myrsnupp Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Frekk og freidig som jeg er, tok jeg meg friheten. Jeg har (etter min beregning) IKM 01.nov
mammas skatter <3 Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Tror jeg har ikm ca rundt den 3.nov etter SA. spørsmålet er jo om jeg får normal syklus igjen.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Heisann, da flytter jeg inn her fra uke 40 . Håper jeg drar med meg litt babystøv fra uke 40, for der er det jaggu meg mange som har blitt gravide. Jeg tror jeg har IKM mandag 31/10! Masse lykke til alle sammen. Har dere andre mensen nå? Jeg fikk i går og har 25 dagers syklus.
mammas skatter <3 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 nesten ferdig med å blø her etter SA. har ca 32 dagers syklus. så har vel ikm den 3.
myrsnupp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2011 romheg: ja, var inne og så på den tråden, voldsomt med positive tester:o
myrsnupp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 Jepp, dag fire av mens (som er ganske snodig for jeg har alltid bare mens i to dager, sikkert spiralen sin skyld)
Lotta2010x2012 Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Da hopper jeg også inn her fra uke 40 gjengen. Der var det virkelig positive tester i lange baner, men var desverre ikke en av dem.. Vi begynner på vår 5 pp, og håper spiren sitter snart. Med lillegutt tok det et år, og hadde 2 tidlig sa på veien, så er spent på om det skjer noe snart. Ikm blir ca. 6 nov:)
mm <3 Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skal også ha IKM ca 1. nov. Har hatt to veldig rare sykluser på rad nå etter tre veldig stabile så litt vanskelig å si. Jeg krysser fingre for at vi skal ha en like fin tråd som Uke 40!
myrsnupp Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2011 Vet ikke helt med dette EL-test styret jeg, tok en i dag tidlig (selv om det er alt for tidlig), og den var knallpositiv. Så tok jeg en til i ettermiddag, og den var negativ. Snodige greier. Men har jo ikke EL da (tror jeg), for det merker jeg alltid.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Ja disse EL testene blir jeg aldri klok på. Men dette er min erfaring: EL test bør tas med kveldsurin og streken må være like sterk som teststreken. Her er vist ikke en strek en strek...som på g-tester. Er den svak, er den ikke positiv. Dette er i allefall det jeg har lært. Jeg har begynt å gi opp EL tester, da jeg skjeldent får det til. Så her kjører vi på så mye vi har mulighet til, og satser på at en av gangene klaffer...Og måtte det snart klaffe, nå er tålmodigheten min tynnslitt. hehe. Lykke til alle sammen. Snart reiser jeg på jentetur til Riga...Jeg nevner bare, spa-shopping-god mat og litt vin
Kosedottene Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Tror vi havner innenfor uke 44. Dersom syklusen holder seg stabil, har vi IKM ca 4. november
Kosedottene Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Ang EL-tester har vi fått beskjed fra IVF-klinikken om at vi skal ta vare vare på en urinprøve fra kvelden, men teste urinen fra hver morgen. Dersom testen er positiv på morgenen, skal man i tillegg teste urinprøven fra kvelden før for å se om den slå ut den også. I så fall har EL startet mye tidligere enn den morgenen, og man har "dårligere tid". Dersom morgen-prøven er negativ, skyller man selvfølgelig ut det man sparte på fra kvelden før De anbefalte også å ikke teste på den første urinen på morgenen, da den kan være for konsentrert og derfor noe misvisende. Fikk også beskjed om å oppbevare urinprøven fra kvelden i kjøleskapet.. Men vi har enda ikke tatt vår første EL-test, så mer kan jeg ikke si
myrsnupp Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan ligger det an damer? Jeg venter fortsatt på EL
mammas skatter <3 Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 venter vel på EL her i gården også. skal på hotelltur i helga. bare jeg og mannen min håper el er rundet denne tiden og det ikke er noe kluss me kroppen etter SA.
rose 85 Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Hører til her jeg og visst. Har ikm 31/10, hadde sist mens den 03/10. Skal ifølge el kalkulatoren min ha eggeløsning mandag, så begynner nok i morgen og teste etter el. Håper det klaffer denne måneden...
rose 85 Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Fikk positiv el test i dag.. Så nå er vi endelig i gang. Godt vi hadde en liten kosestund i går og da...
mammas skatter <3 Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 her har mannen prestasjonsangst
Lotta2010x2012 Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er på dag 9 i dag, og regner med el mellom dag 15-21. Har halsbetennelse nå, og håper det ikke tuller til el, men det er jo en stund til enda. Begynner nok el-testingen fra dag 12, man vet aldri;)
mammas skatter <3 Skrevet 16. oktober 2011 #20 Skrevet 16. oktober 2011 i går hadde jeg 2 dagen med el.slim og mannen klarte det men veit ikke om det blir noen runde i dag for mannen sier han ikke er 20 år lengre ... ja ja. får håpe det holdt.
KKK666 Skrevet 16. oktober 2011 #21 Skrevet 16. oktober 2011 Vi har ikm 6 nov... Går på dobbel pergotur, så det er lov å håpe :-)
Marianne_87+2små Skrevet 16. oktober 2011 #22 Skrevet 16. oktober 2011 Hiver meg på denne tråden jeg :-) Har IKM 1 oktober hvis syklusen min har gått seg til. Hvis ikke har jeg rundt 5-6 oktober. Forrige syklus var på 34 dager (første syklus etter p pilleslutt forrige gang, så sikkert derfor). Tror jeg har EL en av de nærmeste dagene. Tester ikke etter EL for har stort sett sex hver dag så da treffer jeg EL uansett. Hadde rosa på papiret og masse el slim idag så det er nok rett rundt hjørnet :-) Nå er den kjedelige delen av syklusen over og jeg håper mange av oss hopper over til 1 trimester om et par uker :-) Selv har jeg ikke for store forhåpninger siden det er første prøveperiode etter TR kom tilbake etter p pilleslutt. Men spennende er det uansett! :-)
Marianne_87+2små Skrevet 16. oktober 2011 #23 Skrevet 16. oktober 2011 Ops dette gikk litt fort... 1 NOVEMBER og 5-6 november skulle det selvfølgelig stå :-)
Rosin i bolla? Skrevet 16. oktober 2011 #24 Skrevet 16. oktober 2011 Hei. Jeg har IKM 6.november. Dette blir 4. pp. Vi har 3 pp bak oss med særdeles lav innsats. Har brukt EL-tester i 2 runder, men tror vi dropper det denne gangen, da vi for første gang har mulighet til å kjøre på for fullt. Forrige måned ble det ingen prøving, så veldig klar denne gangen:) Føler egentlig at dette kommer til å bli vår første ordentlige pp. Ønsker alle masse lykke til!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 17. oktober 2011 #25 Skrevet 17. oktober 2011 Hei alle. Da er jeg tilbake fra Riga og jentetur. Og huhei for en tur Tror vi såvidt rakk EL i går. Men vi satser litt videre denne uken uansett. Jeg har også vært hos lege i dag, da jeg nå har gått snart 15 pp, uten hell. Han vil henvise meg til gynokolog for utredning. Vi hadde en del komplikasjoner under fødsel sist, som gjør at jeg er redd for at noe har skjedd med meg. Men det er godt å ha fått ny lege, som viiiirkelig vil hjelpe. Så nå får vi se om det skjer noe. Håper alle koser seg denne uken hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå