Indigo 08-10-13 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Hei. Saken er den at jeg ikke har fått mens igjen etter forrige barn, enda det er 13 mnd siden fødsel. Har ikke begynt på prevensjon enda, siden jeg ikke har fått mens. Stresser heller ikke med det da ønske om et barn til er tilstede for oss begge. Har dessuten bare en eggleder, så tenker som så at oddsene er imot oss uansett. Prøver å følge litt med om EL nærmer seg ved slike billige strimler. Jeg har testet de siste månedene med jevne mellomrom, og teststrek har hele veien vært svakere enn kontrollstrek. Synlig, men svakere. Idag var imidlertid teststrek like sterk som kontrollstrek. Tok ikke testen på morgenurin, men ved neste dobesøk. Urinen var ikke særlig utvannet. Hva tror dere? Sannsynlig at jeg har eggløsning? Eller at jeg faktisk kan være gravid. Tyder på at noe er i gjære ihvertfall?
Carina har to små gull Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 hei høne_pøne Trivelig å se nicket ditt igjen Kan jo være at kroppen er på tur tilbake igjen eller at du er gravid igjen. Jeg hadde nok svidd av en graviditets test bare for å være sikker. 13 mnd siden fødsel ja.... jeg savner tanta mi jeg. Er jo bare 5 mnd siden fødsel, men tanken på nr 2 er allerede der så har lyst at kroppen skal komme i rute igjen.
Indigo 08-10-13 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Hei:) Takk i lige måte:) Er vel bare en graviditetstest som kan svare på spørsmålet mitt ja. Har brukt en del fram til nå da, siden jeg ikke går på prevensjon, og synes det er greit å bare sjekke mtp. inntak av alkohol.. Har ingen tester liggende da:/ Skal bestille noen nye:) Imens skal jeg teste evt. EL de neste dagene.. Tanken på nr. 2 allerede, det må jeg si:) Kanskje like greit å sette igang hvis det tar litt tid. Vi har 22 mnd mellom våre, og nå begynner vi endelig å se fordelene. Guttene er blitt så glade i hverandre, og gode lekekamerater! Ammer du? Det kan gjøre at mens utsettes. Tror det er greia i mitt tilfelle, om det ikke viser seg at jeg er gravid. Ammer forsatt tre ganger om dagen...
Ming82 Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Hei Det kan jo hende at du har el da, og med el tester skal du jo teste på ettermiddagsurin. Hvis streken blir svakere igjen i morgen eller på lørdag så tyder det jo på at du har el nå
Indigo 08-10-13 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2011 Hei:) Så EL skal altså testes på ettermiddagsurin? Vet du hvorfor? Tok en test igjen ikveld, den var rimelig negativ. Så vidt jeg skimte teststreken.. Hva betyr det? På forhånd takk:)
Carina har to små gull Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Ja jeg full ammer så kan nok enda gå ei stund før jeg får noen tante tilbake. Men spørs hvor lenge jeg gidder da denne amminga har vært en kamp siden hun var 3 uker. Vet ikke helt hvorfor, men hun snur vekk hodet og hun må lures til å ta puppen. Når hun først tar den suger hun ivrig i veg og stor koser seg. Tenker at vist det skal ta like lang tid som sist orker vi ikke noe prevensjon og skulle jeg bli gravid nå gjør det heller ikke noe.Ønsker to tette uansett At testen var negativ igår kveld kan jo bety at du har hatt el....syntes de strimlene var vanskelig å tyde så brukte de digitale selv om det gikk en del penger der... Vet ikke helt hvorfor de skal takes på ettermiddagen... har vel noe med hormonene å gjøre sikkert.
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2011 Denne amminga er et styr uansett. Veldig få som ikke har problemer underveis, eller hele veien for så vidt! Har opplevd trøbbel med begge mine. Men utrolig nok holdt ut, henholdsvis 14 mnd, og lillegutt er som sagt 13 mnd og ammes fortsatt. Må si at ammefri på jobb er en motivator:) Dessuten er jo mm bra mtp antistoffer, så tenkte å holde ut en liten stund til siden lille akkurat er begynt i bhg. Har bestilt nye billig-tester, regner med de er her på mandag. Men merkelig med positiv eltest på formiddagen, og negativ 6-8 timer senere. Er det slik at man går fra å være positiv på el til negativ på få timer? Dette var torsdag altså, kan man bli gravid 24 timer senere da?? Uff, dette styret. Hadde ikke vært innom her på evigheter, ikke sunt å være her, blir jo småskrudd og babysyk med en gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå