Mrs P Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 ...kanskje noen vil komme med et annet forslag? Eller vil si sin mening om de fire nevnte navnene? Blir så glad for litt hjelp... Lille frø kommer jo om ikke altfor lenge:-) Ranger gjerne.. TAKK!!
namedrop85 Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Olivia er pent; de andre navnene er jeg ikke like glad i. For å rangere: 1. Olivia 2. Selma 3. Kornelia 4. Evna (liker ikke i det hele tatt...)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Evna? Hvor kom det fra 19:38? Jeg digger alle navnene dine Uansett hva du velger, så er det en vinner Olivia og Kornelia er spesielt flotte
sommertiara Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 1. Kornelia - foretrekker det med C, men det er uansett et vakkert navn 2. Selma - veldig pent navn 3. Olivia - veldig pent navn 4. Ebba - ikke så glad i, men helt ok
Mammas lykkebarn Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 SELMA!! Ebba Kornelia Olivia Andre forslag: Elena Hedda Ella
namedrop85 Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Det skulle stå Ebba på nr. 4!!! Stavekontrollen som "retta" automatisk
prebs Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 1. Selma - nydelig 2. Ebba - kult Liker ikke de andre så godt. Klara Elida Alma Synne Tilde
Giss Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 1. Kornelia 2. Ebba 3. Olivia 4. Selma Julia Anora Iris Hedda Amanda Edvina Elvira Juliane Vivienne Lykke til.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Kornelia er min favoritt.. (da helst med C av en eller annen grunn, men uansett penest av alternativene dine) Selma og Olivia er typisk poppisnavn, men helt greie Ebba er kult og orginalt valg, men jeg syns personlig ikke det er noe fint. Heia Kornelia. Andre forslag: Evine/Evina Elea Elvira Agnetha Marny
Mrs P Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2011 Takk for svar jenter! Fine forslag. Vanskelig dette med navn:-) Vi har tenkt på Klara også.. Dvs, jeg, har tenkt, mannnen utelukker det fullstendig. Hvordan ser en liten Selma ut?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Kornelia er min favoritt.. (da helst med C av en eller annen grunn, men uansett penest av alternativene dine) Selma og Olivia er typisk poppisnavn, men helt greie Ebba er kult og orginalt valg, men jeg syns personlig ikke det er noe fint. Heia Kornelia. Andre forslag: Evine/Evina Elea Elvira Agnetha Marny
Mrs P Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2011 Tusen takk for svar jenter! Mange fine forslag:-) Hvordan ser en liten Selma ut forresten? Og lille Olivia. Er de kanskje mørke eller lyse, rampete, greie... Come on!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Kornelia er min favoritt.. (da helst med C av en eller annen grunn, men uansett penest av alternativene dine) Selma og Olivia er typisk poppisnavn, men helt greie Ebba er kult og orginalt valg, men jeg syns personlig ikke det er noe fint. Heia Kornelia. Andre forslag: Evine/Evina Elea Elvira Agnetha Marny
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Nå ser jeg at mitt svar har kommet tre ganger. det skyldes nok at pcn min hang seg opp så jeg trodde det ikke var posta og posta det på nytt. Sorry:o)
LilleBitteliten Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Fine navn alle 4! Liker aller best Olivia, det er nydelig! Deretter kommer Selma, som er utrolig vakkert det også! :-) Kunne brukt begge selv! Lykke til!
Giss Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 Detteher er jo litt fordomsfullt men siden du spør...... Selma: Lys, livlig og litt frekk. Ebba: Litt roligere enn Selma men kvikk mentalt. Olivia: Litt vilter, mørkere enn Selma, livsglad. Kornelia: En jentete jente, kreativ. - og så treffer man en som bærer navnet og endrer mening totalt..... Jeg tror ikke det kan bli helt galt uansett hvilket av disse navnene du velger. - og så kan det jo være du vet akkurat hvilket navn som passer når du ser henne. Det skjedde for oss da vi fikk jenten vår. Lykke til.
Cornelianelia Skrevet 7. oktober 2011 #19 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg rangerer: 1. Ebba. Synes det er så tøft og søtt og morsomt. (min oldemor het det og vi vurderte å kalle minstemann det, men fikk en gutt). Ikke så mye brukt. Tenker at Ebba er søt og sjarmerende, kreativ. Hun kan være både lys og mørk. 2. Olivia eller Kornelia. Liker begge to. Søte navn. 3. Selma. Ikke så glad i det, uten at jeg har noen god begrunnelse. Synes det er litt kjedelig.
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2011 #20 Skrevet 7. oktober 2011 1. Selma (men blir sikkert veldig vanlig nå pga tv serien) 2. Kornelia (fint og litt annerledes) 3. Olivia (fint) 4. Ebba (det eneste jeg ikke er så glad i)
Andreaa Skrevet 7. oktober 2011 #21 Skrevet 7. oktober 2011 Selma er finest. Nydelig navn. Ebba er på andreplass. Olivia er ok, men ikke mer enn det. Kornelia liker jeg ikke noe spesiellt, ikke sikker på hvorfor. Andre jentenavn som jeg synes er i samme stil. Ylva Hedda Elida Torine Elvira Stina Sunniva Susanna Johanna Alvilde Nikoline
prysseluskan Skrevet 8. oktober 2011 #22 Skrevet 8. oktober 2011 1. Ebba 2. Kornelia 3. Selma 4. Olivia Fire fine navn, det blir bra uansett hva dere lander på
*una Skrevet 9. oktober 2011 #23 Skrevet 9. oktober 2011 OLIVIA <3 eller Selma. Ebba og Kornelia liker jeg ikke noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå