Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tv, jeg. Ikke hatt siden jeg flyttet hjemmefra, og savner dte over hodet ikke:) Ser film på lerret med prosjektor, og har pc. Holder lenge. Jeg tror ikke abbyer trenger å se tv- Snarere tvert imor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg missliker sterkt støyen fra tv-en så her står den aldri på når jeg og mini er hjemme. Mannen skrur den på så fort han får mulighet. Det hender jeg må be han skru den av i helgene.

Mini er veldig opptatt av TV-en når den står på. Noen ganger har vi latt henne se maks 15 min på NRK super før leggetid. BarneTV for de veldig små, det som slutter kl 18. Men det er sikkert ikke bra.

Jeg liker ikke støyen fra radio heller. Så jeg har fått meg et problem, det er at mini ikke sover noe særlig godt når det er støy i nærheten. Jeg prøvde å ha på radio når hun var mindre, men det gikk fort i glemmeboka. Skulle ønske jeg taklet støyen bedre, men jeg synes det er så utrolig deilig når mini sover og det er helt stille. Men da er det vanskelig å få henne til å sove når vi handler eller når jeg trener på treningssenter.

Er ikke mannen hjemme så er det skjeden jeg skrur på TV-en for å se på den. Men jeg får med meg noen TV programmer likevel.

Skrevet

Hehe, er så morsomt at det er flere her som har på TVen stort sett hele dagen. Trodde det bare var jeg som hadde den uvanen. :-/ Skrur på om morgenen også står den på. Glemmer t.o.m. noen ganger å skru av når vi går ut fordi jeg noen ganger har lyden av..:-/ Uff!! Ser på den innimellom, men er for det meste på PCen samtidig, så får vel med meg sånn 20%.

Mini på 10 mnd ser ikke så mye på Tv, men når det kommer reklame snur han seg mot den og er superinteresert....;-)

Skrevet

Vi har ikke TV, vi.

Da jeg flyttet inn med kjæresten i våres kvittet jeg med min (som jeg uansett så minimalt på) og han hadde ingen. Så da endte vi opp med ingen.

Vi laster ned filmer og TV-serier fra nettet og ser på det, på den litt stor dataskjerm. Og får vi behov for Dagsrevyen, Skavlan eller andre NRK-program, ser vi nett-tv. Det fine med det er jo at da kan vi se det akkurat når det passer oss! :-)

Alt det andre som finnes på TV savner vi rett og slett ikke. Og knøttisen vår vokser opp uten TV. Han skal selvsagt få se Barne-TV (på nett-tv) når den tid kommer, men ellers får han klare seg uten. Eller nedlastede ting og DVD'er.

Synes for øvrig det er utrolig deilig å ikke få verden rett inn i stua, via en bråkete TV. Bruker nettet flittig og får med meg nyhetene der, når det passer meg.

Er heller ingen radio-lytter. Men spiller masse musikk fra Spotify, både for meg og før knøttisen! :-)

Skrevet

Her står aldri tv'en på på dagtid. Ikke radio heller. Jeg synes det er kjempeslitsom å være på besøk hos noen som har på tv hele tiden, jeg opplever det som veldig støyete og jeg blir både mer irritabel og mer sliten av det. Men det er kanskje en vanesak.

Vi ser uansett veldig lite tv på kvelden også. Kanskje bare nyheten og en film i ny og ne + Greys. Jeg synes tv er ganske kjedelig som regel...!

Storebror på to år ser heller ikke tv, han ser kun film når vi kjører bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...