Gå til innhold

Snille dere :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg har spurt om dette før, men jeg bekymrer meg veldig! Jeg lurer på om jeg får nok jobb ved siden av studiene mine. Får jeg fast jobb? Engasjement? Vil jeg trives? *sukk*... Blir småsprø av å tenke på det... Har søkt på en stilling, men ellers så er det ikke noe ledig jeg kan søke på. JObber som ringevikar, men synes det blir for ustabilt. Blir mye unødvendige bekymringer. om ejg får nok jobb til at hjula skal gå rundt...

Ellers noe annet dere ser?

Jeg er født 041082 :o)

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ellers, om det er noen som ikke har sett på det før... når kommer neste barn? Hvor mange tilsammen og kjønn ;o) Babysyk, men det blir vel ikke fler helt med det først... tror jeg ;o)

Skrevet

hei vennen,

hvordan går det på skolen??

jeg føler ikke det blir noe fast på deg før etter jul, mulig noe dukker opp i desember som du starter i i januar. har du prøvd å tenke litt utenfor boksen? sett på andre muligheter enn det du gjør nå? for du jobber i bhg sant? kanskje prøve å ta noen vakter på sykehjem eller noe sånt. føler i hvertfall det kan være en ide å tenke litt utenfor boksen.

ser det kan bli litt trangt økonomiskt en stund, men dere vil klare dere og får en opptur på nyåret føler jeg :)

jeg vet jo du skal studere i en haug med år nå hehe, men får allikevle opp graviditet på deg neste høst, august mnd.. tror ikke det er planlagt, men blir allikevel tatt i mot med åpne armer :) Det er jo også noe som kan endre seg siden det er så langt frem i tid :)

Har tenkt masse på deg, og hadde tenkt å holde meg borte fra bim hehe siden jeg er ferdig med småtasser, men savnet dere jeg har snakket mye med, så lagde meg en ny profil og tittet inn igjen ;)

Ha en strålende dag!

varm klem fra lilja ♥

Skrevet

Heisann Lilja <3

Så utrolig koselig å se deg her inne igjen da! Ikke at jeg er her så mye selv da... prøver å la være jeg og. Men å se deg her inne var jo utrolig hyggelig!

Hvordan er det med deg? Tenkt på deg flere ganger og... lurt veldig på hvordan det har gått med deg. Du hadde jo så mye å tenke på en stund. Håper det ahr bedret seg for deg!

Med skolen går det bare fint! Jeg fikk helt sykt gode tilbakemeldinger på mine to første oppgaver! Læreren sa hun ikke hadde sett maken i løpet av alle sine år på høgskolen... Så det var jo bare super moro :o))) Fortsatt litt usikker på veivalget innimellom allikevel, men nå får jeg bare fullføre...

Når det gjelder jobbing så må jeg kanskje tenke litt utenfor boksen, ja. Sykehjem og sånn er utelukket. Har fått det helt i vranga jeg... skjønner det ikke helt, men det bare ble sånn etter jeg hoppet av sykepleien og sånn... Men kanskje jeg kan finne på noe annet lurt... tenkte å melde meg som vikar i flere kommuner, så kanskje det blir nok jobbing i barnehage da. Selvom det er fast jeg ønsker. Ikke lett det her altså!

Hihi... vi får se med småttinger da. Er jo babysyk jeg vettu, men tenkte å vente :oD Spennende! Baby før jeg får fast jobb er liksom utelukket, men om det skulle ordne seg på den fronten så vet man jo aldri ;o)

Håper alt er bra med deg? Legger deg til som venn her, så kan vi heller snakke PM ;o) Ha en deilig dag, vennen <3 Og takk for at du tok deg tid til å se på meg...

Stor klem

Skrevet

Dytter opp :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...