Lise30 Skrevet 17. oktober 2011 #26 Skrevet 17. oktober 2011 Hello!!! Yes! positiv el test i går, fikk lagt inn aksjer i går kveld og så blir det nok en runde i morgen for sikkerhets skyld. IKM blir 1 eller 2 November, men jeg håper den uteblir denne gangen. Tvi Tvi til alle med IKM uke 44.
mm <3 Skrevet 17. oktober 2011 #27 Skrevet 17. oktober 2011 Litt usikker på EL denne runden jeg.... Hadde en ganske sterk EL-test i går men den ble liksom ikke helt positiv. I dag er den i helt blendahvit igjen. Tror dere jeg kan ha hatt EL i dag likvel? Håper i alle fall det for har lagt inn masse aksjer de siste fem dagene:) Tar en liten pause i dag for er sliten etter en laaaang dag på jobb. Det er vel uansett bare å smøre seg med tolmodighet frem til IKM 1. november. Skulle så gjerne ønske jeg kunne vite om vi traff blink allerede nå altså
mammas skatter <3 Skrevet 18. oktober 2011 #28 Skrevet 18. oktober 2011 blanda følelse på om det gikk denne pp. begge gangene jeg har vært gravid har jeg følt at denne gangen gikk d. hadde kansje el på dag 12-13 etter SA og det er dag 16 no. tappen var middels høy men bakovervent og lukket. er så deprimert etter sa og har så lyst at det skulle gå denne gangen igjen. men mannen hadde litt prestasjonsangst, men fikk inn aksjer 2 dager før el og samme dagen kansje.
Marianne_87+2små Skrevet 18. oktober 2011 #29 Skrevet 18. oktober 2011 Her skjønner jeg ingen ting... Skal ha EL idag og for 2 dager siden begynte det å komme masse EL-slim.. Men så begynte jeg å blø og har hatt blod på papiret i 1,5 døgn. Ikke så mye som ved TR men alikevel ganske mye. Har stoppet opp nå da... Men tror dette var for mye til å være EL blødning... Noen andre som har opplevd lignende?
myrsnupp Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #30 Skrevet 18. oktober 2011 Hmmm.. det gikk litt over stokk og stein med el-testingen min, så jeg brukte opp den siste testen (hadde 14 stk, hehe) på dag 13 i syklusen. Men hadde i alle fall positiv test på den siste. Og EL slim de siste 4 dagene. Så, da tipper jeg EL er unnagjort og håper på at der fins et befruktet egg der inne en plass.
Ays73 Skrevet 20. oktober 2011 #31 Skrevet 20. oktober 2011 Hei til alle herlige damer Jeg forventer å ha IKM mandag 31. så da kom jeg akk inn i denne tråden på IKM uke 44 Har ikke vært aktiv på EL tester, men har ganske så stabil 28-29 dagers syklus. Mistet en jente i dødfødsel uke 20 i mars 11, og har prøvd siden da på nytt. (Bortsett fra de 2 første md). Alle de andre gangene har den sittet på 1. PP men ikke denne gangen nei... Førmin dødfødsel i mars hadde jeg en SA (uke 7) i sep-10, men ble gravid md etter. Håper virkelig den sitter denne gangen og at så mange av oss som mulig flytter over til 1. trimester ) Lykke til alle sammen
mammas skatter <3 Skrevet 20. oktober 2011 #32 Skrevet 20. oktober 2011 hel...... der kom det blankt ekstra strekbart el-slim. å vi har ikke noen aksjer inne og mannen klarte ikke komme for di helsikkes tablettene han tar jør at han ikke altid klarer å komme................ jett om d blir sur kjerring i dag her i gården...... trodde jeg hadde el i helga som var. svarte.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 20. oktober 2011 #33 Skrevet 20. oktober 2011 Ays,73, huff det var trist å høre om dødfødselen. Måtte det sitte denne gangen. Jeg krysser fingrene for dere. Jeg krysser fingrene for ALLE her inne Denne uken har vi lagt inn aksjer som bare det! haha
Kosedottene Skrevet 20. oktober 2011 #34 Skrevet 20. oktober 2011 Etter en overraskende tidlig positiv EL-test, kjørte vi rett inn til Oslo for inseminering i går. Det hele gikk veldig greit og vi fikk beskjed om å teste søndag 6. november. Første pp så dette blir spennende
Lille Tordivel Skrevet 20. oktober 2011 #35 Skrevet 20. oktober 2011 Hei alle sammen! Håper dette er vår måned. November er vel ikke så verst å lykkes i? Jeg er klar for pp 4. Eggløsning i DAG og det kjennes i hele meg, så vondt som at noen klyper i eggstokkene føles det ut som og kvalm er jeg. Forsøkte oss på sengeaktiviteter tidligere i dag, men min kjære er ikke så tent når jeg maser om det, så det ble dårlige greier gitt. Flere som har det sånn???? DILEMMA. Men vi prøver igjen i kveld etter en bedre middag..... Huff, kjenner jeg er alt for opphengt i dette.........
mammas skatter <3 Skrevet 20. oktober 2011 #36 Skrevet 20. oktober 2011 veit akkurat kosn du har det. samme problem her. mannen har så lyst å komme men klare det rett og slett ikke og ingen aksjer inne og det EL-slimet
myrsnupp Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #37 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror vi bomma litt på aksjeinnleggingen denne gangen, hadde el-slim så lenge, og det er vel på siste dagen eggløsningen kommer? Så da har vi muligens kjørt på for tidlig. Så ble mann og barn syke, så det har ikke blitt noe siden mandag... men, sædcellene kan vel leve en stund?
**Cayenne** Skrevet 22. oktober 2011 #38 Skrevet 22. oktober 2011 Hopper inn til dere, jeg:) Trodde jeg hadde ikm uke 45, men hadde el-slim fra søndag til tirsdag, noe som antaklelig betyr at jeg hadde el på dag 13 i stedet for dag 16-18 som normalt. Rakk bare å legge inn aksjer en gang, da, to dager før. Hva tror dere jenter - holder det?
stch85 Skrevet 24. oktober 2011 #39 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har ikm 4 november, så da hører jeg vel til her positiv el test i går og i dag, så da er det bare å jobbe på
Marianne_87+2små Skrevet 25. oktober 2011 #40 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har ikke peiling på om jeg hører til her eller ikke jeg nå... Har egentlig IKM 1 November, men fikk en 2 dagers-blødning midt i syklus som jeg ikke vet om var eggløsning, mellomblødning eller en ny mensen pga syklus kluss Andre her som har hatt sånne mellomblødninger? Var ganske mye i 2 døgn... Mistenker at det er for mye til å være eggløsning, men for lite til å være mensen.... Så jeg får vel bare se om det kommer noen ny mens rundt den 1 eller om det er ny eggløsnings tid den 1
sandra81 Skrevet 25. oktober 2011 #41 Skrevet 25. oktober 2011 Hei dere! Henger meg på dere - aner ikke når jeg hadde El da mine sykluser ikke henger på greip. Har sååå lyst på en liten og håper at jeg er gravid. Det blir i så fall nr tre for min del. Men det er noen år siden sist. Jeg hadde første dag siste mens 4. okt og fra 17-23.okt hadde vi mye sengehygge.... Jeg er sååå spent. Dagene går alt for sakte..
**Cayenne** Skrevet 25. oktober 2011 #42 Skrevet 25. oktober 2011 Hey sweeties! Noen som merker noen symptomer enda? Har hatt nærmest forstoppelse noen dager nå - pleier ikke ha det, kan det være et tegn, mon tro? Ellers ingen symptomer og det tolker jeg positivt! Etter at jeg tok ut spiralen i mai har jeg vært innbilt gravid og hatt sinnsykt ømme pupper bare fire-fem dager dpo. I dag er det ca 7 dpo og merker ingenting... Husker jo nå fra mine to graviditeter at jeg hadde svært lite symptomer i begynnelsen. Hva tror dere, jenter?
myrsnupp Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #43 Skrevet 25. oktober 2011 7 dager før IKM = negativ graviditetstest. Ingen symptomer. Jepp, jeg har gitt fulstendig etter, og kommer sikkert til å teste hver dag frem til mens nå.
MillyMy Skrevet 26. oktober 2011 #44 Skrevet 26. oktober 2011 trur jeg har ikm 31 eller 1 nov. Hær har jeg nu hadd utrolige mens smerter siden fredag ! Lørdags kveld var det sikkelig ondt, minte meg om spontan abort :S Ellers er det bare at jeg har en god luktesans fortiden kunne lukte at sønnen min hadde gjort i bukse når han var på soveromme sitt og jeg var i stua å typen lukte apelsin juce ca 1 time etter at han hadde drokke d Typen er så gira på om jeg er gravid Er bare å vente å se vist mensen ikke er kommet innen 2 Nov, tar jeg en test
Morris Skrevet 26. oktober 2011 #45 Skrevet 26. oktober 2011 Her er Ikm 3.november. Tror jeg da. Virkelig ikke helt kontroll på denne syklusen etter uttak av hormonspiralen. Denne måneden har jeg heller ikke stor tro på at det har klaffet siden mannen min var bortreist rundt EL. Men, men kan jo ikke gi opp håpet helt likevel ;-)
Lille Tordivel Skrevet 26. oktober 2011 #46 Skrevet 26. oktober 2011 IKM 1. november. Kommer aldri så langt at det er noe spenennde egentlig, for mensentegn kommer så tydelig. Som nå for eksempel. Føler meg pottesur og irretert, det er jo et lite hyggelig PMS-tegn. Og jeg blir enda mere sur og synes at alt føles håpløst.
myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #47 Skrevet 26. oktober 2011 Testa igjen, 6 dager før IKM, negativ test. (RFSU - som skal påvise graviditet 7 dager før IKM) Har ikke helt troen jeg
mammas skatter <3 Skrevet 26. oktober 2011 #48 Skrevet 26. oktober 2011 Myrsnuppe: RFSU-testene har jeg dårlig erfaring med angående utslag. billigtester trenger mindre hcg for å gi utslag, og da bedre svar. mine erfaringer vertfall. og huska at egget kan jo bruke noen dager på å feste seg. da jeg vart gravid sist no som endte i sa, begynte tegna før utslag positivt på g-tester.
Lille Tordivel Skrevet 26. oktober 2011 #49 Skrevet 26. oktober 2011 .........Og DER kom hodepinen også gitt! I tilegg til hekse-hormoner er det et sikkert tantetegn allerede en uke før IKM......Ærsj, så kjedelig atte!
sandra81 Skrevet 26. oktober 2011 #50 Skrevet 26. oktober 2011 Myrsnuppe: jeg har å IKM på tirsdag og testet negativt idag:( Men det er tidlig -så vi må holde motet oppe;) Jeg har masse symptom da, ømme pupper, knip nederst i magen og trøtt....har ikke gitt opp... Nå skal jeg teste igjen på ferdag, så får vi se da, men med de andre to- så måtte jeg flere dager over ikm før jeg fikk positiv test. Satser på at uke 44 er uken:) Men dagene går såååå sakte! HVa gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg strikker og ser tv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå