Hali Skrevet 9. oktober 2011 #101 Skrevet 9. oktober 2011 Du får bestille billig tester her: http://www.billige-tester.no/ De tar maks 3-4 dager etter bestilingen Så rimelig raske. Jeg har en følelse at du blir med meg inn på 1.tri og juni-klubben, så jeg venter vettu..hehe. Herregud, kommer aldri til å komme vekk herifra Du har jo symptomene på plass òg vettu - så du kan ikke være noe annet enn gravid, Eplefrø
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 9. oktober 2011 #102 Skrevet 9. oktober 2011 Da var det ihvertfall svart på hvitt for meg :-D lyste til meg i dag kl 8; GRAVID :-) er så glad....!!!! Håper virkelig dere andre som er her inne kommer etter snart :-). Så Hali, nå dukker jeg nok opp på 1. Tri i løpet av dagen. Kvalmen kom for FULLT nå på vei til Oslo :-P. Glemte og spise frokost, for skal i familibursdag, får håpe jeg ikke må løpe på do og spy mange ganger, skal liksom ikke fortelle til så mange enda, men har et par "glupe" i familien som kommer til og slå sammen to og to. Kommer liksom ikke i selskap med omgamgsjuke liksom :-P LYKKE til dere andre, og en svaaaaak test flere ganger kan absolutt regnes som positiv ;-) SEES ;-)
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 9. oktober 2011 #104 Skrevet 9. oktober 2011 he kom mensen på fredag. fire dager forsinket i forhold til normalen. kjedelig, men får bare prøve videre... lurer på å spørre legen om ev hjelp for vi prøvde i nesten to år da jeg ble gravid i mars i år. nå er vi på igjen med prøving og motløshet og så videre... æsj så kjedelig, kanskje humøret er bedre når mensen er over. lykke til videre dere gravide, kanskje vi andre snakkes senere i en anned ikm uke:) det klaffer nok for oss også. har da klart dette før.
Chanel09 Skrevet 9. oktober 2011 #105 Skrevet 9. oktober 2011 Har smuglest på siden deres, vet ikke når jeg forventer mens igjen, har aldri hatt så lang syklus før, men jeg fjerna hormonspiralen 2.sep så jeg regner med at den har noe å si:s Satt å leste på de siste innleggene nå og når jeg leste innlegget ditt, Et nytt eplefrø, så hadde jeg tr og el samme dag som deg:p Fikk neg test på torsdag, så jeg bestilte nye på fredag som jeg da venter spent på Må vell inn på IKM 41 også, siden uka er slutt nå.... Gratulerer til alle som har blitt gravide og lykke til, til alle dere andre <3
Babysyk85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #106 Skrevet 9. oktober 2011 Gratulerer til deg Godgutten 07. Åhh, så dumt at tr kom Shina!! Det var kjipt. Hadde tro på at du sakte men sikkert fikk sterkere og sterkere test! Men kanskje det var bra for deg, hvis du ikke er helt klar. Nå får du fordøyd det litt, var jo på en måte en nesten-opplevelse, litt myk start liksom. Jeg har IKM i uke 45 jeg også! Joho, nå det først endte sånn er det bra at vi kom på samme tråd igjen ;-) Du får være på vakt etter el-slim i dagene før, for syklusen kan jo variere litt. Eplefrø: Stakkars deg, du sliter med de testene du! Om du har hatt el-slim 25 el 26, vil jeg tro at eggløsning er 26 eller 27. Hos meg er det sånn at tr kommer 15 dager etter el-slim. Eggløsning kommer jo samme dag eller dagen etter el-slim. Vil tro du har IKM idag eller imorgen, så det er jo ikke så rart at testen er svak. Kanskje du skulle ventet til tirsdag med å teste, da bør du jo ihvertfall være over IKM og forvente positiv test. Du snakket litt om digital, tror CB sin digitale ikke er like sensitiv som andre, så den ville jeg nok ventet med. Må rette litt på meg selv, TR har ikke kommet for fult. Er vel så vidt hun er til stede! Har trent for å få fortgang på det, men uten resultat! Å det dumme er, dumme dumme meg at tankene begynner jo å surre i hodet mitt, hmm, kan det var gravidblødning! Nå må bare tr se å vise seg for fult snart, så jeg får bort de tankene!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #107 Skrevet 9. oktober 2011 Babysyk: Har ikke prøvd de digitale ennå, kun vanlig CB+, det var siste gang. Dyrt, og uklart. El-slimet ble borte den 25, så da regner jeg vel med at jeg kanskje hadde eggløsning den 26, men det er jo bare synsing. :-) Nå skal jeg bestille med prøver på nettet, og da kommer vel de onsdag eller torsdag, og hvis de da er uklare, så tolker jeg det som negativt. Kjenner meg ganske så mye roligere. Nei, da liker jeg heller tanken på at det er en spire som lager så mye trøbbel oppi der altså. Shina: Godt at du tar det slik! NYYYT det glasset med vin i kveld, det har du fortjent!! Babysyk, igjen ; Ehm, kan du ikke få tatt en test til uka da, bare sånn for sikkerhets skyld? Sånn hvis det ikke skulle ta seg opp liksom? Kunne det ikke bare være slik at det ALLTID var like mange dager i ALLES syklus, og at man ALLTID fikk klar strek når man var gravid!! Her snør det kattunger, så jeg kommer meg ingen steder. Happy holliday! :-)))
Babysyk85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #108 Skrevet 9. oktober 2011 Eplefrø, da har du kanskje IKM i morgen. Så du kan jo få tr i morgen, Når pleier menssmertene å tre inn? Mye før mens? Husker ikke helt hvordan det var med deg og prevensjon, lenge siden du har brukt det? Hormoner altså? Ville ikke tenkt så ille som endomtriose. Urinveisinfeksjon kan jo gi ubehag nedi der, er jo i blæra, men det stråler nok litt rundt. Eller så kan det jo faktisk være psykisk også, fordi du vet at som gravid må man ofte på do. Jeg har vondt i eggstokkene under mensen, føles som de er hovne og at det står en kniv inn i de. Jeg føler faktisk nesten et press, når jeg tenker meg om. Kanskje midt mellom eggstokkene eller noe, når jeg står. Men ingen av disse smertene er der nå. Nå er det mer milde smerter, men på en annen måte. Litt mer sånn vondt man har i magen, bare at det er i eggstokkene, Mest i høyre, men også i venstre. Mulig det er fordi jeg kjenner ekstra godt etter nå som jeg skulle skrive til deg. Kjenner jeg har begynt å bli redd for at dette bare er syklus-tull og ikke graviditet. Håper bare virkelig at du er gravid!! Skal ta en test til uka om ikke dette tr-spetakelet får litt orden på seg. Jeg har alltid ganske sterke smerter i begynnelsen av mensen, må ta smertestillende, og det er ekstra ille når jeg står. Skal ikke klage om de smertene er borte, men begynner jo å lure. Nei, nå må jeg bare banke inn i hodet, JEG ER IKKE GRAVID!!! Hvor gammel er du forresten Eplefrø, står litt forskjellig på profilen din ;-)
Hali Skrevet 9. oktober 2011 #109 Skrevet 9. oktober 2011 Ååå, jeg håper dere to er gravide (lever ennå i håpet) Jeg venter ennå jeg...hehe. Men jeg skjønner frustrasjonen deres. Og jeg håper dere får svar fort som fy... Smertene du beskriver Eplefrø har jeg noe ganger selv... men syns det er veldig rart at testene er så svake, men igjen det finnes folk som tester svaaaak før etter passert ikm dagen. Eplefrø: Hvordan er syklusen pleid å være før da? Sånn at du kan sammenligne?
Hali Skrevet 9. oktober 2011 #110 Skrevet 9. oktober 2011 Nå er håpet her i gården knust! Er på gråten her jeg sitter - var nettopp på do, og der var det blod på papiret gitt Så vet jeg ikke hva som skjer...
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #111 Skrevet 9. oktober 2011 Hali: ...... Herregud, nå fikk jeg vondt i magen når jeg leste innlegget ditt!! Blør du mye, eller er det "bare" litt på papiret? IKKE ta sorgene på forskudd, kjære, kjære deg!!! Det er mange som blør litt tidlig i svangerskapet, og du VET at du er gravid! Vet ikke hva jeg skal si, har bare lyst til å gi deg en god varm klem, og si at alt kommer til å gå bra... Håper du oppdaterer oss! Du er i tankene mine i kveld!!!! Stooooooooor klem fra meg!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
Babysyk85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #112 Skrevet 9. oktober 2011 Nei nei nei! Kjente det skar gjennom kroppen min når jeg leste siste innlegget ditt Hali! Henger meg på det Eplefrø sier, det er vanlig å blø i svangerskapet. Vet ikke helt hva som er vanlig i slike tilfeller, men tror jeg ville gått til legen i morgen. Om det bare er en liten blødning får du jo bekreftet dette og slipper å grue deg til hver gang du skal på do! Evt kan du jo ringe legevakten og høre om de kan gjøre noe. Gir deg en stor god klem og håper virkelig at det ordner seg!!!
baby2012<3 Skrevet 9. oktober 2011 #113 Skrevet 9. oktober 2011 Begynner å bli rimelig frustrert jeg, en uke siden ikm og fortsatt ingen tr og negative tester Har hatt litt mens murringer i nesten 3 uker og puppene er kjempe vonde :/ Skjønner ingenting lenger... Gratulere alle som er gravide, gode nyheter å lese om så mange som får positive tester Hali, ikke ta sorgene på forskudd ennå! Tenker på deg!
mamma 07:) Skrevet 9. oktober 2011 #114 Skrevet 9. oktober 2011 Noen dager siden jeg har vørt innom her nå, så tok litt tid å oppdatere seg:) Gratulerer til alle som har testet positiv:) Leit å høre om dere som har fått TR, ønsker dere masse lykke til i neste pp:) Kjære Hali, tenker på deg og håper virkelig det går bra, husk at dette kan være helt normalt. Krysser fingre for deg. Skjønner du er knust, noe jeg også ville blitt: Jeg flyr jo på do hver halv time, føler TR kommer hele tiden. KRYSSER FINGRE for oss begge.
Hali Skrevet 9. oktober 2011 #115 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vet ikke helt hva som skjer - drar på do hver halv time for å sjekke tilstanden, om det er mer blod. Jeg har menssmerter nå, men blodet er ikke så mye - sånn typisk når man er på slutten av mens perioden. Lett blødning, rosaaktig. Jeg får bare se hva som skjer ikveld Men jeg er ikke så optimistisk, dessverre!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #116 Skrevet 9. oktober 2011 Stemmer for det jeg oxo, ring legevakten om du ikke ennå har gjort det. Om ikke annet, kanskje de har noe betryggende å si? Jeg har sittet å lest endel nå, om blødning i svangerskapet. Det er opp til 20 som kan ha blødninger i svangerskapet i det livmoren begynner å tøye deg, det fordi det er små blodkar som sprenger. OG lommelegen skriver om spontan-abortering, at det nesten alltid ledsages av STERKE smerter i magen. Og det har du ikke? Jeg sender deg de varmeste tanker Hali!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #117 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har sittet å lest endel nå, om blødning i svangerskapet. Det er opp til 20 som kan ha blødninger i svangerskapet i det livmoren begynner å tøye deg, det fordi det er små blodkar som sprenger. OG lommelegen skriver om spontan-abortering, at det nesten alltid ledsages av STERKE smerter i magen. Og det har du ikke? Jeg sender deg de varmeste tanker Hali!
Shina80 Skrevet 9. oktober 2011 #118 Skrevet 9. oktober 2011 Hali, er ikke så veldig bekymret for deg, det der tror jeg er helt normalt Jeg fikk jo tr og det var INGEN tvil om at hun kom du gitt. Jeg er sikker på at hvis du søker på nett etter blødninger i begynnelsen i svangerskp så får du se at det er helt normalt ))
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 9. oktober 2011 #119 Skrevet 9. oktober 2011 20% skulle det selvfølgelig stå..
Babysyk85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #121 Skrevet 9. oktober 2011 Var oppløftende det du har lest Eplefrø! Hali, skjønner at det ikke er lett å være optimistisk når dette skjer, men husk på hva Eplefrø fant av info. Nei, ring til legevakten du! Selv om det ikke er så mye blod. Så hører du hva de har og si. Kanskje du overhodet ikke får komme inn, men jeg har jo hørt at de tar ultralyd av alle med blødninger for å sjekke at alt er bra! Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg Hali-snupp!
To + en? Skrevet 9. oktober 2011 #123 Skrevet 9. oktober 2011 Heisann! Så koselig sted dette var. Har egentlig ikke vært her inne før. Prøver på nr 3 og er i 3 pp. Skulle hatt mensen mandag7tirsdag i forrige uke, men har enda ikke fått den. Tok en test på fredag som var negativ, men har enda ikke fått den. Så nå lurer jeg veldig på hva som skjer. Tørr ikke teste en gang til, i tilfelle jeg fortsatt ikke er gravid og kroppen min ikke fungerer helt som den skal. Kjip følelse!! Men veldig moro med alle dere som har testet positiv!! Hurra!! :-)
Hali Skrevet 9. oktober 2011 #124 Skrevet 9. oktober 2011 Det var ikke mye blod nå, men man vet jo aldri... Men det er nesten ingentig nå.. Prøver så godt jeg kan for å være optimistisk men faen meg ikke lett altså. Krysser fingrene for at det går bra. Jeg hjem til mannen min!!!!
Babysyk85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #125 Skrevet 9. oktober 2011 Stemmer det, du er borte. Når skal du hjem? Har du snakket med legevakten? Tenker på deg hele tiden vennen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå