11.11.11 <3 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Har dere forslag til jentenavn med og uten mellomnavn? Tenkte at man må vel ha litt å velge mellom så finner man ut hva som passer når hun kommer Hun blir å ha mørke øyne og mørkt hår og noen navn passer vel ekstra godt til de med mørkt hår kanskje.
namedrop85 Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Hmm, mye kan jo passe da Men her er en liste over navn jeg liker: - Nathalie - Maria - Miriam - Eline - Linnea - Leah - Hannah - Nora - Helene - Mari - Amira - Amalie - Amelie (uttalt Ameli med trykk på i) - Sarah
11.11.11 <3 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Liker veldig godt Helene/Helena og Eline Har funnet ut at det er veldig mange navn jeg forbinner med folk jeg kjenner eller vet hvem er. Det ødelegger liksom litt. Hehe
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Noen forslag fra meg. Elea Toini Monja Marny Kristin Renate Agnethe/Agnetha Tonje Cornelia Lina Angelica Torine Marie Elise Kristin Elea Hannah Victoria
sommertiara Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Adine Ava Cornelia Elvida Eunike Leonor Lydia Nova Tyra
Giss Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Anora Vivienne Celeste Jasmin Eliane Athena Vera Lilly Molly Petra Ellinor Therese Hanna Isolde Silje Med mellomnavn: Anne Celeste Anne Therese Anora Helene Anora Mathilde Lilly Therese Vera Helene Hanna Petrea Lykke til.
Giss Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Anora Vivienne Celeste Jasmin Eliane Athena Vera Lilly Molly Petra Ellinor Therese Hanna Isolde Silje Med mellomnavn: Anne Celeste Anne Therese Anora Helene Anora Mathilde Lilly Therese Vera Helene Hanna Petrea Lykke til.
inimini Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jentenavn som jeg syns er fine, som kanskje du liker:) Molly Marion Mathea Lisa Erika Mikaela Eira Aurora Ellinor
Andreaa Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Her er mine forslag. Alvilde Katrine Matilde Sigrid Elida Elvira Eira Erle Johanne Andrine Ylva Ellinor Torine Lotte Marlene Tuva
Mrs Smith Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Navn som jeg liker: Sara Kamilla Milla Aurora Iselin Selma Nora Berntine Anna Emmely Lilja Klara Anniken Julie Tomine Erle
pinoisme Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg likte Eunike kjempegodt!! Takk for inspirasjon sommertiara, har det nå med på favorittlisten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå