Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Del Skrevet 6. oktober 2011 Aner ikke når jeg skal ha mensen, men vet når jeg hadde EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vanligvis skal man få mens 14 dager etter EL(med variasjoner på +/- et par dager). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 14 dager sånn ca, de fleste får/skulle fått mensen da. Noen tester kan slå ut noen dager før, men det er fare for å få en negativ test om du tester for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser bare at det på testen står at man kan teste 4 dager før ventet menstruasjon. Jeg tok ut spiralen for ca. 3 uker siden (og har ikke hatt mens på 3 år). Men hadde EL for 11 dager siden. Så da kan jeg teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå