Gå til innhold

Vektnedgang...

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor farlig er det å gå ned i vekt i 3. trimester?

Altså, ikke med vilje...

Av en eller annen grunn har jeg gått ned 1,5 kg på 1 uke helt uten grunn.

Må innrømme jeg har litt mange av dem fra før, så det er fint om jeg ikke går for mye opp, men det er da ikke meningen jeg skal gå ned??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir vel godt fulgt opp, så jeg tenker at så lenge barnet tar den næringen den skal ha- er det ikke farlig.

kanskje du har forandre kostholdet bevisst/ ubevisst, vært mer i aktivitet- evet mindre i aktivitet slik at du har mindre veske i kroppen.

Regner med at det er noe som nevnes på kontrollene dine når du veier deg, og tar sf- mål :)

Skrevet

Jeg hadde gått ned 1 kg på 4 uker siden forrige sv.kontroll til den siste i forrige uke og JM sa ikke noe spess på det. Magen har vokst, SF målene følger min kurve rett over den røde streken =)

Jeg har ikke gjort noe annerledes de ukene jeg har gått ned, enn før... Blodtrykk er bra, jeg spiser mat, drikker kanskje mer vann... Men som sagt, selv om det er lite vektnedgang så sa ikke JM noen ting på det =)

Babyen tar den næringa den skal uansett og så lenge formen din er fin så burde det ikke ha noe å si =) Er du usikker så ber du bare om oftere kontroll =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...