Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 jeg er i dårlig form Er forkjølt og slapp. Håper at mye avslapping kan gjøre underverker. Gleder meg til nå å slappe av og bare gjøre ingenting. Skal sove lenge, gå sakte turer med bikkja, se masse tv og vaske litt babyklær Flere som har gått ut i permisjon nå?
nyrestein Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Uffda, dårlig form OG forkjølt er ikke noe god kombinasjon!! Her starter ikke permisjonen før 26. oktober, men skal ha KS den 4. november. Har vært sykemeldt siden rett etter ferien, så tempoet her hjemme har vært generelt saaaaakte.... dvs saaakte turer med bikkja, sove når behovet viser seg, dvs to ganger for dagen(!!) Trøst deg med at du blir snart frisk igjen, og graviditeten går jo også over om litt;)) Velkommen inn i tv-titte-klubben;) God Morgen-Tv, Ungkaren, hundehviskeren, Jamies 30 min meal osv.. Ha en fin-fin dag videre, Sinnataggen:)))
Nuffy Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Huff da, håper formen tar seg opp med litt hvile. Jeg starter permisjonen formelt i morgen, men har tatt litt ferie og avspassering denne uka - deilig å ikke tenke på jobb lenger, nok av annet som fyller hodet...
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2011 Satser på at jeg blir bra snart så jeg får nyte den siste tida på ordentlig Kjedelig å ligge å være slapp og sløv. Fikk meg en tur ut med bikkja, og det gjorde godt for kropp og sjel. Men kjenner at rygg og bekken ikke er helt som før... Fikk sett litt søppel TV også, ordentlig hjernedød underholdning hjelper på humøret
ozbaby Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 permisjon starter offisielt i morgen, men nå er jeg heldig og jobber i skole og har hatt en uke med høstferie først (god timing). Har plutselig fått masse energi igjen. Maler, rydder, vasker og gjør alt klart til lilletusta skal komme. Håper jeg får brukt de tre neste ukene for alt de er verdt, inkludert mye soving og tv tittlng. Har "tvingt" meg selv til å begynne å følge med på Home & Away... og get boksen blir brukt flitting til å ta opp alt av søppel tv om jeg skulle gå glipp av noe:)
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2011 Hehe...Vi har også dekoder som kan ta opp. Har begynt i dag å pløye gjennom all søppel som er tatt opp på den. Og mer blir det vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå