Gå til innhold

Angående hentetøy til de små;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da storebror skulle hjem fra sykehuset, hadde han en kjempesøt sparkebukse med en fin body inni. Dette skal jeg selvfølgelig spare til han blir stor (sammen med hans første sko etc,,,). Men han ble født i august og det var ikke nødvendig med ytterklær

Denne gangen har jeg kjøpt en kjempefin ulldress, men har egentlig ikke noe spesielt å ha under (altså, han skal ha noe under, men har ikke noe spesielt fint til det formål). Bruker dere yttertøyet som det "offisielle" hentetøyet, eller det som er innenfor?

Mye rart man lurer på nå på slutten... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin i slutten av oktober. jeg har kjøpt en body med åpning langs siden og en liten sparkebukse med ben, også skal han ha en bamsedress utenpå siden det sikkert er kaldt. håper det holder hihi. også en liten lue da. må jo ikke fryse på sine små ører hihi

Skrevet

Jeg har termin 19 oktober, min lille skal ha en ulldress som mamma strikket til meg da hun gikk gravid. Jeg reiste hjem i den, lillebroren min reiste hjem i den, min første fødte reiste hjem i den og han som kommer nå skal hjem i den :) Er lue som hører med der ;)

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av okt så lille frøken snupp skal ha på seg en nydelig kjole jeg har kjøpt med body og strømpebukse og en lue. Hun skal ligge i dunpose i bilsete derfor så tar ikke vi på henne noe mere :)

Skrevet

Så kos med kjole, da :) Tror dog ikke vi skal satse på det til lillebror ;)

Skrevet

Ullbody, ullstillongs, ytterdress og lue =) Har strikkejakke óg, i tilfelle kulda setter inn, som mine to andre barn hadde på seg.

Skrevet

Jeg tenkte ha på body og hvit strømpebukse innerst, jakke og tilhørende bukse i hvitt kosestoff og ha pledd godt rundt henne i bilstolen. Og lue så klart :)

Kan fort bli for varmt i bilen også.

Skrevet

Her skal vi ha ullundertøy innerst til prinsen. Så har vi fått strikket hentesett; jakke, bukse, lue, votter og sokker. Så når vi skal dra hjem har han skinnpose i bil stolen- så varmt og godt blir det i alle fall. Jeg tror det er veldig individuelt hvordan folk løser dette :))

Skrevet

min skal ha på seg klær... nr 4 . erfaringen fra de forrige er at de gulpet på de pene klærne før de rakk å ha det på en time, dvs. minstemann bæsjet ut den nydelige bodyen jeg hadde kjøpt og da ble han "hentet" i noe litt mindre kledelig. akk ja. Har ekstrem gulpeunger . Nr 2 kastet opp blod utover hele kjolen sin og jeg fikk helt panikk og trodde ungen hadde indre blødninger . Men hun hadde svelget fostervann på vei ut , som da også var litt blodig pga fødsel... klærne så ille ut , men jeg var lykkelig over at det var normalt og glemte helt klærne :)

Skrevet

Nå har jeg vært å gjort de siste innkjøpene til lillebror kommer; brystvortesalve, smokk, reisestørrelse tannkrem og andre toalettsaker. I tillegg har jeg faktisk klart å gjøre ferdig hentetøyet!! Kjøpte en supersøt og myk sele-/sparkebukse u. fot i beige og en beige- og hvitstripet body. Dette skal han ha under ulldressen (+ sokker, selvfølgelig). Happy nå :)))

Nummer 4 er en spire: uff, det hørtes volsomt ut med gulping og oppkast over alt :/ Skjønner at du er klok av skade ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...