HOPE08 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 hei hei alle sammen kan dere komme med alle kjerringrådene dere kan og vet har fungert på andre begynner å miste ideer her nå hehe ang å bli gravid jeg skal begynne med neste pp om 2 uker har ikke fått TR ennå meeeen hadde vært artig med kjerring råd ford;) TAKKER NIKKER OG BUKKER
HOPE08 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2011 dytte dytte dytte frk.despo går basark hehe
Carina har to små gull Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Har nok prøvd ut en del jeg... da jeg prøvde sist var jeg innom bidronning gele, vild yam krem og kapsler, akupunktur, grapefrukt juice, sink, vitex. Du kan legge rumpa høyt så ikke spermen renner ut evt ligge med den til morgenen etter... Kutte ut kaffe, drikke grønn te... Prøvde i 15 mnd og det eneste som hjalp var å slappe av...ikke henge her inne og nyte livet. Da ble jeg gravid. Men jeg tok Vitex bestilt fra Danmark. De selgte det ikke i Norge da, vet ikke om det er det nå. Du får ha lykke til
BareMeg73 Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg prøvde i 4 mnd, 5te mnd drakk jeg grapefrukt juice og tok vitex. Da satt spira, og nå ligger hun og sover søtt i senga si :-) Og er 3 mnd. Jeg gikk også til akupunktur denne 5te måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå