Gå til innhold

Barn som ikke tåler ull. Trenger noen tips om bra superundertøy og hvor jeg får kjøpt det.

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så lite å velge i til små barn. Jenta her bruker str. 92-98 denne vinteren.

Prøver å få tak i superundertøy eller sportsundertøy som varmer og transporterer fuktigheten bort fra kroppen og ikke er alt for dyrt.

Strømpebukser/stilongs i vanlig bomull eller annet hudvennlig materiale er også mangelvare.

Hva og hvor kan jeg kjøpe? I butikk eller på nett.

Fortsetter under...

Cubus sitt bomull/ulltøy er bare tull, da er det mye billigere å bruke undertøy i rent bomull, mye billigere og samme effekt med mellomlag av ull.

Vi har brukt devoll sitt undertøy som har superundertøy inn mot hudet og ull utenpå. Billig er det ikke, men vi har ønsket det til barna til jul og i fjor kjøpte jeg faktisk noe til halvpris når sesongen var over for å ha i år. Finns fra størrelse 2år, neste størrelse er 4år og tipper jenta di må ha det.

Vi har brukt Cubus sitt bomull/ull-tøy. Det har bomull innerst og ull ytterst. Snuppa her i huset får veldig utslett av ull, men dette "ull"-tøyet fra cubus går helt fint :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...