bolla12 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Tok nettopp en test, og der står det jammen gravid 2-3!!!!!!!
Glow2011 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ville ha stolt på den testen :-) En evt eggløsningsprøyten skal være ute av kroppen senest RD10. Så jeg ville sluppet gleden løs. Gravid 2-3 viser jo at du har godt med HCG i urinen :-) Gratulerer så masse :-D
LilleVackreAnna Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Det trur jeg du kan, som flere har sagt skal el-sprøyta være ut av kroppen nå. Jeg spurte klinikken om det da jeg testa på rd 14, og de sa jeg kunne stole på testen. Gratulerer så mye, du som hadde mista trua og alt. Hipp hurra for deg og spiren!! Har ikke vært så mye her inne nå, men husket nicket ditt fra innlegget om lutinus. Har du hatt mange forsøk? Så moro at du fikk positiv test!
Hedda39 Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 GRATULERER!!! Så klart du kan stole på testen. Ingen tvil. Hurra for deg. Håper vi andre her også kan juble like høyt snart;)
bolla12 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 Tusen tusen takk....var ikke mye sikker på at dette skulle gå vår vei. Vi prøvde først fra 2006-2008 uten at det skjedde noe, da ble vi sendt til utredning og fikk en kur med pergotime. Ble da gravid med èn gang og lykken var stor. Deretter var det en runde med ivf der det ikke ble noe befruktning, en runde med icsi der egget ikke festet seg...og nå siste runde med isci:)
bolla12 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2011 PS!!! Glemte å skrive at graviditeten etter pergo endte i ex-u.....
bolla12 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2011 Tusen takk....får bare håpe det holder seg på plass nå da:)
bolla12 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2011 Takk Rooxy Er det forresten noen som vet hvordan man regner ut termin etter icsi?
MK73 Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Bruk dato for uttak som dato for befruktning i terminkalkulator, evt trekk fra like mange dager som du vanligvis har fra CD til EL. I litt tilfelle har jeg ca 28 dagers syklus, så jeg tok dato for uttak og trakk fra 14 dager og brukte den datoen som første dag i siste menstruasjon - og satte inn det i kalkulatoren.
Junibaby... Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Hei hei Gratulerer så mye L8!! Kjempemoro. I dag endelig har jeg også testet. Og det ble positivt!!! Slipper ikke helt gleden løs før jeg har vært å fått tatt blodprøve og fått svar på den før mandag. Men hjemmetesten var helt klart positivt. Jeg har regna ut at jeg vil ha termin rundt 15 juni. Krysser fingre og tær for at det nå holder seg på plass hele veien.
bolla12 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2011 Takk det samme til deg Junibaby:) På Ullevål får vi egentlig beskjed om å teste etter tre uker, så jeg var jo litt tidlig ute. Tenkte jeg skulle ringe sykehuset tirsdag for å snakke med de. Etter at jeg hadde ex-u fikk jeg beskjed av gynekologen min at jeg skulle ha ul hver uke fram til alt var trygt. Litt usikker på om jeg skal gjøre det på sykehuset eller gynekologen... Nå får vi bare knipe igjen
nyttårsprins Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg slenger meg på gratulasjonslisten, og ønsker deg lykke til! Det skal være helt trygt å teste på RD 15. Falskt svar er som regel at man tester negativt, men likevel er gravid. At du tester positivt betyr jo at HCG-nivået ditt er høyt!!! Krysser fingrene for at spiren sitter, og at du også kan logge ut fra dette forumet, Du kan regne ut termin her: http://www.terminkalkulator.com/ Da ber du kalkulator regne ut fra dato for befruktning som er uttaksdagen din.
bolla12 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 11. oktober 2011 Takker og bukker 14.juni 2012 skal det visst komme en liten til verden... Og jeg er av typen som er så heldig å slippe overtid. Sv.skapsdiabetes med nr.1, og det pleier å komme i alle svangerskap, og da er det fy fy å gå over term.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå