Maibaby:) Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Gutten vår på 3,5 måned har begynt å tulle fælt på natta, han mister/spytter ut tutten og så begynner han å gråte og vil ha den inn igjen! Inatt var jeg oppe ca 1 gang i timen for å gi han tutten! Må være kjapp før han begynner å grine skikkelig, så jeg føler at jeg sover liksom på "vakt" slik at jeg kan gi ham tutten med en gang!! Er den siste uken det har blitt så travelt på natta! Ammer han kun i 4-5 tia, så hadde fine netter helt til dette tuttestyret begynte!! Har noen gode tips til meg??? Burde jeg ikke gi ham tutten, opprettholder jeg bare en dårlig vane da? Er ganske rådvill for tutten er jo så grei å ha til vanlig!!! Bare ikke på natta... Noen som har erfaringer som de vil dele?? Begynner liksom å bli litt trøtt...!
Roxiepop - nybakt mamma<3 Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Hei:-) Kan ikke gi deg råd, men kan fortelle at vår sønn holdt på sånn fra han var ca så "gammel" og vi må fortsatt av og til opp om natta for å putte inn smokken nå (straks 10mnd). Hehe ;-) Men den er god å ha, så vi valgte å ikke slutte med smokk for det, han får det heldigvis ofte inn igjen selv nå, men er nok mye koseligere at mor/far gjør det ja ;-) Men det var et sabla slit de første månedene ja, så føler med deg! Man vet som regel selv hva som er best for ens eget barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå