Gjest Madolyn Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Kan jeg blande begge grøtpulverne og så spe ut med vann, eller må jeg ferdigblande begge grøtene hver for seg før jeg blander dem? Gutten ELSKER 4 mnd grøt og HATER 6 mnd grøt så her må det bli kompromiss en stund
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Det gjorde jeg noen ganger iallfall:) Særlig hvis det var litt lite igjen i ei pakke så mixet vi litt.....og så ble det litt forandring i smakene:) Hvilken grøt liker han da, og hvilken hater lille Muffin????
Gjest Madolyn Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Han elsker nestle risgrøt og nestle risgrøt/banan <3 Elsket også maisgrøten han fikk i en periode. Nå har jeg prøvd med nestle havregrøt med aprikos og eple tror jeg det er, og han syns ikke noe om den Jeg bare leser barnemat tester og gir produktene som får toppscore, hehe.. Men du blandet bare grøtpulverne da og tilsatte vann? Digg å slippe å blande begge grøtene for seg
El1 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg blander masse grøt, han hater alle 8 mnd fra Nestle men de metter best så da må jeg trikse og mikse. Blander ofte 3 forskjellige grøter sånn at han ikke blir lei. Har ikke tenkt på at dette muligens ikke er lurt... Blander det i en skål og har på vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå