Gå til innhold

Utskrapning...

<3Oktober-09&Juli-12<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var timen bestilt og det skal faktisk bli godt å få det gjort. det har vært noen slitsomme uker, så det skal bli greit å bli ferdig med det slik at vi kan fortsette videre. Jeg skal få innkalling til utredning om et par måneder også, så nå håper jeg det skjer noe i løpet av de neste månedene.

Er så glad for at jeg har en liten tass fra før som kan få meg til å få tankene bort fra dette baby-greiene. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da oktober baby! Husker når vi begge prøvde og du testet positiv! Jeg fulgte forøvrig etter men mistet i sa i uke 4:(. Nå er det bare å tenke fremover! Vi klarer det igjen skal du se.

Skrevet

Ja, det er bare å tenke fremover! Selvom det til tider er tungt. Skulle faktisk ønske at jeg hadde mistet i en SA istedet for å måtte gå igjennom denne prosessen. Men jeg skal i hvertfal få en utredning nå og håper det gjør susen.

Så trist at du også mistet, Triletrill. Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før?

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Lugubert er det å måtte til noe sånt, masse god klemmer. Men så sier de at det er mye lettere å bli gravid etter en utskraping siden alt fullstendig 0 stilles. Vi prøvde i 2 mnd før spiren satt og jeg har 1 barn fra før. Håper det klaffer snart for oss begge;) Enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...