Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi
Skrevet

HEI ! Alle sammen, føler jeg "kjenner" dere litt. Har fulgt med dere fra iPhonen. Men nå har vi endelig pc i hus, så da får jeg endelig til å logge meg inn :)

Jeg hører til her og hadde IKM 4. Okt. Ingen tegn til TR enda :)

Har heller ikke testet meg.

Jeg og samboer tenkte å prøve på barn nr 3, i 3 mnd og tenkte: "skjer det så skjer det, da er det meningen" Meen..så ga vi det et pp til. Og det er nå...

Så er på en måte "nå eller aldri" for barn nr 3.

Er bare en dum greie vi fikk for oss, at hvis det er ment to bee, så skjer det nå. Hvis ikke skal vi være mer enn fornøyd med de to vi har.

Blabla bla..har så mye jeg skulle skravla om etter bare å vært tilskuer på tråden. hehe.

Tvi tvi *krysser fingrer for dere alle sammen*

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemamsi
Skrevet

***Når skal du teste****

Torsdag

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Shina80

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

- Babysyk85

-Lillemamsi

Søndag

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

Gravid

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

Skrevet

Da takker jeg for meg ikveld. Men spent på imorgen dagen! :)

Skrevet

lillemamsi: Så koselig at du har vært en tilskuer! Aldri for sent å kaste seg på, og det var tydeligvis perfekt tidspunkt! Høres ut som du er en av flertallet? Altså, blandt de heldige!! :-) For en selvdisiplin du må ha, som faktisk er 4 dager over tiden, uten test. :-) Lykke til med testen!!

Minima: Jeeeeeahh!!! Gratulerer så masse, masse, masse! Så deilig!!! Så absurd mange gravide!!! I love it!! :-)))))

Håper morgendagen kommer fort, for nå føler jeg med så midt imellom to verdner. ;-/

Om jeg er så helig å få følge denne FANTASTISKE gjengen videre inn på 1 tri, så håper jeg vi fortsetter kontakten der! Virkelig. :-)

Skrevet

Tvi,tvi, kjære Hali. <3

Skrevet

Mange av dere som er gravide som ikke har ømme pupper?

jeg har det bestandig før mens,men ikke denne mnd....ikm lør. negativ test idag,

Skrevet

Hali & Et nytt eplefrø <3;

Jeg testet positivt en gang før med CB, det var 11 DPO. Denne gangen testet jeg med billig-test og fikk negativt. Forrige gangen testet jeg også med CB digital som viste at jeg var 2 uker lenger på vei enn jeg var!! Bare litt sånn til info Hali...

Jeg har så mange gravid-symptomer og skal teste med billig-test i morgen tidlig. Hvis den viser negativt stikker jeg på apoteket før jobb og kjøper CB stav!!!

Skrevet

Nå er jeg endelig ferdig på jobb. Holder ikke ut, så jeg må teste nå!

Har spottet bittelitt idag, så nå er det "nå eller aldri" - denne syklusen!! Pulsen er drit høy!

Ellers har jeg hatt vondt nederst i magen, men det kan like gjerne være vanlig mageknip, selv om det kjentes litt ut som livmor-knip!

Har lest alle innleggene, men nå har jeg glemt hvem som var hvem!

Gratulerer til de som er i tvil, jeg tror dere er gravide! Er vel mange i grenseland nå. Bare Cayenne stakkars som har fått tr!

Nå må jeg bare teste!!!

Skrevet

tester du i kveld Babysyk?? Ikke bedre å vente på morgenurin? Hehe, er vel likså greit å teste nå hvis du uansett ikke får sove siden spennninga og pulsen er så høy... og hvis du tester positivt får du vel heller ikke sove, men da ligger du der ihvertfall med et BREDT glis tenker jeg ;)))) Kveldsstell snart her, få høre hvordan det går!?! Er så spent!!

Skrevet

NEGATIV!!! Blendahvit, ikke antydning til skyggestrek!!

Det var dritt. Hadde jo litt et lite håp om at jeg var gravid, men neida! Nå kan bare den he....... tanta komme, så jeg får begynt på ny! Er skikkelig sur på meg selv for at jeg testet! Kunne jeg ikke bare ventet til lørdag eller søndag, så hadde tanta kommet, og jeg sluppet å teste!

Jepp, da er det over på runde 2. Så sånn sett var det like greit at det var meg, for vi er jo bare på første forsøk. Trist at ikke jeg kan følge alle dere fantastiske jenter videre . Det hadde vært kjempemorsomt! Ikke kommer vi i samme termin-klubb heller ;-(

Begynnende spotting og negativ test er vel to ganske sikre tegn på at man ikke er gravid.

Ble litt sånn kjipt innlegg dette, men jeg måtte få det ut. Samboer er borte, og har sovnet, så han får jeg ikke trøst av heller.

Henger på tråden og følger spenningen på uka vår fortsatt da ;-)

Gjest lillemamsi
Skrevet

Takk "eplefrø" :) Jeg har ikke så selvdisiplin som det virker som :P Har bare lovet meg selv å ikke svi av så mange flere 100 lapper på tester før jeg har gått 1 uke over IKM. Har hatt ustabil syklus, men vært max 4 dager over IKM før den kom. Nå er jeg så spent at jeg sprekker snart :)

Blir jo liksom avgjort denne gangen her om vi skal ha en til eller ikke :-)

Må si det var utrolig mange som faktisk har blitt gravide denne pp her! Store mengder babystøv ute å blåser?

Har du tatt test nå i kveld baby85?? *spent på alles vegne*

Skrevet

Men søte Babysyk... Testene garanterer ingenting før IKM... og hvor mange har ikke sen HCG produksjon og tester ikke positivt før lenge etter IKM? Det er jo mange! Litt småblødninger er jo heller ikke uvanlig. Teoretisk sett så kan du fortsatt være gravid ;)

Skrevet

Takk for oppmuntringen Shina ;-) Bra at du ikke hadde lagt deg. Leste litt om grensen for påvisning, og det er mulig at jeg er gravid, men nå vil jeg være utenfor boblen og vente på tr til lørdag eller søndag, så kan jeg heller hoppe inn igjen om tr ikke har kommet før det.

Nå skal jeg sove.

Håper jeg kommer hjem fra jobb i morgen og leser om masse positive tester, eller sterkere!

Lykke til i morgen Shina, jeg tror du er gravid!!! ;-)

Eplefrø, du er også gravid ;-)

Skrevet

***Når skal du teste****

Torsdag

-Babysyk85

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Shina80

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

-Lillemamsi

Søndag

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

-Babysyk85

<3Gravid<3

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

Skrevet

Næh... negativt. Ikke antydning til skyggestrek engang :P Stikker og kjøper CB sin stav i dag. Bør jeg vente til i morgen tidlig med å teste slik at jeg får morgenurin? Eller bør det uansett vises hvis jeg tester i ettermiddag siden jeg er 2-3 dager over IKM? Er overhodet ingen antydning til TR enda....

Skrevet

Hei og god morgen:)

Da har jeg tatt ny test på ikm dagen min og i dag var den tydelig positiv med CB sin test:):):):):). Syns alt er egentlig veldig rart, og kan liksom ikke skjønne at jeg virkelig er gravid. Nå kommer jeg til å gå rundt å være så redd for at tr skal komme, men uansett hvis det skulle gå galt så vet jeg at jeg iallefal lkan bli gravid og det er positivt:) Ikke gi opp håpet ennå Babysyk 85 og Shina 80, med forsinket mens og ikke ikm dag ennå er det håp. Jeg har brukt morgenurinen Shina80:)

Skrevet

Babysyk85: Du må jo teste med morgenurin - mer sjanse da ;)

Ble litt overbevist at jeg er gravid :) Tempen har vært en del høyere de siste dagene - idag var den på sitt høyeste, 37,03 og det er liksom ikm idag :) Herlig!! Men kjøper en CB test, bare for å ha brukt det òg.

Eplefrø: nå er jeg er spent!!!

Skrevet

Kjempe gode nyheter, mamma 07 :) Woohoo :)

Håper positiv-tester bare fortsetter å komme :)

Skrevet

Må bare se hvordan det går med dere før jeg slenger meg inn på IKM uke 44:)

Babysyk: Test om morgenen på ikm-dagen, du! Hvis ikke det går veien blir du kanskje med meg på IKM uke 44? Eller blir det 45 på deg? Du har iallfall alderen på din side, det har ikke jeg, HA HA HA (bitter latter://

Neida, er ved godt mot, jeg - og uansett har jeg jo mine to gullunger!;-)

Stor klem og lykke til til alle!

Skrevet

Åååå!! Gratulerer så mye mamma 07!!! Veldig glad på dine vegne (og alle andres her inne) :D

Tror kanskje sambo ble litt skuffa i mårrest. Jeg er fortsatt halveis i zombieland ennå og tror fortsatt jeg er gravid helt til tr kommer, hehe (stikk motsatt av hva man egentlig skal tenke), men hadde rimelig høy puls på doskåla i mårrest allikevel om jeg er litt zombie, så helt upåvirket er jeg ikke nei :P. Tror jeg har tatt litt avstand fra følelsene mine som en beskyttelse fra å bli lei meg. Hjernen min tror visst det er bedre å ikke føle noe enn å kjenne at en blir litt lei seg :P Feigt, men en naturlig beskyttelse etter kjip barndom tror jeg :) De gode følelsene kommer nok unektelig etter hvert :D

Sambo skal faktisk kjøpe CB i dag så da venter vi til i morgen tidlig med å teste igjen tror jeg :)

Eplefrø!?! Vi venter på deg :D

Skrevet

***Når skal du teste****

Torsdag

-Babysyk85

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

- Lillemamsi

- Shina80

Søndag

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

- Babysyk85

<3Gravid<3

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

Skrevet

Jeg kjente forresten etter på livmortappen i dusjen etter jeg testa i morges og den var "lenger opp" enn den normalt er under hele syklusen. Er det sånn at den trekker seg tilbake og litt opp under graviditet??

*fortsatt litt overraska over å teste negativt idag*

Skrevet

Eplefrø: HVOR ER DU????????? HAR DU TESTET???? Veldig utålmodig, kjenner jeg...hehe :)

Skrevet

God morgen, herlige rugere!!!

Babysyk: Hatt en klump i magen frem til du testet! Og kjente klumpen ikke ble mindre når jeg leste svaret ditt. Om det er av skuffelse, eller om det er fordi det slettes ikke er sikkert, vet jeg ikke. Men det er jo ikke sikkert! Men gud som jeg skjønner frustrasjonen din! Jeg er i samme situasjon føler jeg... Jeg håper så veldig for deg, Babysyk. <3

Jeg har tatt 4 tester igjennom siste uken som dere vet, som alle har vært negative, også tok jeg den i går, som JEG tydet til positiv... Dere så den jo også! Jeg har så og si vært våken hele natten, bare ligget å vridd meg, og grudd meg, og gledd meg. Så står jeg opp klokken 6, tar en test, som er mindre tydelig enn i går...? Synes fortsatt det er en svaaaak, svak strek, men den i går var mer tydelig. Samtidig som jeg nesten ikke ser den vannrette linjen. (CB pluss test) Håper det er noe galt med testen...? Så jeg ble en liten smule skuffet i dag, men her er det jo ingen tegn til tr ennå.... Men kan tester oppføre seg slik da? Helvettes!!! Har brukt snart en formue på tester, og er like langt!!!

Men jeg gir meg ikke! Tar en ny test på søndag, om ikke drittttante dukker opp.

Shina: Vi gir pokker meg ikke opp! :-) Tr er ikke her, ferdig med det.

Hali: <3 ar så lyst til å følge med dere videre.. Sitter med tårer i øyene, for jeg trodde virkelig jeg var en av dere. Hvordan gikk det med CB digital? :-)

MEN, det skal være sagt, OM jeg ikke får være med, og Babysyk og Shina er igjen med meg, så er det perfekt selskap inn i en ny pp! Men vi sitter fortsatt med kryssene fingrer og tær!

Skrevet

IKM i dag og ingen tegn til tr enda! Så kanskje jeg må ut og kjøpe test senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...