Gå til innhold

tråd for oss desperate VIL bli mødre <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å lage en tråd for oss som vil få ut frustrasjonen som ikke får dette til men prøve og prøver til svetten spruter :P

men like vel komme med tips og erfaringer ;)

håper noen vil vere med litt her :) hjelper meg hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo ikke egentlig prøver lengre, men prøver allikevel...rart dette, men det sitter jo så langt inne i skallebarken når man en gang har vært prøver :-) Blir at man automatisk er det allikevel, selv om man kanskje blir litt mer avslappet...sånn litt :-)

Er på 29 pp nå og det synes jeg er lenge nok(synes egentlig det er latterlig lenge siden jeg alltid har vært super fruktbar og har stabile sykluser), så nå fortjener jeg en positiv test og ett friskt barn! Vil være 3 barns mor, og vet at jeg er ment for det så det er så skikkelig frustrerende å ikke bli det....!

Det var litt sutring fra meg ;-)

Skrevet

få det ut frøken hulk hehe ;) jeg veit ikke lenger hva jeg gjør det er nesten som at jeg gir opp og ikke gidder å prøve mer, er så lei av å bli skuffet og skuffet om igjen og omigjen svir ennå mer når gubben blir ennå mer skuffet enn meg. huff ameg meeeeeeeen ønsker jo sonn en frisk baby uten ett syndrom at mitt lille søte syndrom barn kan ha en bror eller søss og se opp til ;) ser de for meg ... tårene triller ...

Skrevet

HEIA, HEIA, STÅ PÅ DETTA GÅR BRA!!!

Må smile litt her nå:) Heier på dere, og holder av to plasser inne på 1. trimester ;)

Klem

Skrevet

Henger meg på her. Fikk TR i dag....og skal inn i den 15.pp. Kjenner jeg begynner å bli fryyyyyyktelig frustrert. Vil så inderlig bli gravid igjen!

Alle råd tas mot med takk :)

Skrevet

jeg måtte ta meg en test i går negativ snuuufs:(( så da er d vell pp. 21 for meg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...