Gå til innhold

eeeh....er dette normalt da?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35+5 i dag, og kjenner kroppsdelene til lille i magen!

altså, jeg kan på en måte ta "rundt" låret, kjenne armen, di små føttene å alt egentlig! Er det normalt å kunne kjenne det SÅ godt da? Husker ikke det fra nr 1.

Har jeg veldig lite forstervann eller noe?!

kjenner jeg blir litt skremt faktisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å himmel!!!! Det hørtes utrolig skummelt ut. Har lest om det på ulike sider som beskriver den og den uken, men trodde nesten ikke det var mulig...

Du er sikkert slank, for det er visst da det går å kjenne det.

Jeg har litt mer magepolstring fra før, og kjenner det langtfra sånn. Har også morkaka framme, det har sikkert og sitt og si.

Skrevet

Det ER mulig..jeg kjenner det hele tiden!

Jeg er ikke veldig slank..

Jeg er veldig høy og har ganske bred beinbygging, så jeg har liten mage. Har heller ikke lagt noe på meg i svangerskapet. max 1 kg.

Er 178cm høy og veier 75-76 kg.

Men dette gjør meg egentlig supernervøs! Er glad jeg skal til jm på mandag.

Skrevet

slik har jeg det også! kjenner tydelig hva som er låret kneet og leggen.. kan til og med bevege på nederste delen av benet! :S det er ekkelt!

er 15 cm lavere enn deg hi, men like tung.. men har ikke så mye magefett.. :P

ser for meg at lillegutt plutselig kan få en finger i øyet om jeg snur meg i senga samtidig som han har hendene opp i ansiktet.. :S

Skrevet

Hei. Jeg har det også på samme måte. jeg fikk beskjed fra jm at når en har mye fostervann, er det mulig og kunne kjenne det så godt, for da har barnet stor og god plass til og røre masse på seg samtidig som mor kan ''kjenne kroppen'' til barnet pga ''ekstra plass'' :) så ut fra hva jeg fikk beskjed om er det normalt :)

Skrevet

Så godt at jeg ikke er den eneste :)

Trodde nesten noe var galt jeg...

Men at man har mye fostervann?! trodde det ble mer "polstring" der inne da. At man ikke kunne kjenne så mye.. hehe..

Rart hvordan denne gravide kroppen fungerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...