Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært kikker her inne i en del mndr,har jeg nå meldt meg inn. I gang med første ivf-forsøk (Haugesund FS). Ruger siden mandag,mannen reiste på jobb tirsdag. Så her sitter jeg i sene nattetimer,sliter litt med søvnen..

Har ingen god "følelse" når det gjelder resultatet av dette forsøket. Fikk høre når vi kom på innsetting at di ville sette inn begge eggene som var befruktet(fikk ut 5),fordi det var ikke så god kvalitet på dei...Noe jeg har forstått ikke er særlig vanlig på første forsøk (å få satt inn flere egg altså)

Å så avsluttes hele besøket med at legen bare snakker om hva som "MÅ" gjøres før neste forsøk ... Så eg følte han hadde ikke troen i det hele tatt,ingen god følelse å gå ut der fra nei. Har jo sett for meg at dette kunne ta tid men det var berre måten han sa ting på.. Men,men jeg er jo hormonell å reagerer på det meste som blir sagt... :P Vel,vel ville nå bare si hei,hei å litt om meg selv :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143652705-fra-kikker-til-medlem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...og velkommen.

Man skal jo være realistisk, men legen kunne vel oppført seg litt bedre. Jeg har alltid fått beskjed om å tenke positivt av legene jeg har vært hos.

Krysser fingrene for at ihvertfall det ene egget sitter:) Og ja..medisinene gjør oss ikke særlig godt. Det er et under at samboer fortsatt sover i samme seng her:)

Hei!

Jerg har fått satt inn 2 egg på alle mine forsøk. På de 2 første fordi eggene ikke hadde delt seg slik de ønsket. Ble gravid på forsøk nr 2 (men mistet etter kort tid), så det kan gå bra likevel. De hadde nok ikke satt inn egg de overhode ikke tror kan feste seg.

Og skulle det ikke gå bra nå, så er det fint å få sjekket ting før neste forsøk. Men enig i at legen kunne ordlagt seg bedre.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...