Baby april 2012 <3 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei:) Du spådde meg her på vår parten i år. Her er det du skrev "la ett nytt legg på deg i dag, og får fortsatt august på deg. kortene sier også at du må ha tålmodighet og la kroppen få hvile. føler du får en veldig fin juli mnd som gir kroppen den roen den nå søker. høsten blir fin, og det er masse kjærlighet i livet ditt gjennom hele høsten og vinteren. du blomstrer veldig under graviditeten. føler det kommer en gutt til deg i dag :)" Jeg ble gravid i august:) og er nå 10 uker på vei så du hadde helt riktig:) Får du opp gutt enda? Født 030584 Klem:)
Dharma♥ Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 så gøy!! skal se mer på deg i morgen, har besøk resten av dagen, så korten ligger i skuffen sin Men har litt tid på formiddagen i morgen ha en strålende dag, klem ♥
Dharma♥ Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 hei hei, er en snar tur innom må bare si jeg blir så glad i hjertet når jeg går inn på innlegget ditt, du har gode energier ♥ fikk gutt på deg i dag også, en sterk og livlig krabat har du termin i midten av mai ca? føler han blir tyr nemlig Men kjønn er i grunn ganske vanskelig å se på, hva føler du selv? Klem
Baby april 2012 <3 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hei hei Så kjekt å høre Har en følelse på gutt selv og Godt å høre at det blir en sterk og livlig krabat,ligner på faren da hehe Har termin 2 mai Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå