Gjest Madolyn Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Titter innom fra småtroll 0-1 år Har en baby som blir 8 mnd på julaften. Og nå skal det skrives ønskeliste Hva har dere hatt mest glede av til deres barn når de var 8 mnd til 1-2 år? Hva ønsker deres barn seg til julaften?
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Da han var mellom 6 - 11 mnd så lekte han mye med en bilbane fra Ficher Price, en aktivitetstavle og andre småleker. Fra han var ca 11 mnd så har han bare rotet rundt i kjøkkenskuffene.. ;-) Han er snart 16 mnd og syns fremdeles kjøkkenskuffene er artigst, men han har endelig begynt å vise intr. for andre leker nå som bankebrett, gåvogna, gåbilen, putte på boks, puslespill osv. Den eneste leken som har vært en hit hele tiden er de ringene man putter på en stang og bøker, han elsker å lese i "bota".. :-) Skal du ønske deg noe til jul, så vil jeg tipse deg om gåbil og slike leker som de får glede av når de nærmer seg året. De fleste på ca 8 mnd er fremdeles lykkelige for alle småting rundt dem, men denne leken har vært en hit hos min sønn: http://www.toysrus.no/Merker/FISHER%20PRICE/FISHER%20PRICE%20Spin%20%27n%20Crash%20bilbane.aspx?id=876609 Den vi har er ikke helt identisk, men den ligner.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Denne har vært utrolig populær hos begge jentene mine, og er alltid en favoritt når vi har andre barn på besøk; http://www.br.no/merker/ole%20brumm/ole%20brumm%202%20i%201-gåbil.aspx?id=615242 Minsta begynte å interessere seg for denne da hun var ca 8 mnd gammel, og nå brukes den daglig, av dem begge to (minsta dytter storesøster rundt i stua, eller omvendt, og de er jo så søte der de freser rundt på den hehe). Eneste "ulempen" med denne bilen er at den er så poppis at den ofte blir kranglet en del om, men ellers er den supergod og stødig, aldri opplevd velt eller ulykker, i tillegg til at musikken og figurene er kjeeempegøy for de små å trykke på (og dessuten er ikke lyden irriterende høy heller, et stort pluss for oss voksne;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Linken virker ikke, så du får eventuelt copy-paste den på vanlig vis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå