♥sebastian3003♥ Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Malte en vegg i går, og våknet i natt og var ekstremt kvalm og endte med kjempe vondt i magen og på do... Har noen andre opplevd det?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 jeg har malt masse, aldri opplevd no lignende..... er du bedre nå da?
Blondie Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 vi har pusset opp et helt hus i flere mnd nå og jeg har malt en del. har kun blitt uvel fordi jeg har pushet meg litt langt hvis jeg har blitt sliten. viktig å lufte og bruke feks green room og sånn som er litt snill maling. men det meste av maling er helt greit å bruke nå:-) håper du er bedre!
♥sebastian3003♥ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2011 Ja jeg er mye bedre.. I natt var veldig ubehagelig.. Prøvde å tenke på hva jeg hadde gjort i går, men kom ikke på noe.. Nabogutten var på do og bæsjet så jeg måtte tørke han, men vasket hendene etterpå og visst han har hatt omgangssyken så ville det vært tidlig å få det selv.. ville det ikke?
♥sebastian3003♥ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2011 takk takk.. mye bedre nå... malte rundt et vindu, og det sto på vidt gap mens jeg malte.... Så det var god lufting..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Har malt masse =) Men aldri blitt dårlig av det..... Håper det går bedre nå da =)
nummer 4 er en spire Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Malt masse , men hvis du ikke er vant til bevegelsene så kan du jo bruke muskler du normalt ikke bruker og dermed bli både støl og føle deg dårlig. Og ikke minst at man blir sliten og da kan man også bli kvalm og ev. få diare. Jeg blir spy-syk i svangerskap hvois jeg gjør noe fysisk som gjør meg sliten. Fikk skikkelig magesjau etter en lang tur forrige helg som tok meg helt ut .
siljesnupp med minisnupper Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 vi har pusset opp et helt hus nå mens jeg har gått gravid og malt absolutt alle rom. har aldri blitt dårlig av det. men kan være som noen over her skriver at det rett og slett kan komme av den fysiske aktiviteten. nå på slutten(er i uke 39) er det ikke mye som skal til før jeg begynner å føle meg små dårlig så det går ikke akkurat i noe rakett tempo her:)
♥sebastian3003♥ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2011 Har ikke akkurat overanstrengt meg nå på slutten, så kanskje det var rett og slett det... Vondt i magen, kjempe kvalm og do besøk... Var skikkelig ubehagelig.. Har ikke opplevd det før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå