Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg fødte en sønn i natt da:o vet ikke om det er noe annet tegn enn ønske om en baby da:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å lage en oversikt her. Dersom noen mangler eller er satt på feil dag, må dere bare rette det opp :) Dersom flere henger seg på, bare kopier og legg dere selv på lista.

For vår del velger vi å skille litt mellom IKM og testdag. Vi fikk beskjed fra klinikken om å teste søndag 6. november, men tror vi har IKM noen dager tidligere. Vi forholder oss derfor kun til testdagen. Uansett havner vi innen uke 44 ;)

Mandag

Maysan81<3prins<3prøver

Ays73

Tirsdag

all by myself

Myrsnuppe

Lille Tordivel

sandra81

MillyMy

Marianne_87+2små

Mm<3

Onsdag

Cayenne72

Lise30

Torsdag

Romheg ♥ mammas skatt♥

Morris

Fredag

stineskj

Lørdag

Søndag

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

Skrevet

Oi Oi, uka vår nærmer seg veldig! Og Så mange som skal teste tirsdag! Eller iallefall har IKM. Selv tror jeg at om jeg i det hele tatt kommer så lamgt, så tester jeg nok noen dager senere.... Men har alle tantetegn så jar ikke troa på stor spenningskurve fremover! Uansett spennende å se hva som skjer med dere alle og jeg håper på HAUGEVIS med julispirer!!!!!!!!!!!

Mandag

Maysan81<3prins<3prøver

Ays73

Tirsdag

all by myself

Myrsnuppe

Lille Tordivel

sandra81

MillyMy

Marianne_87+2små

Mm<3

Lille Tordivel

Onsdag

Cayenne72

Lise30

Torsdag

Romheg ♥ mammas skatt♥

Morris

Fredag

stineskj

Lørdag

Søndag

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

Skrevet

Oi oi, 19 stk som skal til pers denne uka! Bør bli noen positive i denne gjengen

Skrevet

Testet torsdag, en tyn tyn tyn strek. Testet lørdag en svak svak, men brei strek. Så dokker ikke tanta opp på Tirsdag, så tar jeg en ny test. Håper den er strek da !!! tør virkelig ikke å juble !

Skrevet

Enten så er jeg gravid, eller så er det noe i veien med meg. Spydde i går tidlig, og i dag har det konstank kommet sånne kvalmebølger, har kastet opp 3 ganger ila. dagen...

Skrevet

oij oij myrsnuppe. ta lova nå bra egentli :)

Skrevet

Mandag

Maysan81<3prins<3prøver

Ays73

Tirsdag

all by myself

Myrsnuppe

Lille Tordivel

sandra81

MillyMy

Marianne_87+2små

Mm<3

Lille Tordivel

Onsdag

Cayenne72

Lise30

Luneia

Torsdag

Romheg ♥ mammas skatt♥

Morris

Fredag

stineskj

Lørdag

Søndag

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

Skrevet

Mandag

Maysan81<3prins<3prøver

Ays73

Tirsdag

all by myself

Myrsnuppe

Lille Tordivel

sandra81

MillyMy

Marianne_87+2små

Mm<3

Lille Tordivel

Ida*

Onsdag

Cayenne72

Lise30

Luneia

Torsdag

Romheg ♥ mammas skatt♥

Morris

Fredag

stineskj

Lørdag

Søndag

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

Skrevet

Ja i morgen er min IKM. Og jeg har vært ganske så flink denne gangen. Ikke vært for aktiv på BIM, eller testet meg ihjel.

Kvisene har kommet....MEN, jeg pleier alltid å spotte rosa ett par dager før mens..og det har jeg ikke gjort denne gangen!

Jeg tester i morgen tidlig, og er ganske så spent.....men pesimistisk. Som alltid.

LYKKE TIL ALLE JENTER. Nå er uka vår her. La spirene sitte!

Skrevet

Da er uken vår her, og jeg har testet. IKM i dag og ingen tegn til tanta.

Det tok litt tid før det skjedde noe, men etter ca 8 minutter kom det jammen meg en svak strek på testen...Håper ikke det er øynene mine som spiller meg ett puss.

Tror uansett jeg må teste igjen senere, for jeg tørr ikke tro på dette helt enda. jeg har tatt bilde av testen, men aner ikke hvordan jeg skal få lagt det inn her. (tatt med mobil)

Tørr jeg håpe???

Lykke til alle jenter :)

Skrevet

Jeg ser den godt jeg :) hadde å en sånn strek på den jeg tokk på lørdag. Men ska å teste igjen ! :) tørr ikke å juble får streken er blitt sterkere ! :P

men vill si gratulere til deg ! :D

Skrevet

Lykke til videre til deg. Krysser fingrene for at det snart klaffer!

Jeg skjønner virkelig ingenting jeg...har prøvd i 15 pp nå...og når jeg endelig skal til lege denne uken så klaffer det.. Er det mulig????

Huff, litt vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag kjenner jeg.

Skrevet

nei ta her begynner jeg å se svart på.... hadde svak strek på fredag. og svakere på lørdag. og no kan jeg kansje se en ultrasvak strek eller strek jeg innbiller meg. kan komme småkvalmebølger. og brysta er prikkende. men lurer på om tappen min begynner å åpne seg. så det er vel ute med denne pp. henger kansje igjen hcg etter SAn.eller et egg har streifa. så er vel bare å forberde seg på mens. ikm torsdag.

Skrevet

Mandag

Maysan81<3prins<3prøver

Ays73

Tirsdag

all by myself

Myrsnuppe

Lille Tordivel

sandra81

MillyMy

Marianne_87+2små

Mm<3

Lille Tordivel

Ida*

mm<3

Onsdag

Cayenne72

Lise30

Luneia

Torsdag

Romheg ♥ mammas skatt♥

Morris

Fredag

stineskj

Lørdag

Søndag

Rosin i bolla?

Kosedottene

KKK666

<3--Mathias--<3

Skrevet

Jeg skal også teste i morgen. Ikke hatt noen symptomer denne måneden før i dag hvor jeg plutselig føler meg småkvalm og uggen. Tok en test i går kveld men den var negativ.

Har en følelse av at jeg ikke har hatt el til rett tid denne måneden og at det vil bli ekstra lang venting før jeg får svar på hvordan det gikk:)

Lykke til med testing alle sammen og grattis til dere som alt har fått to blå!

Skrevet

Testet nå nettopp m Clearblue, 2 dager før ikm. Veeeeldig svak blå strek!!! :-) :-)

Men tør ikke juble enda. Tester igjen i morgen tidlig.

Hvordan går det med dere, jenter? Flere som har testa?

Skrevet

Og grattis til dere som har testa positivt!!! :-)

Skrevet

Yei, så spennende. Dette må bli en skikkelig babymåned!!

Skrevet

1 dag til IKM og negativ test. Ingen symptom, ikke kvalm lenger, ikke ømme pupper lenger :( :( Tror alt håp er ute nå.

Skrevet

keeeeey, da var middagen kommet i retur (blir en stund til jeg spiser ørret igjen), så da var jeg visst fortsatt kvalm likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...