Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kontroll hos legen i dag. han mente det kunne være noe hormongreier som gjorde utslag på testene mine og ga meg graviditetsymptomer. så han tok blodprøver og urinprøve. så svar om en ukes tid.

håper inderlig at det ikke er tull med kroppen min igjen.

han mente også at jeg ikke skulle prøve å bli gravid igjen de første mnd. hadde spontanabort da jeg nesten var 5 uker på vei. rart at en må vente så lenge da.

er så redd vi må jennom samme ulla igjen.hormontabletter og sprøyte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, romheg, men det ordner seg nok! Og synd med TR, Myrsnuppe. Men dere har iallfall fruktbarheten foran dere, da! Det er mer enn jeg kan si - lol (bitter latter, neida - he he).

Tok en rfsu-test nettopp, og den var negativ. Så de tre positive clearblue var nok falske - eller så får jeg sent utslag bare.

Har iallfall ikke råd til/gidder ikke å teste mer, så nå venter jeg på tanta (som skulle vært her i formiddag). Er hun ikke kommet på søndag tester jeg igjen mandag.

Lykke til, ladies!

Skrevet

Eplefrøet: Takk for at du får meg ned på jorda, trenger det:)

Stor klem og lykke til til deg!

Skrevet

Lykke til videre til dere som har fått besøk- krysser for dere! Selv har ikke ta ta vist seg og symptomene er veldig tydelige, men negativ test idag. Nå venter jeg til lørdag d er det jo fire dager over. Men mener å huske at jeg testet sent på mine to første å. Det vil vise seg, men jeg har fotsatt et ørlite håp......

Jeg hadde klikket hvis jeg hadde vært deg cayenne72 og testet positivt... Spent på deg videre....

Skrevet

Tok en test i går kveld da jeg kom hjem fra jobben. 2 røde streker etter 10 sek. Tok 2 til (annen test) etterpå. Like røde beggeto.

Helt gærn her! Er jeg gravid nå? :P

Skrevet

Nå er du gravid:) Gratulerer!!!

En strek er en strek, vet du! Men du kan jo ta en Clearblue digital for å få det svart på hvitt hvis du har vanskelig for å tro det.

Skrevet

... og fortsatt ingen tegn til tr i dag, en dag over ikm. Ble kvalm allerede da jeg pussa tenna i dag tidlig, og kvalmen er rimelig konstant...

Skrevet

Hurra klarfordet, velkommen inn til 1.trimester!

Og Cayenne72, håper du snart får positiv test :)

Og alle andre selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har IKM søndag 6. (tror jeg). Synes jeg har ventet i evigheter, men nå er det ikke mange dagene til jeg endelig kan ta frem testene:-) Med mindre mensen kommer da:-(

Lykke til til alle andre som lever i spenningen, og gratulerer til dere som er gravide!!

Skrevet

Har fikset litt på listen. Her er de som fortsatt venter på svar etter denne pp, og de som allerede har fått positiv test. Håper det blir mange flere listet opp under "gravid" denne uka. Lykke til alle sammen! :)

* Mandag *

Ays73

* Tirsdag *

Marianne_87+2små

Ida*

* Onsdag *

Cayenne72

Lise30

Luneia

* Torsdag *

Romheg ♥ mammas skatt♥

MillyMy

Lille Tordivel

* Fredag *

stineskj

* Lørdag *

sandra81

* Søndag *

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

raslende eggstokker

* GRAVID *

Maysan81<3prins<3prøver

Klarfordet

Skrevet

Takk! Måtte vi alle følge deg inn på 1. trimester...

Hvordan går det med dere, da, Kosedottene? Noen symptomer? Ikke så mye action på denne tråden til tross for alle som har ikm i disse dager! Hvor er dere, jenter???!!

Skrevet

TR skulle kommet i dag, med 28 dagers syklus, men kom ikke:(

Tror jeg hadde EL rundt 17.sept, og tok test i helga som var, 4 dager før forventet mens, men den var negativ... Får vel teste igjen om noen dager dersom TR ikke kommer, EL kan vel være mer enn 14 dager etter forrige mens? (Bare fått mens en gang etter jeg sluttet på p-ring, så syklusen kan vel fortsatt være ganske ustabil?)

Skrevet

Jeg ønsker alle lykke til. Og håper mange følger oss inn på 1.tri!

Posardin, jeg testet 3 dager før IKM, som var negativ. Men så testet jeg igjen på IKM og da ble testen positiv. Så det kan skje mye på få dager :)

Skrevet

Jeg testet positivt i dag! Eller rettere sagt i natt. Måtte så på do og bestemte meg i går for at i dag bare måtte jeg. Har følt meg så rar et par dager og var nesten sikker på at nå måtte det være noe utenom det vanlige. Jeg var så skelven at jeg tissa vel over hele badet sånn omtrent og det lyste et fint kryss mot meg nesten med en gang!!!! Så nå er vi vanvittig glade. Kan ikke tro det er sant - men det er det!

Gratulerer så mye til Maysan og Klarfor det!!!!!!!!!!!!!

Måtte alle dere andre fine pike følge oss inn på 1. tri!!!!

All verdens lykke til dere!

klem fra Lille Tordivel

* Mandag *

Ays73

* Tirsdag *

Marianne_87+2små

Ida*

* Onsdag *

Cayenne72

Lise30

Luneia

* Torsdag *

Romheg ♥ mammas skatt♥

MillyMy

Lille Tordivel

* Fredag *

stineskj

* Lørdag *

sandra81

* Søndag *

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

raslende eggstokker

* GRAVID *

Maysan81<3prins<3prøver

Klarfordet

Lille Tordivel

Skrevet

Åååå så bra, gratulerer så my Lille Tordivel :)

Skrevet

Hyggelig at du sier det, men tok en strimmeltest i dag og den var dessverre negativ:( Så er nok ikke noe håp... Har ingen symptomer på at TR er på vei heller:(

Skrevet

Jeg har IKM i morgen, men klarte ikke vente med å teste. Tok en test i dag morges, og der sto det gravid!!! Tok en strimmel først, den ble positiv etter kun ett minutt, men ikke så sterk strek. Vet det var slik ved de forrige graviditetene mine også, så tolket den som positiv. Utrolig deilig med en test der det faktisk står "gravid", slik at man slipper å tolke..

Nå håper jeg spiren klorer seg fast:-) Sender bøtter og lass med babystøv til hele gjengen!

Skrevet

Gratulerer alle sammen..!

Vi har en dag igjen, og jeg har absolutt ikke peiling på hvilken vei dette går! teste mandag hvis det ikke har skjedd no før!

Skrevet

Her kom tanta med et brak, så det er over og ut for meg. Bare å konstatere at også kvalme er et tegn på PMS for meg.

Og at Clearblue suger big time!!! 3 falske tester på en uke...

Men egentlig synes jeg det er veeeldig greit å ikke få baby midt på sommeren:)

Skrevet

Gratulerer alle sammen !

Og Cayenne72 lykke til videre!

Her har tanta enda ikke vist seg. Idag er kvlamen gjeldende og gravid symptomene er til å føle på hele kroppen. Spennnede dager! Skal teste igjen i morgen. Negativ test i går:(

Skrevet

Vi testet i dag tidlig som planlagt, og der kom det raskt fram "Gravid 2-3" på Clean Blue Digital!

Vi har helt siden inseminasjonen hatt en god følelse og kjent at noe er annerledes. Deilig å få det bekreftet. Er utrolig glad for at vi ikke testet før det vi fikk beskjed om fra klinikken. Hadde IKM 1. nov og 3. nov var det 14 dager siden inseminasjonen. Vi fikk derimot beskjed om å teste 6. nov og da var det liten tvil ;) Vi føler oss utrolig heldige som har hatt en så fin prosess og faktisk fått det til å klaffe på første forsøk :)

Vårt beste tips til andre er å ta eggløsningstest! Vi bruke den digitale fra Clear Blue og det var utrolig greit. Vil også anbefale å ikke teste før et par dager etter IKM. Vet det er vanskelig, og min kone maste flere ganger, men jeg er overbevist om at det bare fører til stress og depresjon uten å få et skikkelig svar man kan stole på.

Uansett, lykke til videre til dere andre! Og gratulerer så mye til dere andre som det klaffet for denne pp :)

* Mandag *

Ays73

* Tirsdag *

Marianne_87+2små

Ida*

* Onsdag *

Cayenne72

Lise30

Luneia

* Torsdag *

Romheg ♥ mammas skatt♥

MillyMy

Lille Tordivel

* Fredag *

stineskj

* Lørdag *

* Søndag *

Rosin i bolla?

KKK666

<3--Mathias--<3

raslende eggstokker

sandra81

* GRAVID *

Maysan81<3prins<3prøver

Klarfordet

Lille Tordivel

Kosedottene

Skrevet

Gratulerer så mye til dere, Kosedottene!!! Og alle andre. La til raslende eggstokker under gravid. Ikke verst med fem gravide!! Selv har jeg ruslet videre til IKM uke 49. Send litt babystøv over til oss, da dere!

* Mandag *

Ays73

* Tirsdag *

Marianne_87+2små

Ida*

* Onsdag *

Cayenne72

Lise30

Luneia

* Torsdag *

Romheg ♥ mammas skatt♥

MillyMy

Lille Tordivel

* Fredag *

stineskj

* Lørdag *

* Søndag *

Rosin i bolla?

KKK666

<3--Mathias--<3

sandra81

* GRAVID *

Maysan81<3prins<3prøver

Klarfordet

Lille Tordivel

Kosedottene

raslende eggstokker

Skrevet

Jippi! Jeg har fått positiv test nå i ettermiddag. Hadde ingen flere billigtester, så tok en billig EL-test. Den var knall positiv, så tok en CB (ikke digital), og den fikk et klart og fint kryss... Det har egentlig ikke helt gått opp for oss enda. Gratulerer så mye til dere andre gravide, og lykke til neste runde til dere andre.

* Mandag *

Ays73

* Tirsdag *

Marianne_87+2små

Ida*

* Onsdag *

Cayenne72

Lise30

Luneia

* Torsdag *

Romheg ♥ mammas skatt♥

MillyMy

Lille Tordivel

* Fredag *

stineskj

* Lørdag *

* Søndag *

KKK666

<3--Mathias--<3

sandra81

* GRAVID *

Maysan81<3prins<3prøver

Klarfordet

Lille Tordivel

Kosedottene

raslende eggstokker

Rosin i bolla?

Skrevet

Åh så flott med flere gravide! Hurra for Kosedottene, Raslende eggstokker og Rosin i bolla! Gratulerer SÅ mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...