Gå til innhold

syns magen er hard og øm hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+2, og syns magen blir hard hver gang jeg reiser meg.. Og den er veldig øm.. Kjennes ut som når man har hatt hårstrikket for hardt i en hestehale, men bare at det gjør vondt på toppen fremme på magen..

Noen andre som har det sånn?

Blir litt små skremt av tanken på å gå sånn i 5 uker til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også til tider hatt mye kynnere, men ikke like mye her dag! Jeg er og har vært plaget m ømhet øverst v høyre ribben titt og ofte. Dette er iflg jordmor helt normalt, men er du bekymret foreslår jeg at du ringer legen din, evt jm. :o)

Skrevet

Jeg pleier å ha det slik på natten. Men hadde en periode på noen dager hvor det virket som om babyen ha kjempe dårlig plass... så får håpe det er noe forbigående... evet er det kanskje livmoren din som trener ;)

Skrevet

Her har også kynnerene tatt seg opp i det siste. Tidligere har de bare kommet på ettermiddagen, men i dag begynte de før kl 09 i morges.... Synes ikke det gjør vondt da, men det kan være ganske ubehagelig. Ring lege eller jm om du er bekymret. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. =)

Skrevet

Selve kynnerene gjør ikke vondt, men de kommer OFTE.. Når det gjelder ømheten i magen så kan det være huden som strekker seg.. Derfor jeg er redd visst det skal være sånn i 5 uker til..

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også! Bare jeg bøyer meg så strammer det seg, pluss dette her med den "sårheten" og ømheten på toppen av magen ( over hele magen) Det kjennes så stramt ut!

Dette er for min del ikke det samme som den "vondt`en" på høyre side ved ribbeinet. Har vondt der og, men det er ikke på samme måte.

Jeg er ikke bekymret, og får vel bare leve med det til lillegull er ute. Jeg er forresten like langt som deg... (35+3)

Skrevet

Jeg er heller ikke på noen måte bekymret for sårheten og ømheten, men håper inderlig ikke det blir verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...