På'n_igjen! Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 joda, ting har alltid smakt rart under graviditeter, men.... nå kan jeg faktisk maule jalapenos og chilli uten at jeg synes det smaker sterkt engang.... nei det er faktisk ikke litt sterkt i det hele tatt.... er ikke det veldig rart? alt kjøtt smaker kumøkk, det er jo ikke noe jeg tenker så mye på.... men .... chilli? seriøst? jalapenos?
På'n_igjen! Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2011 ingen som har opplevd lignende? chilli smaker paprika liksom...
Svirremirre Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Kan ikke si jeg har det, men jeg har det omvendt. Er glad i sterk mat til vanlig, men nå så svir det langt nedi magen når jeg har medium sterk saus på kebaben.
Lea-Pea Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Ikke helt det samme som deg, men smaksløkene mine er helt på tur de også. Jeg har alltid likt yogurt og det er det eneste jeg har orket å spist til frokost. Men de siste dagene, smaker det rent sukker. Jeg orker ikke å ha det i munnen. Det er forferdelig søtt og det er nesten så jeg kjenner det knaser i tennene :S kjøtt synes ikke jeg er så godt lenger heller. Jeg også synes det smaker møkk rett og slett. Jeg brekker meg nesten når jeg får det i munnen. Merkelig greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå