Gå til innhold

Trenger (vogn)forslag til laaang gutt ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har emmaljunga city cros med city bag. Den er 75 cm lang, og skal holde til 6 mnd ;) hehe.. men min lille gutt er hele 66 cm og 3 måneder!!! Syns det er litt vel tidlig å bytte om til sportsvogn? Hva gjør jeg? Noen med erfaringer eller tips? Hadde jeg vist at jeg lagde så laaaange babyer, så hadde jeg nok valgt en annen vogn.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg har akkurat samme problem. Min er 4mnd og 69 cm...

Jeg har akkurat samme vogn som deg,men kommer nok til å ta i bruk sportsvogna snart selv om han er "liten",han kommer jo til å ligge i vognpose snart.

Skrevet

hehe :P Bra jeg ikke er alene... Ja, vi må vel det vi også om ikke så alt for lenge tenker jeg... Men syns han er litt vel liten enda altså.. :/

Gjest Madolyn
Skrevet

Vi har samme vogn som dere ;) Om dere bygger opp med puter og lignende, kan man skape et ganske koselig lite rede i sportsvogna også, og den kan felles helt ned slik at babyen ligger like flatt som i bagvogna ,) Madrassen i bagvogna kan dere legge rett over i sportsvogna, og "bufre" rundt med rullede ulltepper f eks. Her hata gutten for så vidt både bagdel og sportsdel, så det var 7000 spenn rett i søpla for oss :P hehehe

Skrevet

Samme her!

Lillemor er 3 mnd og ca like stor som gutten din, hun dekker snart hele lengden i city bagen. Det ironiske er at jeg brukte sportsdel og softbag fra nyfødt til hun var 2 mnd, det var veldig greit før vi måtte begynne med dyne, da ble det for trangt.

Så jeg kjøpte city bag for å bruke den i max to mnd, hehe.

Her kommer jeg til å heller kle på henne mer etterhvert som det blir kaldere og bruke city bagen til det blir for kaldt med varme klær og dyne.

Så får voksiposen og sportsdelen funke etter det, man kan jo lage det litt lunt og fint alikevel, som madolyn sier:)

Skrevet

jeg har Brio Happy og byttet til sportsdel før sønnen min var 6 måneder. Jeg brukte saueskinn i og rullet noen helsetepper rundt inni vogna. Nå kan man snart bruke pose, og da blir det jo veldig fint og lunt selv i sportsdelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...