Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg klarte ikke middag idag jeg heller. Tror hodet spiller meg ett puss.

Jeg tok ny test i nå med kveldsurin, og det var en clearblue. Der kom det stort og klart kryss med en eneste gang. Så da er jeg vel gravid da?

Gleder meg til jeg skal til legen på torsdag og si at jeg ikke trenger noen henvisning alikevel. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har trua på deg, Myrsnuppe! Høres ikke akkurat ut som noen vanlig omgangssyke dette...:)

Ellers har jeg mista litt trua selv, har hørt at clearblue kan bli falskt positive:(

Skrevet

Har trua på deg, Myrsnuppe! Høres ikke akkurat ut som noen vanlig omgangssyke dette...:)

Ellers har jeg mista litt trua selv, har hørt at clearblue kan bli falskt positive:(

Skrevet

Gratulerer til alle dere med positiv test!!!! Hurra!

Testa idag- negativ! Men stikking i underlivet flere ganger, skikkelig vonde pupper som er gigantiske;) føler meg gravid- men har en mistanke om at kroppen min spiller meg et puss;) vil sååå gjerne..

Uken er ikke omme- vi krysser for at mange spirer sitter innen uken er omme. Jeg har ikke gitt opp håpet:)

Høres snart:)

Skrevet

Ingen tvil nei ! :D Jeg venter med å teste til torsdag jeg :P sjøl om jeg har fått posetiv test, men ikke tanta kommet til da, så ska jeg vell da kunne få en sterk strek så jeg kan føle meg 99% sikker ;p Apsolutt ingen tegn til Tanta ! Har eneste bynt å produsere exstremt mye utflod !;S å slik har det vært de gangene jeg har vært gravid !:D

Skrevet

Her fikk jeg negativ på clearblue digital i dag tidlig. Men de er kanskje mindre sensitive? I tillegg ble jeg kvalm på trikken i dag...

Men det kan jo hende det var en falsk positiv i går, da - selv om det ikke skal skje...

Skrevet

Om jeg skal tro at jeg har 32 dagers syklus som forrige gang, så har jeg IKM i morgen. Kjenner meg små uggen, men bruker å bli kvalm når tr kommer. Men om jeg har 28 dager så er jeg jo 3 dager på overtid. Denne gangen har jeg heller ikke spottet fra dag 28 som alle andre ganger.

Rart, vi har ikke prøvd heller denne mnd, kan ikke tenke meg at vi traff "den ene gangen liksom". Dette hadde dog vært fantastisk. Vil jo ingenting annet. Han vil 50/50 hehe.

Nok skravl, men jeg begynner å bli ganske spent.

Skrevet

Negativ billigtest her også i dag:( Ganske sikker på at det ikke klaffet for oss denne måneden,men jeg har en følelse av at uken kommer til å bli ganske bra for mange av dere andre!:)

Jeg merker at denne prøvinga går rett i flettene på meg. Sur, irritert og stresser alt for mye. Jeg skal derfor holde meg unne forum og ikke tenke på prøving på en stund fremover.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Merker at det er flere som har det slik som meg! Han er ikke 100% med på det, han vil at det skal skje, det vet jeg, men vi prøver ikke slik som andre helt ut. Siden han er litt skeptisk. Dumt for meg når jeg "prøver helt".

Uansett vondt hver mnd når tanta kommer.

Lykke til <3

Skrevet

Da var ikm her, ingen tegn på mens, men negativ rfsu i dag tidlig. Belager meg på at jeg kan drikke alkohol på festen i helga.

Skrevet

Da klarte ikke jeg å vente lenger med testingen heller. 2 dager til ikm og negativ test. Ja ja har jo ikke akkurat følt at vi traff så godt denne mnd heller.... Men alt håp er jo ikke ute enda!

Skrevet

Myrsuppe: Krysser fingrer for deg.

Uvanlig med min kropp:

- Store hovne,ømme bryster

- Mensmurringer (Avtatt litt)

- Skjelvinger (blodsukkerfall)

- Tørr/ kløe i underlivet.

- Litt uvel/kvalme i dag. (kan ha noe med at jeg IKKE vil gå til jobben)

- Litt trøtt

Regner med at jeg også kan drikke i helga. Tr kommer vel så fort jeg får tatt den testen. :/

Skrevet

negativ test 3 dager før ikm. Jeg vet vi traff el denne gangen, både testa og merka det, så da syns jeg jo den burde sitte nå! :P eier ikke tålmodighet.

Skrevet

Da er vi to ! :P Testet svak posetiv på lørdag og typen mener vi skal vente til Torsdag med å teste på nytt :P Hadde ikm idag, men ingen tegn på at den ska dukke opp heller :P Har så lyst å teste nu ! Å har ikke peng til å kjøpe meg en ny test heller :P Så må vell bare vente .. BAH! Men lure litt på om jeg vill få en sterk strek viss jeg er gravid å ha ventet 5 dager med å teste på nytt ? :P

Skrevet

hoff, greide ikke å vente med å teste imorra. men nu vare testen negativ ! å ingen mens ! :/ kan vell si at spiren ikke satt da ?

Skrevet

Da kom TR her.... Kjedelige greier, men da har jeg i alle fall en syklus som har stabilisert seg;) lykke til med testing til dere som fortsatt venter!

Skrevet

Hvordan går det jenter? Noen som har våget å teste? Eller er det noen som har noen lovende symptomer???

Selv hadde jeg IKM i går og jeg vil ikke teste. Føler at det blir så dumt for da komemr bare tr med en gang etterpå og jeg føler meg så veldig, veldig liten og dum.

MEN jeg kan bare ikke noe for det, har et ben inne i den gode, deilige boblen, og er samtidig veldig skamfull og sint på meg selv. Har jo latt meg lure så mange ganger, så hvorfor gidder jeg det bare fordi mensen er en dag for sent?

Så er jeg kjempenervøs hele tiden. Hjertet mitt galloperer og jeg klarer bare å tenke "tenk om - tenk om"?

Skrevet

Da har jeg svaakt positiv clearblue tre dager på rad (litt sterkere i dag, TROR jeg), men negativ A1 i går.

IKM i dag. Skikkelig kvalm til tider, men det kan jo være noe jeg maner fram i min desperasjon... Vonde pupper og hetetokter (er ellers en frysepinn). Hva tror dere, jenter???

Skrevet

Cayenne, en positiv er en positiv! Så har du jo gode symptomer da, selv om jeg vet det er utrolig lett å innbille seg ting. Men svak positiv innbiller du deg ikke! Men jeg skal ikke si gratulerer før du er klar for det!!!! Testen blir sikkert sterkere og sterkere dag for dag. Men fy, så dyrt da. Også er det sikkert best å holde seg til en type test, så kan man stole mer på resultatet, og ikke minst få et stabilt resultat......

Skrevet

Cayenne72: Titter inn fra uke45, vi følger med deg nemlig. ;-)

Ville bare si at jeg hadde selv 3 svake positive med Clear bur forrige pp, og de var like tykke som kontrollstrek, så jeg tenkte selvfølglig at, en strek er en strek, wohoooO! MEN; jeg var ikke gravid.. Muligens kjemisk. Men jeg sier bare; Kjøp deg en annen type test!!! CB er søppel!!!!!!

Håper selvfølgelig at jeg tar feil, og at CB viser riktig for deg.. Men er så fryktlig, fryktelig mange som får svake positive med CB... desverre..

Skrevet

da er det to dager til ikm, og jeg ble sendt hjem fra jobb fordi jeg kasta opp to ganger. Lurer jo på om det er omgangssyken jeg har fått, er vel for tidlig å begynne å kaste opp allerede før ikm??

Skrevet

Deeer kom mensen (i alle fall spotting.) Jeg hopper inn i 2pp og uke 48. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...