Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jenter, som vi skravler!! Tenkte jeg skulle lage en ny tråd til oss!

Her er superlista:

***Når skal du teste?***

Torsdag

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Shina80

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

- Babysyk85

Søndag

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

Gravid

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

xxx-Lykke til med testing alle sammen-xxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa lurt, kjaere deg. :-)

Har desverre ingen skandinavia-taster paa denne gitt. Men jeg MAATTE inn aa be dere om en tjeneste. Foerst og frems saa ba jeg deg vente noen dager for ikke aa bli saaret Babysyk, ogsaa klarer jeg ikke aa vente selv? Har nemlig tatt en ny test i dag. Skal til mamma en tur i helgen, saa jeg tenkte. ''Pytt, pytt om den blir negativ, har jo hatt 3 negative allerede... Det fikser jeg.''

Men... denne er jeg usikker paa damer.. Jeg toerr ikke ta gledene paa forskudd!!! Men jeg skjelver i hele meg. Er den positiv?? (ble tatt paa dagen i dagen, ikke engang morgenurin, igjen, DUST! )

Men her er den iallefall:

http://tinypic.com/view.php?pic=nf3eah&s=7

Aner liksom ikke jeg.. Er saa redd for skyggestreker! Hadde jeg ventet til loerdag, som planlagt hadde ikke dette vaert et senario.

Ble litt moerk paa datan gitt.

Trodde med hoey sannsynlighet at du skulle teste i dag Babysyk, og jeg var saa gira paa dine vegne, at jeg gikk paa en smell selv. :-)

Ingen andre en dere jeg kan spoerre, og mannen er paa jobb til mandag.. Hva tror dere?

Skrevet

Kommer uansett til aa ta en til i morgen, med morgesurin. For aa proeve noe nytt. :-) Gud, jeg er saa spent....

..Og jeg kjenner jeg er nesten like spent paa resten av dere andres vegne!! Heia oss!

Skrevet

Wohooo!!!! Gratulerer!!!!!!

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

ikm today :(

Ingen tegn,tok en test imorgest...hvitt som sne. Blæh!

Tidlig¨å teste kanskje,brukte billigstrimler. Noen med erfaring?

Har ikke fått mens enda...

murringer i magen da, å litt ømme pupper.

Kanskje tante rød ikke kommer...kryss fingre å tær alle sammen ;)

Skrevet

Det er absolutt en strek der i hvertfall eplefrø! Svak var den, men pyttsann ;) Tipper du får en sterkere strek i morgen tidlig!

Babyblue: Jeg har også brukt billigstrimlene, har fått to negative, men klarer ikke helt å stole på de.. ikke har jeg IKM før om noen dager heller (tror jeg), så har kanskje testet litt for tidlig.. Du kan jo se det ann.. hvis ikke tr kommer før til lørdag, så kan du kjøpe deg en CB ;)

Skrevet

Vært inne å lest mye på tråden deres. Dette er min ikm uke også. Gøy å se at så mange har fått positiv test :) Veldig mange faktisk:) Jeg fikk også svak positv test i går og ikm er i dag.

Må være en lykkeuke dette:)

Skrevet

Gratulere til de som har testet positiv :) Gode nyheter :)

Og for dere som har fått tr - trist nyhet, ønsker dere lykke til videre.

Men til deg kjære Eplefrø: Den testen så positiv ut, bare veldig svakt. Så jeg foreslår du tar en ny en imorgen tidlig ;)

Spennende dette!

Skrevet

Den testen er sikkert positiv, Eplefrø. Lykke til videre alle dere som har fått TR. Også masse lykke til alle som fortsatt lever i håpet. :)

Skrevet

Den som venter på noe godt vet dere hehe han venter ikke forgjeves sies det.

Dette var vår 7pp så er så glad for at det klaffa, nå håper jeg spiren klorer seg fast.

Skal følge med dere og sende spirestøv..

Eplefrø, syntes den testen din så veldig positiv ut jeg også, så er vel ikke noe tvil. Min var også ganske svak, men tydelig to streker. Gratulerer til deg også kjære (,")",)

Skrevet

Hei.

Syns testen din ser positiv ut eplefrø:) spennende. Jeg velger å tro jeg er gravid, så får vi se med ny test i morgen og om tr kommer. Håper virkelig ikke det, Tester du i morgen Babysyk 85? Gratulerer till dere andre som har fått positiv test:)

Skrevet

jeg er tre dager over ikm. tok en test i kveld og den var negativ. kanskje antydning til en skyggestrek om jeg såg godt etter... så da venter jeg på mensen.... begynner å tro at den er litt ustabil etter at jeg mistet i sommer. kjenner jeg mister motivasjnen. litt lyst til å drite i heile greia og slå meg til ro med dattera jeg har. men slik er det hver gang mensen kommer og allikevel vil jeg prøve igjen. er bare litt forvirra av hele meg selv i dag. et lite håp er vel at mensen fortsatt ikke har kommet da:) dette ble litt klage syting fra meg i dag.... i morgen er det siste arbdag før to uker med ferie. tror jeg rett og slett trenger ferie nå. tar en ny test om noen dager om mensen ikke kommer. har bare en igjen og er blakk til tirsdag. så ikke barebare å teste ivei heller.

Skrevet

Ååååå, jeg blir så glad av disse positive svarene ;)

Tenk at nesten hele ikm uke 40 gjengen skal følge hverandre videre til svangerskapet :)

Eplefrø: Jeg har det på følelsen på at du er gravid, så testen du evt. tar imorgen blir positiv :)

Babysyk85: Kanskje du òg skal teste?? ;)

Skrevet

Halisnupp:

ahh, bra du har en god følelse. JEG derimot er et lite nervevrak i kveld. Har selv dratt til min mor. :-) Godt å koble av tankene littegrann! Gledegruer meg til testen i morgen.Takk for at du har trua!!

Satt i bilen og tenkte i sta på vei opp i fjellet. Fy flate så mange heldige(måtte jeg faktisk være en av dem!!) vi har vært i IKM uke 40, og jeg har fryktelig vondt av dem som har fått tante på besøk.. Midt oppi all denne lykkerusen..Kan ikke være morsomt. Men det må ha vært mot alle odds at så mange har blitt gravide!!? Og går det ikke denne gang, så er det like stor sjans neste IKM, og kanskje større. :-)

Hadde nok syntes det hadde vært vondt å lese videre om alle disse gledelige positive, om jeg ikke ser noe strek på den testen i morgen..

Er så spent på Babysyk85. Krysser alle mine fingre og tær for deg!!!!!!!!!

<3

Håper så forferdelig forferdelig at jeg får være med dere videre. Har ikke ord for hvor mye jeg har satt pris på denne tråden siste ukene. Go-jinter. <3

Skrevet

Snia: Godt å høre det er flere som har "vriene" tester å tyde. Trodde kanskje det var psyken min som faktisk klarte å psyke frem en liten strek. Godt dere ser den!!! Har en rimelig forstyrret psyke for tiden. (mamma lurte på om jeg kanskje var innbilt svanger... Takk for den liksom...:-) )

Hvordan er formen til de allerede håpefulle? :-) Når blir termin?? :-)

Akk, jeg kommer til å sove så urolig i natt. <3

Skrevet

Krysser fingrene for alle som skal teste imorgen!!!!!!!!!! Gleder meg til oppdateringene...

Skrevet

MaMmA311207+MA;

Du kan ikke hatt sen EL da? Ikke gi opp! Og iallefall ikke før tr kommer!! Det er ennå håp! Og det er lov å klage å syte litt oppi all denne gledesrusen. <3 SÅ godt med en liten ferie da. OM tr skulle dukke opp, så får dere kose dere masse på ferie og legge inn noen skikkelig romantiske, gode aksjer<3 MEN; inntil da, Vi krysser fingre for at EL var sen for din del, som min del. ;-)

Skrevet

Ikke misforstå meg, jenter. Jeg er kjempe lykkelig for å ha blitt gravid - men det har ennå ikke gått opp for meg.

Etter to tester som ble knall positive med en gang - er jeg ennå i tvil. Har ennå ikke lagt meg til ro med resultatet.

Hadde en del menssmerter idag - måtte nesten skyndte meg på do for å sjekke om det var kanskje mensen som hadde visst seg.

Og jeg har faktisk ikke noe særlig symptomer heller, kun menssmerter og ømme pupper.

Ikm imorgen - tester igjen imorgen...lol

Skrevet

Jeg har også hatt antydninger til mens-smerter i dag, men de varte mye kortere enn når jeg normalt har mensen og var litt mer stikkende enn murrende. Var og sjekka i sta, men ingen IKM enda gitt. Var ganske så kvalm første halvdel av dagen i dag. Tester, som nevnt tidligere, i morgen tidlig, men kjenner jeg er litt skeptisk til å bruke g-test fra billig-tester.no. Er de egentlig like bra som CB??

Skrevet

Tusen takk babysyk85 :-), veldig gode ord :-). Men krysser fingrene for at det går bra for oss begge ;-). Jeg kløøøøøør sånn i fingrene etter og prøve en test, men har jo ikke IKM før søndag, så er nok litt tidlig. Ikke har jeg test liggende heller, men har en hau med E tester da, har ikke helt klart og holde meg der, og har vært en svak strek der i to dager, men idag så var den klart og dydelig positiv...betyr det noe? Og ha positiv eggløsningstest 2-3 dager før IKM? Noen som vet?

Skrevet

Det første jeg skal gjøre imorgen tidlig er å kjøpe CB digital!!!

Skrevet

Shina: Trodde de var like sensitive jeg? Men det skal vel være lettere å tyde Cb sine kanskje? ( ikke for min del :-/) Åh, håper du får to streker!

Hali: Tørr alldeles ikke våge meg på no digitalt ennå jeg asså. Da har man det så veldig svart på hvitt, uten en liten tvil til gode. :-) MEN, du har tross alt to meget positive tester, så det er sikkert kjempe lurt, så du finner ut om du er 4 ell 5 kanskje? Woop. woop!! Spennende! :-)))

Skrevet

Kjære vene for en fantastisk tråd! Enda flere positive tester og mange med ganske sikre tegn på graviditet:) Dette tar jo ingen ende:)

Ser et par som har fått besøk av tr og det er trist å lese - sender masse lykkebringende tanker og holder fingrene krysset for neste måned!

Og takk babysyk85 for ny tråd! Det var på tide!

Og takk for noen betryggende svar ang strimmeltest!

Tok ny i morges, også svak men sterkere enn gårsdagens og klart synlig strek! Fortsatt umulig å ta inn over seg, så måtte jo innom apoteket å kjøpe en A1-stavtest, etter jobb!

Tok den på kveldsurin og fikk en klart positiv test:):)

Fortsatt ikke knallrosa, men tross alt tre dager til IKM også da!

Så ja, da var jeg rett og slett gravid:):) Føles fantastisk, men uvirkelig!

Tegnene som fikk meg til å teste i går er : veldig øm korsrygg, mensmurringer fra 9 dpo (veldig av og på), oppe å tisset de tre siste nettene, vanvittige hetetokter fra arbeidsdagens start til slutt (kooker virkelig), voksesmerter i bena og ikke ømme pupper men den berømte stikkingen merker jeg!

Rett og slett alt annet enn det jeg pleier å innbille meg i andre sykluser!

Alle disse symptomene har kommet fra 8dpo og til nå:)

Lykke til alle dere som skal teste! Blir så spennende!

Ps: jeg synes også du bør teste snart babysyk85:)

Skrevet

***Når skal du teste****

Torsdag

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Shina80

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

- Babysyk85

Søndag

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

Gravid

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

- Minima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...