Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mot, nei, det tror jeg ikke!

Tok en museskritt inni bobla istad jeg også. Når jeg var på do istad, måtte jeg jo selvfølgelig sjekke tappen. Ikke noe mer spotting og syns den var litt mer lukket enn tidligere. Kanskje spottingen er ferdig, og tappen har gått i hvile før tr. Så kjipt hvis det blir mye tull før tr kommer! Det skal ihvertfall noteres! Du får vente med regningen. Virker jo ganske lovende hos deg også.

Lykke til i morgen!!! Håper og krysser alt jeg har for at dere skal få tydelige positive tester! Kjenner at nervene stiger når jeg tenker på det!!!!

God natt!!!

XXXXXXXXXXXXXXXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ikke opp håpet. Så før tr har kommet så er det ennå masse håp for min del! ;)

Jeg har en del menssmerter - springer selv på do for å sjekke...hehe..men selvfølgelig er det ingen tr her i gården. Tempen ble veldig høy idag òg :)

Eplefrø: Mannen ble kjempe glad ja :) Han ble selv også overrasket over hvor raskt det tok denne gangen, i motsetning til forrige gang, tok 8/9pp.

Det ser lovende ut at tr ikke har dukket hos dere ennå. Man trenger ikke å ha masse symptomer heller - jeg hadde ikke noe symptomer enn øm og støl i nedre del av magen. Det er nå symptomer dukker opp. Og når jeg tenker meg om så var det slik sist gang òg :)

Spent om det er flere positive tester :)

Skrevet

Da var CB test negativ også................................................. har ALDRI hatt så forsinket mens før, aldri... heller ingen tegn til tr i dag.

Ser for meg å sitte igjen alene her inne, hehe... får vel tusle over til IKM uke 41 hvis ikke tr kommer i morgen... :S

Gratulerer GGI!!!!!! :D

Skrevet

Gratulerer GGi! Stort flertall av gravide på denne tråden.

Shina, skjønner igjen ting jeg heller! Veldig rart, for lutealfasen skal jo være den samme hver gang! Kan det være at egget ikke har blitt sluppet? At kroppen ikke klarte det. Det skjer jo, og så prøver den igjen. Men da ville du vel følt at el var på vei. Håper ikke det er noe pille-tull!! Håper bare du er en av de som produserer hcg veldig sent!!! Hadde så stor tro på at testen var positiv idag. Er jo så nervepirrende å være i ingenmannsland som du, og Eplefrø! Gir dere en klem jeg!

Har ikke fått tr rød enda, men har begynt med smerter, så hun kommer vel om få timer! Er vel midt mellom spotting og tr. Får trene, så kommer hun vel.

Hali, tempen min var 36,4 (har ikke med flere desimaler) sier meg jo ingen ting, men er nok ikke gravid!

Skrevet

God formiddag damer!

Gratulerer så masse GGI!!!!!!! Så fantastisk!

Babysyk; merkelig at tappen er lukket igjen, før mens? Er den ikke åpen da? Nei, det der vet jeg så lite om at jeg burde ikke uttale meg.Har sluttet med tappetafs for lengst. Hva jeg mente med MOT, var at du virker så tapper. Etter all oppgiring her inne, går jeg nok på en bitteliten smell i morgen om den ikke er positiv, hvis du skjønner hva jeg mener.

En litt morsom oppdatering.. hehe. Min mor har noe som kalles "gudinnekort", som er nærmest tarrot, vil jeg tro. Som hun la på meg i sta, med det spm om jeg var gravid. (hun tror forsåvidt selv jeg er innbilt svanger.. :-P

Det er vel 50 kort tror jeg, og på kortet hun trakk sto det;" Dette er kortet som symobliserer fruktbarhet og graviditet, du venter snart barn, "

Av alle de kortene, så får jeg fruktbarhetsgudinnen! hohoho! Om jeg bare trodde litt mer på slikt.. Mamma var faktsik lang i masken, for hun tror på slikt. Så trakk hun et kort etter på, der hun spurte hvilket kjønn det evt er, så fikk hun opp Afrodite." det vokser en femininitet i deg." Haha, Tenk om det stemte!!!?

Dere må jo tro jeg har mistet sunn fornuft. hehe, og det har jeg. :-) Men, skal selvfølgelig teste i morgen. Og hvor lite jeg enn tror på slikt, så satte jeg meg godt inn i boblen, og her blir jeg til i morgen. ;-)))

Spirituell klem! ;-))

Skrevet

Eplesprø :-p hehe, neida!

Skjønte hva du mente med mot, men var ikke helt enig;-). Du skulle sett meg i badekaret igår, med ikke bare en tåre i øynene. Ble jo nesten flau der jeg satt. Og jeg som bare er i 1.pp!!! Men tror det hjalp, for nå har jeg allerede begynt å se framover mot neste EL og ikke minst IKM!

Tappen åpner seg opp før mens ja. Men kan jo hende den lukker seg bittelitt før den åpner seg igjen da. Blir ikke helt klok på den. Men tett lukket er den iallefall ikke!

Har ikke så mye tro på sånne kort jeg heller, men det er klart at når man får sånne kort, så er det jo ikke tilfeldig! Om du ikke er gravid nå, så er det ikke lenge til, det må du bare huske dersom det ikke skulle gå veien i morgen! Kjenner jeg er redd for den smellen! Jeg gikk liksom bare strake veien bort til tr nesten, mens du er innom graviditet og blir plassert midt i ingenmannsland. Det må jo bare være mye verre enn å få tr sånn pang!

Det er forsåvidt positivt med spottingen, at man får et lite forvarsel før mensen kommer. Så kan man vende seg til tanken. Selv om man også kan spotte i graviditet. Har bare spottet i ett år ca, på p-piller, da spottet jeg en uke før mensen, DET var kjipt. Nå er det heldigvis bare to dager.

Krysser armer og bein, fingre og tær for dere Shina og Eplefrø. Jeg har boltet igjen boblen for tr, så inn her får dere ikke komme!! (håper bare jeg får den opp til jeg selv skal ut da!

Skrevet

Ingen tr - det var godt å se!! Fortsatt håp!! :)

Gratulere GGI! :)

Skrevet

Gratulerer til alle med positive tester :-)

jeg har ikke fått mensen enda, negativ test idag på ikm, men dagen er ikke over enda. lurer på om mensen kan bli forinka etter konstrast og ul av eggstokkene?? for jeg blødde jo da etter undersøkelsen i noen dager, bare pitte litt, men det var jo 11 dager etter mensen startet sist.

Skrevet

Hva skjer på en lørdagskveld, jenter???

Jeg vil ikke gå på 1.tri før jeg får med meg enda flere!!!

I'm stuck here ;)

Skrevet

Babysyk: morsom du ;-) Føler meg litt eplesprø, av mange ulike grunner disse dager kan man si! Men vi får se om det avtar i morgen. :-) Huff, fikk vondt av deg nå, vondt å høre at du var trist på øya dine. Men heldigvis er da syklusen din heller for lang, enn for kort! Og med rette innstilningen smeller det nok neste pp!!!

Hali: LIKER at du henger her, og venter på oss jeg. ;-) Er ikke stort som skjer her i kveld gitt! Hadde tenkt med ned til Elveum igjen i dag(er i kalde østerdalen) MEN, her har det fallt 5 cm snø igjennom dagen, og det snør fortsatt. Så her sitter vi, men sommerhjul. Hvem vet hvor lenge det blir. Jippi. Blir vel Skal vi danse, og et glass saft i kveld tenker jeg, og selvfølgelig en halvkilo godteri. :-) Enn du, er du hjemme igjen? Du var da i Sør Trøndelag selv? Kjør pent om du skal nedover igjen i dag eller morgen. Er meldt snøstorm her i morgen. Æsj... Herr Vinter har meldt sitt inntog, alt for tidlig...

Skrevet

Eplefrø: Jeg liker meg inn på her - ikm uke 40-tråden ;) Jeg har det på feelingen på at du blir med meg inn på juni ;) Siden de forrige testene var svak positive liksom... Jeg og guttungen befinner oss ennå i Oppdal (Sør-Trøndelag). Det snødde litt her i dag men har smeltet bort en del. Vi reiser tilbake igjen til Rogaland på mandag med tog først og så fly - så vi slipper å kjøre så langt...hehe.

Her blir det vel å sitte litt foran pc'n og tv - og kanskje lese litt (skole).

Hvem er det som SKAL teste imorgen?? *spent*

Skrevet

Noe nytt som har skjedd de siste timene? ;-p

Jeg har fått mensen ;-) ;-) Satt og irriterte meg istad når jeg var på do, at den ikke var kommet. Tenkte at nå ble det vel masse tull og tøys og manglende el etterhvert. Når jeg tørket meg var det blod på papiret! Et lite sukk, for nå er alt håp ute for denne gang, men tok vel sorgen igår egentlig. Er bare lettet for at den kom nå når den først skulle komme. Da har jeg 33 dagers syklus, neste el er 27. oktober og IKM i uke 45, 10 november. Henger her inne til alle dere rusler over på 1.tri jeg ;-) Er så spennende!

Her ser jeg på tv og strikker...

Skrevet

Hei hei! Henger fortsatt her jeg og da, tørr ikke helt hoppe over til 1. tri sammen med deg Hali før i morgen på IKM dagen. Har hatt to dager nå med KJEMPE svake rosa streker på A1 siden tester. Føler meg ikke helt gravid. Men kjøpte en CB idag og tenkte og ta en med morgenurin ii morgen. Så får vi se da, om jeg tørr og håpe da :-P. Eller om jeg faktisk må vente til søndagen er over og vite at TR ikke dukka opp... Uff...må natta og morgendagen gå fort over, så kan jeg begynne og "tenke" gravid snart :-)

Skrevet

Babysyk85: MASSE LYKKE TIL NESTE PP :) HEIER PÅ DEG!!

Ses på 1.tri da??

Godgutten 07: To positive tester må jo tyde på graviditet? ;) Så du og jeg (og Eplefrø og kaskje Shina?) tusler inn på 1.tri sammen ;)

Tiden har aldri gått så sakte. Nå vet jeg at jeg er gravid - hva nå liksom, ikke så mye å gjøre enn å vente heller...Ikke meningen å klage men kjeder meg for tiden og tiden går altfor sakte. Første kontroll er ikke før om 4 uker...

Har jeg sagt at jeg er veldig spent - gleder meg til å se hvem som er gravid imorgen :)

Skrevet

hei alle sammen.

Gratulerer alle gravide og lykke til dere som fortsatt skal teste!

Selv testet jeg positivt i dag, en dag etter ikm. Dette er min 3 pp.

Har fulgt med på denne tråden i en uke og det er morsomt at så mange er blitt gravide. Spennende å se hvor mange vi blir til slutt.

Skrevet

***Når skal du teste****

SØNDAG:

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Maysn<3 Prins<3prøver

- Shina80

- Minima

- Gogutten 07 + 1MA

- Babysyk85

- Et nytt eplefrø<3

<3GRAVID<3

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

- Lillemamsi

- Gogutten 07 + MA

- GGI

- Hennamamma

Skrevet

Gratulere så mye med spiren, Hennamamma :) Alltid koselig med positive tester ;)

Skrevet

***Når skal du teste****

SØNDAG:

- Shina80

- Gogutten 07 + 1MA

- Et nytt eplefrø<3

<3GRAVID<3

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

- Lillemamsi

- Gogutten 07 + MA

- GGI

- Hennamamma

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test Hennemamma!

Den gravidlisten blir bare lenger og lenger!

Skrevet

Tar kveld nå. Men lykke til dere som skal teste imorgen :) *spent*

Imorgen er siste dagen i uke 40 - etter imorgen dagen kan jeg offisielt flytte inn på 1.tri og juni-klubben (sammen med de gjenværende) :)

Og så kommer kanskje Babysyk85 (og resten) etter til neste pp ;)

Klem

(kommer til å savne denne tråden)

Skrevet

GOD MORGEN DAMER!

Jeg kan herved meddele at jeg har er mentalt forstyrret, etter dagens test...

suuper nervevrak under test, og håpet at det nå skulle enten være eller ikke være.. Men hva skjer?? Joda, svak strek, IGJEN!!!! Faen! (sorry..) Men jeg blir bare så lei!!!!

Jeg selv vil nok si den er positiv, for jeg tror streken blir sterkere inni netthinna mi.. Men jeg tørr IKKE hoppe over til første TRI før jeg vet helt sikkert. Har hittil nå brukt snart 1000 kroner på graviditets tester. FLOTT!!

Måtte dere andre være heldigere enn meg i dag!!!!

Skrevet

Eplefrø:

Det er jo bra da - svak positiv!! :) Men jeg skjønner at du tviler. Kanskje du kan legge ut bilde av testen du tok idag, så kan vi òg være med og tolke? Men vet du hva, jeg tror du må bære innse at en digital test vil gi deg et klart svar. Når hadde du ikm? For tr har ikke kommet og det er et GODT tegn det òg ;) Når man får svak positiv tester 2-3 ganger på rad, og pluss at mensen uteblir - vil jeg tolke det som gravid.

Kanskje du skal bestille tester på nettet? Billig-tester.no har også digital tester. Så kan teste når de kommer - 2-3 dager senere ;)

Jeg tror du er gravid jeg da... men du må jo tro på det, hehe

Skrevet

Gratulerer Hennamamma!!! :D Lykke til til deg også! ;)

Her har tr kommet for fullt.................. med de velkjente smertene!!

Jeg hadde jo mange symptomer og ikke minst den kvalmen, men kvalmen bråstoppet på torsdag og siden har jeg ikke hatt noen symptomer. Til og med fordøyelsen min kom igang. Siden tr aldri (noen gang) har vært så forsinket så tror jeg nok at spiren forsøkte å klore seg fast, men at den mått gi opp...

Vet jeg egentlig ikke skal si dette, men er litt letta altså. Dette er jo 1. pp og tanken på å bli gravid var veldig spooky! Jeg har jo ikke vært så suuuperklar for dette som så mange andre her inne, derfor er det ganske fint at tanken får modnes litt mer ;)

Når jeg sto opp i dag og så at tr hadde meldt seg, kauka jeg inn mot soverommet til sambo "Æ ska ha et glass vin i kveld!!". Hehe, så vi tar dette ved godt mot.

Tror min IKM neste periode blir i uke 45. Enn din Babysyk??? Litt vanskelig å regne ut nå som alt bare ble tull til meg...

Skrevet

Hali:

Klart det er bra den ikke var negativ, men kanskje det bare er skyggestrek jeg ser?? Har ikke kamera med meg hit, så desverre! Skulle GJERNE hatt din mening. :-)

Det med IKM er vanskelig... For jeg hadde forrige tr 5 sept, en periode som bare varte i 20 dager( forige syklus..) Så den var jo alt for kort, mens nå, er den alt for lang. Og jeg er sikker på at jeg hadde EL søndag eller mandag 25/26 sept(i følge el slim), hvilket gjør at Tr kanskje ikke er ventet før om et par dager...? Jeg er ifølge min regning 13 dager etter El, noe som burde gøre en test rimelig positiv skulle man tro. Måtte jeg produsere hcg sent...

Men jeg syns det er så rart alt sammen, for jeg har så vondt i nedre del av magen, murringer liksom, veeeldig ofte! Og jeg er så tørst, samt må på do hele tiden, hvilket jeg syns jeg rart hvis det ikke er no på gang...

Men du, jeg skal faktisk gjøre som du sier, bestille meg noen tester på nettet, og vente med å ta en ny test før de kommer i posten, for da er jeg jo over 14 dager etter El, og hvis det fortsatt er tullball da, er det bare å få søkt seg inn på nærmeste mentale sykehus. Neida, er mindre frustrert i dag, enn fredag. Tenker som så at, enten så er det noe der, eller så kommer tr om noen dager, ferdig med det. :-) Og om testen ENDELIG skulle bli ordentlig positiv, så kommer jeg å overrasker deg på 1. trimester!! :-)))) *håpe,håpe, håpe!!*

Hvor er det forresten best å bestille på nett?

Babysyk; Så BRA, at endelig tr dukket opp ordentlig. Bitter-sweet, men alt i alt bra... Så er du klar for neste pp. :-) Om jeg er gravid, er det fryktelig trist å ikke ha med deg i juni-gruppen kjenner jeg. :-( Men har en følelse at du kommer i stormfart like bak. :-).... Og kanskje med meg hakk i hel, time will show. :-)

Shina: Hvordan gikk det i dag??? Er så spent på dine vegne!!!!

Jeg får vel kanskje flytte meg inn på IKm 41 i dag, hvis dere hopper inn på 1 tri. :-)

Gratulerer så VANVITTIG mye til alle som har klart det denne runden, det har vært en stooor støøte- og glede å følge dere jenter!!! <3<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...