igjen nå
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 3 dager til mens termin og 5 dgr til ul. Er kjempelei, får ikke sove om nettene lengre pga ekstremt vondt bekken og nesa har tetta seg noe fryktelig sammen med hodepine:( Vil ha ho ut nåååå hehe.
RM79 Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er 38+ 4 i dag, og skal ha planlagt ks om 7 dager! Nedtelling nå, ja ) Håper dere som har gått over termin slipper å vente så lenge nå. God helg!!
Lykkelig2 Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har 5 dager til termin. Har mye kynnere og masse nedpress. Skal ut å gå meg en lang tur etterpå. Fødte 10 dager før sist så føler meg nesten på overtid allerede hehe. God helg :-)
Heidish Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 3 dager til termin. Håper det starter når som helst! Er klar! Bring it on! :-D
♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 5 dager på overtid, og kjenner at jeg vil ha ut den pjokken NÅ! meen..må nok belage meg på flere overtidsdager, stille i leiren for å si det slikt! Planen for helga er å kose meg med 2 åringen min, og lage goooo mat å se film :-D ..og kansje føde?
Lille*Frue* Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 17 dager igjen til termin.. 6 dager igjen til han kommer Planlagt KS
idagravida Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 69 dager til termin! Ligger litt etter, men tida går jammen fort! :-)
Weronika har 2 små gull Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 1 dag igjen til termin =) virker om det er mange som går over her...kjedelig, men trøsten er at man har klart 9 måneder! Så da klarer man noen dager til! Håper dette er den store fødehelgen! Jeg jo har termin i morgen, å da er det akkurat 1 år siden min kjære fridde til meg søndag er jo er morsom dato 9.10.11 Jeg er klar som et egg uansett! Go helg til alle!
Håper_og_tror Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 15 dager igjen nå er så rart å tenke på at innen 1 mnd er jeg mamma og har lillejenta i fanget mitt<3 håper hun kommer neste uke jeg, 1 uke før termin hadde vært perfekt:)
Babylykke2011 Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 7 dager igjen til termin begynner å bli skikkelig utålmodig.. og det verste er at jeg tror terminen er litt feil... fordi jeg har 35 dgr menssyklus, og mener befruktningen skjedde nesten en uke etter det de sa på UL i uke 19.... men men lillegutten kommer når han kommer, vel... har prøvd de meste av kjerringrådene.. sex, husvask, lange turer osv, men han er vel ikke klar enda, da...
MammaAskepott Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 14 dager igjen, og kroppen ligg i "hardtrening" til fødsel (kynnere og maserier). Overtid forventes, men er jo lov å håpe!?! Litt spenning kvar torsdag/fredag, då begge ungene frå før er født på ein fredag ;-) Ha ei strålende høsthelg alle saman =)
oktoberjente2011, fødeklar :) Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Termin til søndag Formen er ikke veldig bra da jeg har fått nyrebekkenbetennelse. Var en liten tur på fødeavdelingen for 2 dager siden med vonde magesmerter...men frøkna har det bra imagen så da blir det ikke gjort noe mer. Siste runde med modningsakupunktur for 2 timer siden så det presser og stikker. Nå skal jeg kose meg så godt det lar seg gjøre og kanskje pakke om bagen litt...slipper nok ikke inn på fødeavdelingen med koffert, ser jo ut som jeg skal flytte inn i 14 dager Lykke til alle sammen. Fullmåne 12. oktober så håper den kan hjelpe på. Gleder meg til å hilse på min tredje jente <3
Vildemy Skrevet 7. oktober 2011 #20 Skrevet 7. oktober 2011 1 dag til UL termin og 2 dager over mens termin. Har vært og fått igangsettende nåler, måtte bli hentet av samboer, og fulgt hjem. Masse bevegelser og kynnere. Nå har jeg krepert på sofaen. Kunne godt tenkte meg en fødsel i løpet av helga!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 7. oktober 2011 #21 Skrevet 7. oktober 2011 16 dager ogjen her. Har endel kynnere, men ikke noe annet som tyder på at noe er på gang ennå... Har jobbet intenst i hagen i dag; klippet hekken, klippet ned alle blomster, raket løv... Det ble fint i hagen, men jeg tror ikke lillebror fikk noe mer lyst til å komme ut
Gurine og gulla Skrevet 7. oktober 2011 #22 Skrevet 7. oktober 2011 1 dag over her. Gleder meg til mini kommer
Bolla med 2 små <3 Skrevet 7. oktober 2011 #23 Skrevet 7. oktober 2011 3 dager til UL termin og 5 dager til igangsettelse hvis ingenting har skjedd innen den tid :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå