Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner hva du mener med bitter smak. Jeg hadde den igår, tenkte at tenk om jeg, som liksom hadde halvveis mensen, skulle være gravid, og at du plutselig fikk mensen, det hadde føltes urettferdig! Glad det ikke endte sånn! Om du skulle få positiv test, så kommer vi etter om 4-5 uker, så vi får vel vært bittelitt på de forskjellige trimestrene. Vi kan jo også faktisk ende med å føde til omtrent samme tid, du 14 dager på overtid og vi 14 dager før. Det er min trøst nå som det ikke gikk.

Skjønner ikke at du ikke blir gal av venting, du er jo hverken gravid eller ikke-gravid!! Vi venter jo spent, men du må bare ta den tiden du trenger så du ikke risikerer enda en kanskje-test!

Spent på når jeg får el, vet jo ikke når kroppen tenker mensen kom, idag eller lørdag. Men er ganske sikker på at uke 45 er uka for det! ;-) Om du ikke er gravid, mååååå du komme inn til oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ble også trist! Før jeg begynte å henge inne på bim, visste jeg ikke at så mange mister. Trodde det var en sjelden gang, men det er jo så ofte det skjer, at man aldri kan vite sikkert!

Nei, å miste unner jeg ikke min værste fiende engang!

Skrevet

Da har jeg fått etablert meg i morgenkåpen - etter en lang dusj. Nå sitter jeg og slapper av sengen. Fått spist litt mat (taco nam nam).

Ja, det hele er kjempe trist! Men igår kveld satt jeg faktisk å leste litt om SA, og leste at når det er såpass tidlig i svangerskapet (4+5) er det ikke så mye man får gjort for å hindre det. Og det skjønte jeg igår - dessverre.

Så jeg var litt forberedt på det verste...

Men det som er merkelig når jeg tenker tilbake på gårsdagen... Når jeg sto opp så fikk jeg en følelse på at jeg ikke var gravid lenger - symptomene var borte og følte at noe var anerledes. Men selvsagt så tenkte jeg ikke noe mer på det - tenkte bare at symptomene dukker opp snart igjen. Og på kvelden begynte blødningen..

Jeg er litt glad for at det skjedde såpass tidlig i svangerskapet (ikm dagen var liksom på fredag). Nå prøver jeg å tenke positiv!! Prøver å se lyset i tunellen..

"Everything happens for a reason" :)

Hvordan går det med dere søte damer ikveld da?

Babysyk85: Du har sikkert nevnt det men pga latskapen gidder jeg ikke finne svare..hehe...hvilket uke har ikm denne pp?

Skrevet

Høres bra ut med morgenkåpe og senga! Du er nok sliten etter dagen idag, med dette som har skjedd og reising i tillegg!

Så rart det med tankene, det var nok underbevistheten! Man skjønner det ikke der og da, men i ettertid.

Det positive er jo at kroppen rydder opp når det er et foster som ikke er levedyktig, så sånn sett var kroppen din veldig flink og ryddet opp selv, så tidlig. Som du sa også, det hadde nok vært værre om det hadde gått mange uker før det skjedde. Selv om det er ille nå også!

Jeg har IKM i uke 45, den nye POSITIVE uka! Du blir nok fort gravid igjen. Har hørt man er ekstra fruktbar etter en SA! Veldig usikker på når el er, fordi jeg ikke har regelmessig syklus, og TR tullet jo litt her.

Skrevet

Da følger vi hverandre videre, Babysyk85 ;)

Har òg ikm i uke 45...

Skrevet

Åh, Hali, så leit!! Jeg som håpet det gikk Troll i Ord når jeg sa det ikke var noe å bekymre seg for!! Er veldig lei meg for deg, men godt å se at det ser ut til at du tar det hele med fatning :))) Og jeg støtter virkelig det du skrev om at "det som skjer har en mening". Jeg tror virkelig på det... Har mer livserfaring på mine korte år enn mange har hatt et helt liv, og for å takle alt som er vondt så har jeg brukt den teorien for å finne det som er bra i alt som skjer i stedet for å grave meg ned og synes synd på meg selv når alt er som mørkest.

Det andre positive er jo at du har IKM uke 45!!! :D

En stor, varm og god klem fra meg ♥

Skrevet

Takk for noe flotte ord, Shina :)

Det er sant at det er ikke så mye jeg får gjort med det som har skjedd.

Jeg har fått gråtet litt og sørge men nå må jeg bare se det hele på en annen måte...bra det skjedde såpass tidlig og at det meste som skjer her i livet har sin mening. Det var vel ikke mening at vi skulle få en junibaby :)

Nå er jeg klar for 2.pp :) Må bare bli ferdig å blø som en foss først...

Skrevet

Eplefrø snuppa: Hvordan går det med deg da? Skal du virkelig vente til onsdag med å teste?! ;) Hehe..

Skrevet

Ja, hvis Tr skal drøye det mye lenger så havner jeg vel i uke 46, og det er ikke et alternativ! Jeg vil følge jentene mine! BASTA BOM! Om jeg ikke er gravid da selvfølgelig. :-)

Babysyk; ventetiden nå er uutholdlig!!

.....Må nok erkjenne en liten ting damer. Tok en test i dag også jeg gitt, hadde visst en billig apotek test liggende her hjemme, ventende på meg når jeg kom ned fra fjellet.. Hva var resultatet? Jo, uklart, svaaaaaaaaak strek.

Åh..... kom iiigjeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mannen så den oxo, så det var ikke bare hjernen min, noe jeg begynte å frykte.. Er så lei av å lese meg selv skrive om disse h..... testene mine. KJEDELIG! Sorry, måtte bare. :-)

OG SÅNN GÅR NÅ DAGAN.....

Så neste test blir onsdag, eller torsdag, og er den negativ så er det kjemisk, sånn er det bare. :-) Og da parkerer jeg meg selv på IKM tråd 45, tr eller ei. ;-)hihi.

Skrevet

Yez, kom og joine du også!! :D Men hvis det er en trøst Eplefrø, så hadde jeg mange symptomer og ikke minst forsinket mens, og jeg kan ikke forså annet at en spire prøvde å klore seg fast, men ikke nok til å øke hcg produksjonen. (Hvis det går an da... eh..) OG når jeg testet så var det BLANKT, altså NADA! INGENTING! Helt HVITT! Ikke med min største godvilje, i flere vinkler eller i forskjellig lys klarte jeg å skimte en skyggestrek engang... såh... jeg tror strekene dine må være NOE!! :D

Så kom på IKM uke 45 og spre litt mer babystøv over oss resten ;)))

*Klemmis*

Skrevet

Huff, kjedelig med disse svak testene da. Må innrømme at jeg syns det er veldig rart at de skal være så svake da, spesielt etter så lang tid. Burde være sterkere nå... Jeg vet ikke noe særlig om kjemisk graviditet men jeg håper ikke det er det da. Kanskje du skal ta en tur til legen dersom neste test er like svak, så får du tatt en blodprøve, og får det bekreftet :)

Jaja, kanskje du skal bli med oss inn på ikm 45 inntil videre?? ;)

Skrevet

Shina: Søte duh...:-) Takk for trøsten, <3 Men, som Hali sier, så ER det rart at streken ikke blir LITT sterkere iallefall! fisj, gidder ikke tenk på det mer i kveld. Blir sprøøøøhh... Men en ting vet jeg, jeg blir ikke velid lei meg om den er negativ, for det er forventet!! OG så har jeg jo verdens beste erstatning, neste pp, med go-jentene. <3

Skal alldeles ikke ta "sorgen" på forskudd. Driver å snuser litt både her, på ikm41 og 45. Frykt ikke, dere blir ikke kvitt meg så lett!! <3

Skrevet

Se her ja, her kommer det fram! Vente til onsdag du liksom!

Kan jo umulig ha så uflaks at du har fått skyggestrek på alle testene dine! (Sånn falsk positiv). Kom deg til legen du. Og krev blodprøve! Mensen skal jo ikke være forsinket når man har hatt el, sånn er det bare! Og du skal ta følge med oss om tr kommer, uansett! Tr'en din er jo helt tullette uansett!!

Skrevet

Guess what... Her kom tante ramlende inn uten noe forsvarsel i går kveld! merkelg, ikke LITT vondt i forkant. Så jeg tror nok jeg kan ha vært kjemisk gravid, altså at egget festet seg, og derfor startet produksjon av hcg, men at det suste videre etter noen dager. DET forklarer alle smertene, testene og den forsinkede tr.. Ja,ja. Godt å få svar, om det var det ene eller det andre liksom.

Men det positive er; Jeg får være med snuppene videre til IKM uke 45! Wohoo. :-)

Skrevet

Trist snuppa! :( Men sikkert godt å vite helt sikkert nå.

Velkommen inn til oss ;)

Skrevet

joda...venter å venter... :-S

Skrevet

ENDA!? Du må jo være kjempe utålmodig nå!!! Hadde blitt gal jeg! Testet idag?

Du må jo være gravid nå!?!

Skrevet

e kjempe utolmodig ja, og leiiii.

Dro på legekontoret idag, så di testa. negativ...e skjønner ingenting....

har litt små smerter, nesten som mensen.....ikke vondt asså.....

skal jeg vente til fredag med å teste igjenn? eller kan jeg teste igjenn imårra?

Skrevet

Argh, så kjedelig!

Da kanskje du har bommet på el. At kroppen ikke klarte å slippe egget allikevel!

Om du holder ut, så er det vel kanskje greit å vente til fredag. For den blir vel uansett bare supersvak i morgen om den blir positiv, siden den var negativ idag. Var det med blodprøve de testa eller urin?

Nå må jeg sove, for jeg er stup trøtt. Hvis du tester i morgen, så må du oppdatere da!!

Lykke til ihvertfall!!!

Skrevet

var med urin, de testa vist ikke med blodprøve, for jeg spurte,....synes det var rart jeg da...

ja, ikke vet jeg....var jo å hadde kontrast veske i egglederne før eggløsninga vertfall....var på utredning.....må bare vente å se til fredag...om jeg klarer hehe

Skrevet

ja, still NEGATiV . wææææææææh... sur e no!!!!

Skrevet

Det var kjipt!

Du kan ikke ha bommet på el da? Siden tr ikke kommer, og testen fortsatt er negativ! Kjedelig å være i ingenmannsland!!

Skrevet

har ikke testa etter el jeg, siden jeg bestandi har fått den til samme dag de andre mnd jeg har testa, men kan være at den ble sen og, eller at når jeg sjekka egglederne med kontrast at d ble noe tull da?....

var på legevakta ikveld, skikkelig mensen vondt i magen, han mente jeg kunne være opstipert....tok gravisitets test der og....å i morgen skal jeg begynne på ny jobb...hiv o hoiiiii formen er trøtt. ikke fult så ont nå da.

inngemannsland var nok rette ordet hahahahaha

Skrevet

Har ingen erfaring med kontrast, så det vet jeg ikke. Eneste jeg har hørt at det muligens kan gjøre så egglederne åpner seg litt opp (hvis de er tette) Var en sykepleier som kommenterte det en gang. Hva er opstipert?

Kjedelig at det er sånt tull samtidig med at du skal begynne i ny jobb. Ikke lett å konsentrere seg om det når du har dette her å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...