Gå til innhold

OK, gæmlisdamer, hva foretrekker vi? Kremtopper eller moccabønner? Og gul eller grønn kamfer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er definitivt mest fan av kremtopper og gul kamfer.

Hilsen ei gladjente på 36

Skrevet

Peppermyntedrops og likørfylte sjokolader ;-)

Hilsen eldgammel dame på 41

Skrevet

Samme her. Jeg er faktisk veldig glad i det også. Og polkagriser. ;) Jeg er hele 29 og sliter noget med gikten. ;)

Skrevet

Nja.. grønn kamfer?? Jeg må være yngre enn jeg tror for det har jeg aldri smakt.

Ellers er kremtopper alltids en vinner!

Hilsen ei medium surna ei på 35

Skrevet

Dette er jo nettopp sånn "humor" som beskrives i forbindelse med jentefestene.... "åååå så selvironiske vi er, ho ho ho ho..."

Skrevet

Kan jeg ikke svare på, da jeg er for ung

Hilsen ei lite brukt, fersk pike på 22.

Skrevet

Liker best tørr fyrstekake fra butikken jeg ;)

Liker ikke kamfer eller moccabønner, drikker ikke kaffe heller, men det er nok fordi jeg "bare" er 37 år!

Skrevet

Mmmm...både kremtopper og mokkabønner er velkommen her i huset. Kamferdrops kan jeg derimot styre meg for. Gi meg heller et lite glass portvin :-)

Skrevet

moccabønner og gul kamfer, absolutt. Og en liten lohengrin etter søsterkaka :-)

Skrevet

Kongen av Danmark er vel ett must???

Og krøllpermanent? Samt Elnett hårspray :o)

Skrevet

Helt klart gul kamfer og moccabønner! Meen... ganske godt å blande kremtopper og moccabønner også... ;)

Og Tøffe... sukk! Ikke den patetiske søtklisne etterligningen i smågodtdisken, men sjokoladen man før fikk kjøpt.

Portvin og moccabønner.....

41 vintre ung ;)

Skrevet

Kunne ikke svare før, fordi jeg hlodt på å "legge håret" med perlegrått leggevann.....

Hvor er kandissukkertet mitt??

Skrevet

Det ligger i spissposen bak hjortetakksaltet i spisskammerset...

Skrevet

haha, jeg er 22 men ironisk nok så er det kunn gul kamfer som hjelper når jeg er forkjølt! da både som drops og salve mot tett nese! :P

ellers elsker jeg mokkabønner og halvmyke polkagriser! haha, og det er ikke tull heller.. bare bittelitt flaut! :P

Skrevet

Når jeg skal på bingo oppi dal'n, så er det bare operamints og gul kamfer som gjelder! ;)

Hilsen ei gammelkjerring på 36! :)

Forøvrig er moccabønner et must til portvinen ja.. *retter litt på støttestrømpene og finner fram hekletøyet*

Skrevet

Hvorfor må jeg velge mellom kremtopper og moccabønner? Jeg vil ha begge deler!

Og hvorfor har jeg aldri hørt om grønn kamfer før, er det alzheimersen som har tatt meg? Jeg vil ha grønn kamfer!

Vennlig hilsen Gunnbertine, 30 år.

Skrevet

Grønn kamfer........er det grønn Dent dere mener? den dag i dag har mormor gulkamfer og grønn Dent i veska si :) og det kan jeg huske hun har hatt forever ;) mormor blir 90år ;)

Skrevet

Kamfer liker jeg ikke men moccabønner hmmm

dame på 37

Skrevet

Åh.... kremtopper er jo helt fantastisk!

Skrevet

Kremtopper hadde jeg nesten glemt..Mokkabønner, er kaffe med sjokoladesmak synes jeg..

Tror det blir kremtopper til helgekosen,- og i morgen blir det krøllpermanenet (helt seriøst og sant)!!! Og er ikke flau over det en gang :o)

34,- snart, men ung i sjel og sinn..Til tross for kremtopper og permanent......Jeg drikker tross alt cognac fremfor likør og jeg drikker kaffen fra kopp, ikke fra fatet.....He-he..

Skrevet

Er 28 år og elsker gamlingsnop :)

Noen favoritter:

Gul kamfer

Kongen av dannmark

Kremtopper

Fruktnøtt

Cuba

Krokanrull

Skrevet

Glemte portvin, sherry og kirsebærlikør

14:03

Skrevet

Kremtopper er godt i små mengder, men kamferdrops liker jeg ikke, uansett farge. Datteren min derimot elsker det, hun er 4 ;-).

Jeg er 45.

Skrevet

Nå er jeg bare 32, men jeg foretrekker moccabønner, kremtopper blir for kvalmt for meg. Elsker mørk sjokolade, så skal kjøpe meg det til helga.

Gul kamfer minner meg om oldemor, hun hadde alltid det i veska.

Skrevet

Kremtopp og Kongen av Danmark!

.. Og alltid en skvett fløte i kaffe´n.

Fersk gamling på 29.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...