Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet fire ganger og fjernet skillevegg i livmoren...Nå håper jeg den lille sitter snart. Er det noen andre her som har vært gjennom noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikke egentlig mye erfaring å dele, da jeg fikk fjernet skilleveggen kun for et par dager siden. Mistet tre ganger. Har fått "prøveforbud" til de har fått sjekket at alt er som det skal etter operasjonen (var visst en ganske kraftig skillevegg, ikke helt ned, men nesten).

Må nok smøre meg med tålmodighet i et par mnd, men da håper jeg det viser seg at alt er ok, og at det bare er å sette i gang.

Hvordan var tida etter fjerninga av veggen for din del? Hadde forventet endel blødning jeg, men den stoppet allerede samme kveld som operasjonen...

Skrevet

Kjenner en som mistet et utall ganger - hun fikk fjernet skilleveggen og fikk to unger på rappen!

Skrevet

Hei igjen!

Jeg fikk fjernet skilleveggen i april, og måtte gå med kobberspiral i ca.3 mnd. Jeg var da inne til sjekk og alt så heldigvis bra ut. Jeg mistet tre ganger før de fikk fjernet veggen. Første gang vi kunne prøve etter operasjon ble jeg gravid, men mistet etter kort tid...Kjipt, men på sykehuset sa legen vår at vi hadde hatt skikkelig uflaks...Han mente at slimhinnene ikke var helt "grodd", at det rett og slett kanskje var litt tidlig. Nå håper vi den sitter snart. Rett etter operasjon blødde jeg bare litt, men måtte gå med bind noen dager. Siden jeg hadde kobberspiral blødde jeg veldig kraftig når jeg hadde menustrasjon-mer enn vanlig (men dette er normalt m den type spiral).

Noe murringer og litt kraftigere menustrajonssmerter hadde jeg også. Men elelrs var formen fin:-)

Det blir spennende med sjekk, men det er helt sikkert i skjønneste orden;-) Jeg krysser fingre! Lykke til-til oss begge!

Skrevet

Å, så godt å høre:-) Jeg håper det skal klaffe snart, er sååå klar)))

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...