JuniBaby <3 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Fant ut at jeg ventet barn nummer to med en tilfeldighet. Min venninne ville ikke ta testen alene så jeg tok den sammen med henne og den var positiv. Nå har jeg hvert hos lege og på UL. På UL fikk jeg beskjed om at jeg var 5 uker med en ca termin 13 juni. Jeg får ikke ukene til og stemme, mulig det er jeg som surrer. Noen som vet hvor mange uker og eventuelt dager det er med den termindatoen?
Collette Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har samme termin og er 4+4 i dag. Bytter uke på søndager.
JuniBaby <3 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Takk for svar! Da har jeg noe å gå etter
SiljeEjlis Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 ifølge termin kalkulator er jeg 4 fulgåtte og ifølge den oversikten her inne er på min side er her jeg 5 fullgåtte.. hmm
Gjest Klaraklar Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, akkurat den der skjønner ikke jeg noe av heller. Skjønte det ikke sist gang heller. Skal mensenuka være uke 0, og altså 1. uka? Ingenting stemmer i forhold til den oversikten har inne i forhold til en svangerskapsbok jeg har.
JuniBaby <3 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2011 Nei det er forvirrende å det er gjerne helt i starten man er nysgjerrig på hvor langt man er og at alt er bra
Dini Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 4 fullførte uker, 4 dager uti 5. uke. Altså dere er i den 5. uka. Det er bare det det vil si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå