Gå til innhold

Forvirra, Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test idag tidlig, som jeg skjønner lite av, Tror jeg tissa litt mye på den så kontrollstreken kom men har blitt veldig svak nå og jeg har fått en litt utvanna men tydelig strek i testfeltet.. Er jeg gravid montro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-) Så lenge kontrollstreken er der så er du nok det :-)

Og jeg må bare slenge på her, at jeg er litt misunnelig altså... sukk :-)

Skrevet

du er ikke alene athina jeg er på jakt etter alle kjerringråd jeg kan få til å få fortgang i dette hehe ;) håper jo at jeg er nå men følelesen er ikke der såååå da er jeg på jekt etter kjerringråd ;) hehe er du me på den eller ? ;) flirer

Skrevet

Hehe altså nå må vi ta i bruk alle triks i boken, så den er jeg med på! :-D

Nå er det vi 2 som skriver "Jeg er gravid" som overskrift i en tråd her, ingen andre får lov til å gjøre det før vi har gjort det, vår tur nå...VÅR! hehe

Svarte deg på spåforumet, glemte det i går jeg, bah! :-)

Skrevet

hehe takk skal du ha ;)

gleder meg til den dagen vi kan skrive VI KLARTE DET ;) hehe

så er helt enig med du ;) ler ;)

må lese hva du har skrevet til meg nå ;) SPENT eeeeek :D

Skrevet

Takk (håper det stemmer da :-P) Jeg har prøvd i 1 år og har mistet 3 ganger så er virkelig en lettelse, men er livredd for å bli skuffa :o Men kniper igjen beina og stumper røyken og kutter ut kaffe :-P

Mitt tips er å holde dere opptatt, sånn at det ikke stresses med det, begynte å planlegge bryllup i august/september og har glemt at jeg ville bli gravid omtrent og nå er det 2 streker :o men vet det er vanskelig :o

Skrevet

å bli gravid er såååå vanskelig når du vil bli men ikke når du ikke vil bli... why !!! heheh sonn kom han første kom som ett stort sjokk hehe ;) huff nå vil jeg også ha 2. mann :P

Skrevet

Haha har hørt det, første er ofte ikke planlagt, jeg har ingen fra før av men lengter virkelig, så håper testen ikke lurer meg.. Skjer vel ikke så ofte det men :-P men tar en digitaltest imorgen igjen, innen jeg er hjemme fra jobb har jeg tissa 17 ganger og er utvanna likevel :o

Og man klarer jo ikke slutte å tenke på det stort sett, men september var en rar mnde med planlegging av bryllup, bytting av jobb og alt så glemte hva barn var omtrent :-P

Skrevet

men skal virkelig krysse fingrer og tær for dere! og blåse litt gullstøv mot dere! :)

Skrevet

Legger ut bilde av testen ettet lunsj, kanskje ikke så populært å bli ferska på jobb mens jeg tar bilder av graviditetstester 1 mnden i ny jobb :-P

Skrevet

hehehe ;) takk for det ;) jeg har en god følelse rund deg her jeg så tror du kan slappe av litt ;)

Skrevet

Ikke at jeg bruker å spå her inne, for her vil jeg bare være meg selv som resten, men jeg tror du får jente, blir veldig rosa :-)

Skrevet

Åhh, får håpe det stemmer som du spår :) jeg er iallefall veldig spent nå :)

Skrevet

åhh takk :D Jeg er veldig veldig glad nå, og ganske nervøs siden det er veldig tidlig :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...