Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #26 Skrevet 7. oktober 2011 Grønn kamfer? Det husket ikke mitt ungpikesinn på 35 år. Ellers sier jeg ja takk til alt! Og hva med smørmalt?! DET vil jeg aller helst ha! Eller kongen av danmark eller fylte drops...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #27 Skrevet 7. oktober 2011 hehe - kremtopper - for jeg liker ikke kaffesmak i det hele tatt! Og kamfer - hmm - finnes det enda? 40
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #28 Skrevet 7. oktober 2011 Kanskje jeg får ta en drosje i butikken og kjøpe meg Moccabønner. Etter jeg har vært hos doktoren, selvfølgelig. Ikke lett med brukket lårhals
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #30 Skrevet 14. oktober 2011 Du brukte vel endelig DROSJELAPPENE dine??? Thjihi
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #31 Skrevet 14. oktober 2011 Moccabønner...slurp. 35 old virgin
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #32 Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpte kremtopper senest i går... er hele 29 år jeg,da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #33 Skrevet 14. oktober 2011 Smørmaltdrops, ja... og maltblokker... mmm. Fylte drops - men ærede damer, det var to typer fylte drops, og kun det ene merket var godt! Hvilket? Alzheimersen min er ikke sikker... Og sånne lysoransje halspastiller man kjøpte i rør på apoteket!
Monajenten Skrevet 14. oktober 2011 #34 Skrevet 14. oktober 2011 Definitivt moccabønner! Liker ikke kremtopper:-( Men Kongen av Danmark er bra! Portvin og kaffe er jeg ikke voksen nok til enda:-o Hilsen gamla på snart 27 *grøss* ;-)
Ugl@ Skrevet 14. oktober 2011 #35 Skrevet 14. oktober 2011 Gamla på snart 27 du ;-)))) Hva faen skal man si når man nærmer seg 33 ( halveis til 66, den alderen man kan gjøre hva man vil). Er vel like før både gråe hår og rynkene dukker opp som troll i eske...huffa meg ;-))) Moccabønner hadde i grunn gjort seg nå, Kongen av Danmark fikk jeg alltid sår i ganen av som jentunge, så de styrer jeg glatt unna nå ja. Portvin er slett ikke dumt, jeg blir jo servert det av hyttenaboen som er ei festelig dame langt opp i 70åra når vi har formiddagskaffe der. Skal si pappa og gjengen gjorde store øyne da mamma og jeg kom småbrisne derfra til middagen en nydelig sommerdag ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #36 Skrevet 14. oktober 2011 44 Moccabønner og gul kamfer. Nyyyyter en liten Bristol Cream i ny og ne, gjerne med en Lohengrin til;)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #37 Skrevet 14. oktober 2011 Ooo, mokkabønner eller kremtopper? Umulig å velge... Men Mandelstang er best ;-) Min søte, fantastiske mormor døde i vinter. Jeg arvet en nydelig veske av henne, og i en av innerlommene fant jeg en pose med gul kamfer og en pakke grønn dent - + en liten krukke med tigerbalsam. Åhh, blir helt øm i hjertet av disse tre luktene - det lukter mormor og gode minner laaang vei :-) Grønn kamfer har jeg aldri hørt om. Hilsen gamle på 28 - som nyter en mandelstang på fredagskvelden ;-)
Steget Skrevet 14. oktober 2011 #38 Skrevet 14. oktober 2011 Kremtopper og grønn kamfer! Nydelige saker! Grønn kamfer er det samme som furunålskamfer, det kan kanskje hjelpe de som ikke kjente til det. Veldig godt! Nå fikk jeg veldig lyst på Kongen av Danmark! Finnes fylte drops enda? Gullbrød og en kaffekopp, det er godt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå