stellita.med 3 barn<3 Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Ble satt i gang med modningspiller igår ved 10 tiden siden jeg ikke fikk rier av meg selv etter vannavgang mandag kveld! Når de sjekket med ved 10 tiden før jeg fikk pillen så hadde jeg 1 cm og halvmoden! Var litt spent siden jeg har hørt mye negativt om igangsetting! De sjekket meg igjen ca 1415 og da var jeg fortsatt ikke helt moden men hadde nå 3 cm åpning.da strippet hun meg istedenfor å sette en ny pille for å se om det ble noen rier ut av det. 2 timer senere var det samme åpning og modning så jeg fikk en ny tablett! Og DEN gjorde susen.en halvtime etterpå begynte riene så smått. Kl 18 fikk jeg føderom og da var riene veldig vonde.de sjekket og der var fortsatt 3 cm!! Da ble jeg skuffet! Men nå gikk det i ett og jeg ba om epidural, helt herlig:) fikk den vel ca 1930 !10 min etter epiduralen ble satt så kjente jeg ett skikkelig press nedentil! Jeg sa nå må jeg presse! Eller bæsje: hehe:) Jeg sa at de måtte sjekke meg! Vips der hadde jeg 10cm og babyen lå rett innenfor! Så det var fra 3 cm til 10 på en og en halv time ca! Ikke rart riene hadde gjort no innmari vondt! Pressinga startet og jeg var i himmelen:) dette var jo super herlig! Litt svie når han sto i åpningen bare! Kl 2022 kom lille Emilio 3 uker før termin. Han er 2902g 47cm og 35 i hode:) alt er topp og jeg er oppe og går uten en eneste rift! Takk for alt her inne. Igangsetting var en positiv opplevelse og jeg hadde gjort det igjen om jeg skulle hatt flere barn:) Lykke til alle dere og fødestøv sendes:)
siljesnupp med minisnupper Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 ååååhh gratulerer så utrolig masse:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer sååå masse:) Kos dere:)
vi3 Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Heldig du er som er ferdig Gratulerer så mye med lille prinsen
3barnsmor123 Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulere så mye og kos dere i tiden fremover
♥ Min engel ♥ Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Gratulerer så mye Fin fødselshistorie. Tar imot fødestøvet, det trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå