Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

RFSU er jo en av de testene som slår ut ved lavest HcG. (20)

Billig-test tester slår ikke ut før på 25.

http://pernille.info/testsensitivitet.htm

Billig-tester står ikke på den lista, men i bruksanvisningen står 25 opplyst.

Har masse billigtester liggende, så tar en slik en i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må faktisk klappe meg selv litt på skulderen. Jeg har ikke tatt helt av med testing, som jeg har gjort de siste månedene. Faktisk ikke tenkt så mye på det heller. Kan jo også være fordi jeg ikke har vært her inne så ofte som jeg pleier. hehe.

Men, i dag legger jeg merke til at kvisene har dukket opp...de dukker alltid opp rett før mens. Så da går det som det pleier tenker jeg.

"But, it aint over til the fat lady sings!"

Lykke til jenter

Skrevet

5 dager til IKM og negativ test, ingen symptomer :(

Skrevet

5 dager for meg også Myrsnuppe! Men det er da alt for tidelig å teste nå? Det må vel bare gjøre ting verre? Her er det heller ingen symptomer, alt ved det gamle, slik det pleier før tr. SÅ jeg må innrømme av spenningsnivået er lavt. Har ikke noen forhåpninger en gang, det eneste lille håpet er at "man vet jo aldri", bittelite håp det, så det klamrer jeg meg til.

Skrevet

Blank test! På tur nå i helgen og da blir det ingen testing. Spent på hva neste uke bringer:) håpet er der enda;)

Ha en fin helg alle sammen!

Skrevet

Jeg lager en liten liste hvor dere kan plotte inn når dere har IKM/når det skal testes. Så er det litt lettere å følge med på hver enkelt. :)

Mandag 31/10

Maysan81<3prins<3prøver

Tirsdag 01/11

Onsdag 02/11

Torsdag 03/11

Fredag 04/11

Lørdag 05/11

Søndag 06/11

Skrevet

Mandag 31/10

Maysan81<3prins<3prøver

Tirsdag 01/11

Onsdag 02/11

Cayenne72

Torsdag 03/11

Fredag 04/11

Lørdag 05/11

Søndag 06/11

Skrevet

Myrsnuppe! Jeg har også 5 dager til IKM, og ingen symptomer. Det tolker jeg i alle fall ikke negativt! Siden jeg tok ut spiralen har jeg hatt sterke symptomer 10-12 dager før ikm hver mnd, som har vist seg å bare være PMS.

Nå har jeg ikke ømme pupper en gang! (Mener å huske at dette ikke kom før rundt ikm ved mine to tidligere svangerskap, men det begynner jo å bli noen år siden sist, he he.)

Hva tror dere andre?

Skrevet

4 dager til ventet mens, og negativ test. Øm pupp (jepp, bare den ene)

Kviser - som varsler at mensen er på vei.

Jeg har ikke troen denne mnd. Men det er greit.

Skrevet

Mandag 31/10

Maysan81<3prins<3prøver

Tirsdag 01/11

Onsdag 02/11

Cayenne72

Torsdag 03/11

romheg

Fredag 04/11

Lørdag 05/11

Søndag 06/11

Skrevet

Mandag 31/10

Maysan81<3prins<3prøver

Tirsdag 01/11

All by myself

Myrsnuppe

Onsdag 02/11

Cayenne72

Torsdag 03/11

romheg

Fredag 04/11

Lørdag 05/11

Søndag 06/11

Gravid <3 :

Skrevet

tok en test i morges som var negativ. utover dagen så skimta jeg en strek på den. akkurat som sist gang etter den var tørka. tok en test i 18-tiden. og der dukka det opp en svak svak strek.... tørr ikke juble enda. men håper så inderlig. hadde SA 2 oktober.

Skrevet

åååå, så kjekt! Gratulerer. Jeg tar en ny test i morgen, og en ny dagen etter det. osv.

Skjønner at regelen her inne er at man skal være "flink" og ikke teste så mye. Men jeg syns testinga er gøy jeg, så da gjør jeg det;)

Skrevet

stille takk :) :) jeg er jo testoman. sjønner ikke de som klarer la være.

Skrevet

Må liksom tvinge meg selv til å ikke teste på kveldene også. Men når man har fått klin negativ med morgenurin, så er det vel særs lite sannsylig at den skal bli positiv med kveldsurin samme dagen (spesielt ikke når man går på do minst en gang i timen, sånn som meg)

Nå har jeg bare 3 tester igjen også, så da holder det akkurat frem til IKM;)

Skrevet

Så spennende, Romheg! Hvilke tester bruker du?

Har en clearblue på jobben, tenker jeg svir den av på mandag. Blir ikke morgenurin, da - kanskje det ikke er mulig å få positiv to dager før ikm da, hva tror dere

Synes ellers de fleste sier at de har mye mer symptomer ved pms enn graviditet før ikm. Totalt mangel på symptomer her for første gang siden spiralen ble fjernet, så satser på at det stemmer..:)

Skrevet

stav fra lavpristester.com. de samme som på billigtester tror jeg.

hos meg har morgenurin vært svakere strek enn på urin utpå dagen. vart kvalm i dag også. så spørst da. ikm er vel egentlig på torsdag den 3. men er usikker på EL etter SA. spente/sprengfølelse i brysta. og begynte kjenne litt strekking i magen. samme tegna jeg har hatt før ikm begge gangene jeg har vært gravid.

Skrevet

3 dager før ventet mens og negativ test:(

Men, jeg kastet opp i dag tidlig? Første gang i mitt liv at jeg har tenkt at yey, jeg kaster opp.

Men er vel uansett litt tidlig å kjenne på svangerskapskvalmen?

Skrevet

Kom på en ting til - burde ha fått minst en kvise nå, hvis mensen var på vei! :-) Nei, det er nok kroppen som lurer meg igjen antakelig.

Gjør forresten ikke så mye om ikke er gravid denne mnd - kan ikke tenke meg noe verre enn å få barn midt på sommeren. Hele sommeren blir ødelagt av først heteslag som høygravid, og deretter amming døgnet rundt og forbud mot bading. Skrekk og gru! (Har gjort det før..)

Men samtidig kan jo dette være siste sjanse før fruktbarheten tra kvelden...

Skrevet

Jeg ser ut som en eneste stpr kvise i tryne... tok enda en test i kveld, negativ den også. Jeg tør konkludere med at jeg ikke er gravid....

Skrevet

2 dager til IKM og negativ test. Ingen symptom bortsett fra kvalme.

Skrevet

Kvalme er vel det beste symptomet man kan ha, Myrsnuppe! Krysser fingrene for at den fortsetter, he he:)

Jeg har også vært litt kvalm i dag, men har spist pannekaker og drukket kaffe latte, så mulig det er det...

Skrevet

her har testene litt negative ijen :( men har veldi brennende følelse i brysta. og store porer rundt areola. ingen kviser. og en rar følelse i magen. så dette er bare frustrerende. inbiller meg jo at e ser en ultrasvak strek der :(

Skrevet

Høres ikke dumt ut det der, romheg! Brukte du morgenurin? Har ingen tester her, men tester i morgen. Wish me luck!

Skrevet

tatt på forkjellige tispunkt på dagen. første dagen med positiv så syntest jeg jeg såg en strek. så tok en rundt 18 tiden og den vart svak strek som jeg såg godt.. men dagen etter var den svakere igjen. og de andre er jo negative kan en si. bare syner sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...